Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Schwarzkopf DUST IT - fantastisk produkt!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-09, 22:43   #1
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Schwarzkopf DUST IT - fantastisk produkt!

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg har nå faktisk klart å bestille OG motta dette fantastiske produktet, og nå lurer jeg på hvordan jeg bør bruke det? Jeg har også en slags bob. Glatt nordisk hår, helt flatt.

Jeg har også bob... Jeg bruker "Dust it" ved hårroten for å få volum. Løfter på en måte opp håret noen steder og drysser forsiktig LITT pulver helt innerst ved hårroten. (for at ikke håret skal se matt ut)
Fungerer utrolig bra på mitt hår. (Før måtte jeg bruke en halv boks hårspray for samme resultat )

Gammel 07-03-09, 10:03   #2
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Kan besvare mitt eget spørsmål nå: Yes, det får alt av spenner og elastikker til å sitte klippefast ! Men det er vanskelig å vaske ut etterpå, så forbeholdes særlige anledninger...

Gammel 07-03-09, 10:05   #3
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes ikke det er vanskelig å vaske ut, selv med mild sjampo. Det kreves imidlertid to-tre sjamponeringer.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 17:35   #4
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Jeg kan tilføye at DUST-IT ikke fungerer på katter. Toåringen har nemlig prøvd.

Katta blir stiv og ekkel og støvete, og det er en smule vanskelig å få det sjamponert ut igjen. :underdriver:

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 21:27   #5
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blir nysgjerrig når alle syns dette er så fantastisk. Men jeg ser for meg litt sånn gammeldags tørrsjampoeffekt, at håret blir matt og tørt?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 17:39   #6
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Wow. Jeg gikk innom en frisør i dag, og hun tok greiene i håret mitt. Helt fantastisk. Jeg gikk ut med en boks.

Gammel 07-03-09, 23:10   #7
safran
saftig

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det minnet om tørrsjampo da hun tok det i, og det er litt ekkelt når man skal klø seg i hodebunnen.

Gammel 07-03-09, 23:29   #8
Mistral
Fluctuat nec mergitur

Mistral sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
Mistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populær
Standard

Dette høres ut som noe for meg. Men jeg vasker ikke håret hver dag, da blir det fett etter bare noen timer etter hvert. Er det helt utelukket å ikke vaske håret dagen etter at man har brukt dette her?

Mistral er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 23:38   #9
safran
saftig

safran sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mistral, her.

Dette høres ut som noe for meg. Men jeg vasker ikke håret hver dag, da blir det fett etter bare noen timer etter hvert. Er det helt utelukket å ikke vaske håret dagen etter at man har brukt dette her?

Nei, poenget et at du slipper å vaske det så ofte med dette produktet fordi det løfter håret fra hodebunnen. Sies det.

Gammel 07-03-09, 23:56   #10
Mistral
Fluctuat nec mergitur

Mistral sin avatar

Mistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populær
Standard

Virkelig? Dette må jeg prøve...

Gammel 07-03-09, 23:58   #11
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Anbefales, Mistral - jeg vasker heller ikke håret hver dag. Med dust it er det bare å forme håret som man vil og det blir sånn. Genialt.

Gammel 08-03-09, 00:47   #12
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mistral, her.

Håret mitt blir mindre fett av det, jeg prøver også å unngå å vaske for ofte, og med dette kan jeg glatt gå lenger enn ellers uten å vaske håret. Urk. Nå hørtes jeg ut som en sjuske.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 00:07   #13
Mistral
Fluctuat nec mergitur

Mistral sin avatar

Standard

Det koster ca 85 kroner hos amazon.co.uk (pluss porto, selvsagt). Skal bestilles snarest, må bare benytte anledningen til å finne noen engelske bøker å bestille i samme slengen.

Edit: Sendes visst ikke utenfor Storbritannia...

Sist redigert av Mistral : 08-03-09 kl 00:23.
Gammel 08-03-09, 01:52   #14
LimboLine
Superaktiv

LimboLine sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
LimboLine er litt kul
Standard

Hos frisøren her koster det 179,-
Jeg har kjøpt det, men håret ble da så stivt?

LimboLine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 11:35   #15
safran
saftig

safran sin avatar

Standard

Rapport:
Jeg har tynt og fint hår og har alltid måttet vaske håret hver dag, fordi det blir fett i hodebunnen etter noen timer. Jeg vasket håret i går morges, tok i Dust It i går formiddag, og det ser greit ut fremdeles. Det er bare å løfte det litt med fingrene. Jeg børstet meg da jeg sto opp.

Det er mulig det ikke ser så bra ut utover dagen, men jeg skal komme tilbake med ny rapport.

Gammel 09-03-09, 01:14   #16
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har også glatt og fint hår og kommer enda ikke over dette mirakel produktet. Før måtte jeg vaske meg i håret hver morgen og style det men nå, med Dust It, må jeg først "ta ned" håret igjen om morgenen og bare legge det riktig ... det er jo et utrolig festlig syn, glatt stivt hår som står i en eller annen vinkel rett ut av hode, avhengi av hvordan jeg har ligget

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 21:29   #17
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Jeg har også glatt og fint hår og kommer enda ikke over dette mirakel produktet. Før måtte jeg vaske meg i håret hver morgen og style det men nå, med Dust It, må jeg først "ta ned" håret igjen om morgenen og bare legge det riktig ... det er jo et utrolig festlig syn, glatt stivt hår som står i en eller annen vinkel rett ut av hode, avhengi av hvordan jeg har ligget

Jeg er så heldig at jeg har hår som er sånn av natur..det og store krøller... Takker oven for glattetang og sletteprodukter jeg.
Bruker dust it av og til, men da på ferdigslettet hår.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 01:31   #18
Millivilli
Aktiv

Millivilli sin avatar

Millivilli er litt kul
Standard

Det frister å prøve dette.

Millivilli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 13:13   #19
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Jeg drømte at jeg prøvde Dust It i natt!
Nå er den på vei fra blivakker.no, så får vi se. Jeg har tynt, glatt hår som lett blir flatt, så jeg skulle vel bli fornøyd.

Gammel 10-03-09, 00:09   #20
Mistral
Fluctuat nec mergitur

Mistral sin avatar

Standard

Har bestilt, og gleder meg!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:24.