Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Tøy i arv

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-09, 10:10   #81
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tøy i arv

Storebror har ikke noen å arve av, men kjøper brukt innimellom. Har brent meg noen ganger, for spør jeg om det er flekker og folk svarer nei, ja så stoler jeg på det. Har blitt et par poser med klær som har sett så fint ut på bildene og når det har kommet i posten, ja så er det både flekker og i værste fall hull. Og det er merkeklær som folk har skryti av. Så blir mest nytt på han.
Minste mann arver noe etter storebror, men eldste vokste så lite en periode så han sleit ut klærne sine så mye at vi har måttet kaste det.
Ellers arves det som arves kan og kommer jeg over noe som ser bra ut og jeg bare må ha det så kjøper jeg det uavhengi om det er brukt eller nytt.

Gjennbruk er bra!!
Har også en gutt som er litt yngre enn eldste mann som tar i mot alt fra oss. De har ikke så mye å "rutte" med, og det er en god følelse å hjelpe.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 11:33   #82
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lillebror arver fra storebror. Storebror arvet en stund fra sønnen til et vennepar men ikke nå lenger. Så han får for det meste nytt. Lillebror får nytt dersom storebror har slitt ut tøyet. Sko kjøpes nye.

Jeg har ellers gitt bort masse babytøy, solgt noe og enda mer skal gis bort/selges etterhvert. Så sant det er helt og fint. Jeg kjøper brukt dersom jeg har mulighet til det.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 14:08   #83
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Noe arves fra søsken til søsken, litt fra familie, kjøper nytt og brukt. Gir også bort noe tøy, eller jeg selger. Litt spares til barnebarn.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:06.