|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utskjelt på SFOTa det opp med henne på tomannshånd, safran. Du viser at du følger med, at du ikke finner deg i hva som helst, uten at du går for hardt ut. Man må av og til som foreldre sette seg litt i respekt hos personell i skole/barnehage/SFO. Det er en vanskelig balansegang, fordi man er redd for at det i neste instans går ut over barnet, men hvis man tar det opp på en ordentlig måte så burde det ikke være noe problem. Lykke til.
![]() |
#82 |
Passiv
Hvor: Hedmark
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utskjelt på SFO
Jeg kom på en ting. Jeg var vel selv på omtrent samme alder som din datter, men jeg var en skikkelig ugangskråke. Likevel visste jeg at læreren gjorde noe ulovlig da han tok meg med ut på gangen og dro meg i håret. Jeg sladret selvfølgelig til foreldrene mine og de andre lærerne mens lugger'n hørte på, og han nektet (selvfølgelig). Og vet du hva? Jeg ble så sjokkert og frustrert over at han kunne stå der å nekte når han visste hva som var blitt gjort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utskjelt på SFODet overrasker meg ikke at slikt skjer på sfo. Det jobber få der med pedagogisk utdannelse, (på vår sfo hadde kun styrer pedagogisk utdannelse, og hun så vi aldri!) og mitt inntrykk er, (utifra den sfo min datter har gått på), at det er MYE kjefting og roping til elever. Men for all del, det er sikkert flotte folk som jobber på sfo-er rundt om kring også.....vi var kanskje ekstra uheldig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Borte
|
![]() Sv: Utskjelt på SFOHerligheten, Go\Jenta. Jeg har ikke ord.
![]() |
#85 |
frakoblet
|
Dette er veldig viktig, og det er nettopp derfor jeg ikke gir meg på dette, og kommer til å gå opp for å snakke med henne etterpå. Jeg skal også snakke med læreren til enern, for den SFO-ansatte fortalte at læreren hadde kommet til henne igår for å høre hva som hadde skjedd. Enern hadde vært så lei seg på skolen og betrodd seg til læreren.
![]() |
#86 |
Introvert optimist
|
Vår SFO er helt topp. Veldrevet og flott på alle måter. Lederen gjorde et helt supert inntrykk da vi var på foreldremøte før skolestart og det inntrykket har bare blitt bedre etter hvert. Hun har stålkontroll og alt på stell og er utrolig moderlig og omtenktsom og varm samtidig. De ansatte er stort sett voksne damer, som virker trygge, blide og sterke. Hver og en av dem ville jeg ha stolt nok på til å sende storesøster med dem ei uke på ferie om det så var. Vår SFO er byens største, de har ikke en kvadratcentimeter med egne lokaler, alt brukes felles med skolen og allikevel fremstår driften som strømlinjeformet. Behøver jeg å nevne at de får julegaver i år?
![]() |
#87 |
Mellom barken og veden
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Godt å høre at noen sfo-er er bra drevet! |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
frakoblet
|
![]() Sv: Utskjelt på SFOSånn, da satser jeg på at saken er ute av verden. Jeg fikk sagt akkurat det jeg ville, på akkurat den måten jeg ville. Tonen var hele tiden god. Hun kom til slutt frem til at hun ikke hadde gjort ting helt etter boken, og sa seg villig til å fortelle det til jentene. Det gikk tydelig inn på henne, for det endte med at hun tok til tårene og måtte gå.
![]() |
#89 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Utskjelt på SFOSå fint at dere fikk ordnet opp, alle sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
-
Denne historien syns jeg var veldig lei frem til hit, så det var godt å høre at det ordnet seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Utskjelt på SFOSå godt at du ikke ga deg og at dette fikk en bra slutt.
![]() |
#93 |
Passiv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Utskjelt på SFOSå bra å høre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
flisespikker
|
![]() Sv: Utskjelt på SFOSå flott, safran! Så flink du er som greide å ta det videre og få den ansatte til å gi seg uten at det ble krangel ut av det. Veldig godt og riktig gjort.
![]() |
#97 |
Borte
|
![]() Sv: Utskjelt på SFOKjempefint at det ordnet seg, Safran. Enig med de andre i at du har vært kjempeflink.
![]() |
#98 |
Passiv
Hvor: Hedmark
![]() ![]() ![]() ![]() |
Du er en bra person. Ville egentlig sende dette i en prikk, men jeg er litt gjerrig med prikkene mine, så får ikke gitt deg noen akkurat nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Fullverdig medlem
Hvor: Nord
![]() |
![]() Sv: Utskjelt på SFOHei |
![]() |
![]() |
![]() |