|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Lettbrus kan føre til diabetes (db.no)
|
|
|
|
#2 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Sarpsborg
![]() ![]() |
Sv: Lettbrus kan føre til diabetes (db.no)Utdrag fra forumsregler i innlegg etter HP, oppdatert 10/07-07 |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Borte
|
Det er en vurderingssak, og i stedet for å tolke forumreglene etter eget forgodtbefinnende kan jeg anbefale å gå veien om å innrapportere innlegg du finner støtende og la forumledelsen avgjøre om det er innenfor grensen.
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Lettbrus kan føre til diabetes (db.no)Jeg vil gjerne be om unnskyldning for at jeg kalte deg dum Dååris. Jeg innser at jeg traff deg slik at du opplevde det som veldig vondt. Og jeg anser deg som såpass over streken nå at jeg vil be om at du gir deg. Jeg har allerede beklaget at jeg ikke forsøker å se om du mener noe annet enn det du skriver - nå beklager jeg at du ble lei deg. |
|
|
|
#5 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Sarpsborg
![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lettbrus kan føre til diabetes (db.no)Jeg er ikke overrasket hvis det viser seg å være sånn...
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Lettbrus kan føre til diabetes (db.no)CC er sjennialt! |
|
|
|
#10 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er også godt sammen med litt oppkuttet skinkepålegg, tomater, agurk osv. og litt pepper på. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Lettbrus kan føre til diabetes (db.no)CC er igrunnen knall sammen med innmari mye det. |
|
|
|
#12 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Lettbrus kan føre til diabetes (db.no)Cottage Cheese blandet med en tunfiskboks og småhakket sylteagurk og pepper er genialt som pålegg.
|
|
|
#13 |
|
Textrovert
|
Jeg liker både cc, tunfisk og sylteagurk, men dette hørtes da virkelig ikke godt ut.
|
|
|
#14 |
|
Mother of Dragons
|
O ye, of little faith.
|
|
|
#16 |
|
Permakulturell
|
Det hørtes faktisk godt ut, men det er ikke pga. hytteosten. Den har jeg prøvd flere ganger, uten å bli overbevist. Men her klarer nok både tunfisken og sylteagurken å skjule den bittelille smaken osten kan tenkes å ha. Resten er jo digg.
|
|
|
#18 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lettbrus kan føre til diabetes (db.no)CC er veldig godt blandet med friske jordbær |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Lettbrus kan føre til diabetes (db.no)Jeg kan anbefale CC, tunfisk og rødløk. |
|
|
|
![]() |
|
|