|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips på spisesteder, gir dere det uansett?Nei, jeg tipser ikke hvis det er dårlig servering
![]() |
#82 |
can-jur
|
![]() Sv: Tips på spisesteder, gir dere det uansett?
Ja, og bønder er jo velkjente for å ha for mye penger og ingen greier på mat.....
![]() |
![]() |
#83 |
En Som Trener
|
Jeg kan signere denne. Er ikke noe om tipsing, men tipser vel de gangene det helt klart er forventet (i utlandet, og når andre gjør det :sau: )
Dette er jo egentlig den beste grunnen til å ikke tipse. Det er fy-fy å bruke en svart dagmamma/vaskehjelp/snekker osv, men for all del, legg igjen litt svarte penger på bordet til servitøren!
![]() |
#84 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips på spisesteder, gir dere det uansett?Jeg tipser ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Tips på spisesteder, gir dere det uansett?Jeg tipser sjeldent i Norge da maten er pinadø dyr nok på restauranter som den er. Men unntak kan skje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
*_*
|
![]() Sv: Tips på spisesteder, gir dere det uansett?Alt dette pratet om restauranter gjorde meg rett og slett skikkelig sulten!
![]() |
![]() |
#87 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Tips på spisesteder, gir dere det uansett?Jeg sitter og funderer litt på at både Teo og jeg poengterte at et av problemene var at tips er svart; mens jeg ergrer meg over manglende bidrag til velferdssamfunnet bekymrer hun seg for pensjonspoeng for slitne servitører. Det må da si noe om oss. Jeg er ikke helt sikker på om jeg skal finne ut hva.
![]() |
#88 |
Bedreviter
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Det har jammen meg en del spisesteder også.... Noe som atter ikke øker min tipselyst.
![]() |
#90 |
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Tips på spisesteder, gir dere det uansett?Tipser alltid til middag, og når det passer sånn til lunch. Ikke at jeg vet hvorfor det skulle være noen forskjell på middag og lunch da, men... |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Tips på spisesteder, gir dere det uansett?Og hva er greia med å tipse når du betaler med kort? Da går jo de ekstra pengene inn på konto og slett ikke i hendene på den servitøren du var så fornøyd med at du ville belønne litt ekstra. Jeg skjønner jo at de da sikkert har et fordelingssystem på disse pengene, men jeg skjønner ikke at dette er noen direkte link til at man er så fornøyd med servicen.
![]() |
#92 |
*_*
|
![]() |
![]() |
#94 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() |
#95 |
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() |
![]() Sv: Tips på spisesteder, gir dere det uansett?Nei ingenting ved dårlig service. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|