|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Legger skolen seg opp i matpakken til ungene?Når dere sier at det og det ikke er lov på deres skole - hva ligger i det egentlig? Jeg har ikke fått beskjed om at noe er spesielt forbudt på skolen vår. Vi har dog fått en generell oppfatning av hva som er ønskelig og ikke og at de ikke ønsker at barna har med godteri. Dette ønsket ble fremsatt tydelig for å si det sånn. Men regel mot burger, for frukt, mot vaffel eller annet har jeg ikke sett i det hele tatt. |
|
|
|
#2 |
|
saftig
|
Sv: Legger skolen seg opp i matpakken til ungene?
Dette er jo logisk brist så det holder!
|
|
|
#3 |
|
Ustabil
|
Hos oss har vi fått skriv fra rektor hver høst, hvor det står at barna skal ha med seg matpakke hver dag, at det ikke er lov med godteri og brus på skolen (annet enn hvis det er spesifisert at det ER lov en dag, f.eks. avslutning, eller tursjokolade på turer). I dette skrivet står det ingenting om boller, vafler, pannekaker, yoghurt, osv. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
ekstremt trøtt
|
Ungene fikk i 1. klasse muntlig beskjed av læreren at rundstykker rett fra butikken ikke var lov. Det søplet nemlig for mye. Dette fikk aldri vi foreldre beskjed om, så sant ungene ikke kom hjem og fortalte det.
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Herreminhatt - er det mulig? |
|
|
|
#6 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Legger skolen seg opp i matpakken til ungene?Jeg er sikker på at alle disse viktige problemene hadde blitt løst om vi bare hadde fått flere epler inn i skolen. |
|
|
|
![]() |
|
|