Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du blitt dømt etter utseende?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-09, 17:30   #81
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du blitt dømt etter utseende?

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Jeg hjalp en kompis med å organisere dugnadsoppussing for endel år siden. Han tok min varebil (Toyota Model F, besteste bilen ever) for å hanke inn materialer og verktøy, jeg tok motorsykkelen hans. Deretter møttes vi på den lokale Rema 1000 for å handle inn maten, og jeg trillet helt tilfeldig vogna med fire kasser øl. Legg på 188 cm høy, boots, sliten dongeri, lærjakke, bandana, 3 mm mørkt hår, you get the picture. Mødre trakk barna sine inntil seg, absolutt ingen ville ha øyekontakt, og jeg hadde på mystisk vis fri bane overalt hvor jeg gikk i butikken.

Hæhæ! Bandana, Mauser?

Gammel 18-09-09, 17:38   #82
Slettet bruker
Passiv

Standard

Når det gjelder det med å få lån i banken har jeg motsatt erfaring. Da jeg skilte meg lånte jeg fem ganger inntekten min mens eksmannen ikke fikk låne tre-gangern engang. Banken sa at alenemødre kan betjene de mest sinnssvake lån - de skal redde hjemmet til barna sine. De greier hva som helst. Også la han til at jeg var ung og pen, jeg ble sikkert ikke gående lenge alene.

Svar med sitat
Gammel 18-09-09, 17:40   #83
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Også la han til at jeg var ung og pen, jeg ble sikkert ikke gående lenge alene.

Du ble vel ikke det, eller?

Gammel 18-09-09, 17:40   #84
Slettet bruker
Passiv

Standard

Du ble vel ikke det, eller?

Hehe. Nei, jeg ble jo ikke det.

Svar med sitat
Gammel 18-09-09, 17:42   #85
Skvetten
Passiv

Standard

Også la han til at jeg var ung og pen, jeg ble sikkert ikke gående lenge alene.

Oi, jeg må pinadø meg være gammel og støgg jeg, så lenge som jeg har gått alene mener jeg.

Svar med sitat
Gammel 18-09-09, 17:44   #86
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Oi, jeg må pinadø meg være gammel og støgg jeg, så lenge som jeg har gått alene mener jeg.

Neida. Du bare har ikke nok gjeld. Var nok det han i banken mente.

Svar med sitat
Gammel 18-09-09, 17:46   #87
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Hæhæ! Bandana, Mauser?

But of course. You dig?

Gammel 18-09-09, 17:46   #88
Skvetten
Passiv

Standard

Neida. Du bare har ikke nok gjeld. Var nok det han i banken mente.

Greia blir da: Gå til banken, lån styggmye penger, og få en mann?

Svar med sitat
Gammel 18-09-09, 17:47   #89
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Nei, egentlig ikke. Ikke som jeg kan huske iallfall.

Gammel 18-09-09, 17:47   #90
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jepp. Sånn det var for meg. Flere mill i gjeld alene er visst uimotståelig. :mennerrare:

Svar med sitat
Gammel 18-09-09, 17:53   #91
Skvetten
Passiv

Standard

Jepp. Sånn det var for meg. Flere mill i gjeld alene er visst uimotståelig. :mennerrare:

Svar med sitat
Gammel 18-09-09, 17:58   #92
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

But of course. You dig?

Ja, må innrømme det, altså.

Gammel 18-09-09, 18:02   #93
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nemlig. Og så nevner du absoluttverdien på formuen din sånn i forbifarten på en date.

Gammel 18-09-09, 18:03   #94
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Nemlig. Og så nevner du absoluttverdien på formuen din sånn i forbifarten på en date.

Det hjelper ikke lengre å være ekstremt veltrent og blond?

Noterer villig vekk for å lære nye triks i tillegg til å balansere på høye hæler.

Svar med sitat
Gammel 18-09-09, 18:08   #95
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble forhåndsdømt da jeg jobbet i sykkelbutikk på mine yngre dager. Gikk rundt i Buffalosko, neglelakk og musefletter og skiftet kjeder, slanger, skrudde på skjermer og solgte sykler . Var flink også.

Mange menn som ikke hadde noen tro på at jeg kunne noe, og jeg merket at mange ble forbauset. Det var de som bare gikk forbi meg og snakket med en av guttene i stedet. Det skjedde flere ganger hver dag.

Sist redigert av Joika : 18-09-09 kl 23:32. Årsak: leif
Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-09, 18:17   #96
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er man tynn er man fritt vilt når det gjelder å kommentere og dømme tydeligvis. Så ja, jeg har nok det.
Forøvrig ser jeg ganske mye yngre enn alderen og har fått litt på det området også

Gammel 18-09-09, 18:23   #97
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Neida.
Du nevner at det er gjelden. For en smart mann vil da regne ut at du må være styrtrik som har råd til å ha så mye gjeld. Og det er en smart mann man vil ha.

Dette kan ikke kombineres med å fortelle at man lever på havregrøt til middag hver gang ungene er ute av huset - ikke alltid med melk i.

Svar med sitat
Gammel 18-09-09, 18:28   #98
Skvetten
Passiv

Standard

Sjekkliste:
* Gå i banken, få masse lån.
* Gå på date, flashe gjelden eller absoluttverdi, de lærde strides om punktet.
* Ikke fortelle om lavstatus/lavtlønns yrket i det offentlige.
* Definitivt ikke fortelle om de merkelige matvanene som må til for å opprettholde høy gjeld.

Nå begynner det å nærme seg en mann eller?

Svar med sitat
Gammel 18-09-09, 18:56   #99
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Blond og tynn, så ja. Jubajuba

Gammel 18-09-09, 19:09   #100
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var på en form for bad taste temafest, og så endte vi opp på byn. Jeg gikk med blond parykk og tettsittende fake skinndrakt. Men fy fader så moro ...

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:29.