|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: "Sjette sans"Akkurat. Og når et lite barn får mareritt i et nytt hus der en har begått selvdrap, betviler jeg ikke det. Jeg bare tror hun får mareritt fordi hun har hørt noen snakke om det, ikke fordi det er energi i veggene. På samme måte som jeg er temmelig sikker på at en sau ikke kan fly, og hvis noen har sett det, er det en annen forklaring enn at den faktisk letter fra bakken av seg selv.
|
|
|
#2 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Sjette sans"Respekt for opplevelsen er for meg det viktigste. Kanskje spesielt når det kommer til mennesker som finner mye trøst i å småprate med sine døde, enten de er på skogstur eller pusler litt rundt graven.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: "Sjette sans"
Huh? Skogstur? Hvem snakker du om nå? Jeg trodde vi diskuterte på nettet jeg? Det virker som at du snakker om opplevelser RL?
|
|
|
#4 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
Sv: "Sjette sans"
1) Jeg snakker like generelt som deg. Skogstur var et eksempel på et annet sted enn ved gravsteinen. Jeg har inntrykk av at det for noen kan være mer akseptabelt/normalt at folk snakker med sine døde ved gravsteinen og føler et nærvær der.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: "Sjette sans"Hvordan kan jeg ha gått glipp av denne tråden? |
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: "Sjette sans"Med svært få og rent personlige justeringer signerer jeg smilefjes 100% |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: "Sjette sans"Eller at det faktisk var politietterforskning som gjorde at de ble funnet, slik hundeføreren skrev. Men som avisen ikke syntes var god ... eh, journalistikk.
|
|
|
#8 |
|
Peppy!
|
Sv: "Sjette sans"Jeg vet fint lite om denne saken altså, så jeg skal være forsiktig med hva jeg synser, men sånn generelt så synes jeg ikke "de brukte skattepenger på det, så da er det ikke humbug" er så slagkraftig altså. Det holder med en politisjef som selv er troende, så er man kanskje åpen for å gjøre nettopp det. |
|
|
|
![]() |
|
|