Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Slankereklame

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-09, 20:55   #81
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Re: Slankereklame

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg synes forøvrig overhodet ikke at hun til venstre var feit.

Nei, jeg synes de var rimelig slanke begge to. (Jeg ville ikke likt reklamen selv om damen til venstre hadde vært skikkelig overvektig heller, altså, men det skal nå uansett ganske mye til at jeg hadde likt en "slankereklame".)

Gammel 22-10-09, 21:11   #82
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Slankereklame

Samme om man er tynn eller tykk er det alle muligheter til å være sår og ømskinnet når noen uttrykker smak og behag for motsatt kroppsform eller noe midt i mellom. Så markedet for Svindlosan-te blomstrer som nysprøytet ginseng om våren.
Men oss generisk stubbeformede, småskjeggete, hjulbeinte, enøyde karer med elegansen til en fallende murstein og sangstemmen til en tonedøv Leonard Cohen da, når skal noen lage en te som gjør oss til jodlende Brad Pitts? Hæ? Hæ? Er det liksom bare kvinner som skal få tvangstankene sine cashet inn på? Jeg bare spør?

På veiene av vannvittig mange,
Ulvefar

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 21:13   #83
Skvetten
Passiv

Standard

Ulvefar:
Du får det sagt du.

Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 21:17   #84
Hulda
Bør lage seg en tittel selv

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Re: Slankereklame

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Poenget her er jo at det er ikke noe hyggeligere eller bedre å snakke stygt om eller gjøre narr av den tynneste magen enn av den tykkeste. Det er like teit å si at det er stygt å være "radmager" som å si at det er stygt å være "feit".

Jeg prøvde å kommentere en urteit reklame, ikke hva som er hyggeligst å kommentere av radmager eller feit.

Selvfølgelig er det like teit.

Gammel 22-10-09, 21:20   #85
Hulda

Hulda sin avatar

Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Slankereklame

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Samme om man er tynn eller tykk er det alle muligheter til å være sår og ømskinnet når noen uttrykker smak og behag for motsatt kroppsform eller noe midt i mellom. Så markedet for Svindlosan-te blomstrer som nysprøytet ginseng om våren.
Men oss generisk stubbeformede, småskjeggete, hjulbeinte, enøyde karer med elegansen til en fallende murstein og sangstemmen til en tonedøv Leonard Cohen da, når skal noen lage en te som gjør oss til jodlende Brad Pitts? Hæ? Hæ? Er det liksom bare kvinner som skal få tvangstankene sine cashet inn på? Jeg bare spør?

På veiene av vannvittig mange,
Ulvefar

Dere kan bare trekke pengene ned i toalettet, akkurat samme virkning som teen.

Var det te altså? Så bare de teite bildene jeg...

Gammel 22-10-09, 21:45   #86
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: Slankereklame

Opprinnelig lagt inn av Hulda, her.

Jeg prøvde å kommentere en urteit reklame, ikke hva som er hyggeligst å kommentere av radmager eller feit.

Selvfølgelig er det like teit.

Og da burde det gå an å kommentere den urteite reklamen uten å uttale seg om hvorvidt den ene er for tynn og har bein som stikker ut, eller den andre er for feit og har fett som tyter ut. Det var poenget.

Gammel 22-10-09, 21:47   #87
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Men oss generisk stubbeformede, småskjeggete, hjulbeinte, enøyde karer med elegansen til en fallende murstein og sangstemmen til en tonedøv Leonard Cohen da, når skal noen lage en te som gjør oss til jodlende Brad Pitts?

"And clenching your fists for the ones like us
Who are oppressed by the figures of beauty
You fixed yourself, you said Well, never mind,
we are ugly, but we have the music ..."

Gammel 22-10-09, 22:10   #88
Hulda

Hulda sin avatar

Standard

Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: Slankereklame

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Og da burde det gå an å kommentere den urteite reklamen uten å uttale seg om hvorvidt den ene er for tynn og har bein som stikker ut, eller den andre er for feit og har fett som tyter ut. Det var poenget.

Opprinnelig lagt inn av Hulda, her.

Det var vinklingen av reklamen jeg prøvde å kommentere. (Om enn litt tåpelig)

Joda, jeg har kommentert det også...

Gammel 22-10-09, 23:12   #89
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Givin' me head on an unmade bed ...

Ooops, feil tråd!

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 23:15   #90
Skvetten
Passiv

Standard

Det måtte bli en sextråd dette også, Scarlett.

Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 23:16   #91
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var Skilpadda som begynte, grisejenta.

- No. 4 -
Gammel 22-10-09, 23:18   #92
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også tatt bilder i kveld og jeg kan bekrefte at Lipton te har samme effekt.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 23:19   #93
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Det var Skilpadda som begynte, grisejenta.

Men jeg greide i alle fall å holde Ulvefarflørtingen på et noenlunde anstendig nivå. (I alle fall for alle som ikke husker resten av teksten. )

Gammel 22-10-09, 23:20   #94
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Men det gjorde (selvsagt) jeg. Så det er din feil

- No. 4 -
Gammel 22-10-09, 23:21   #95
Skvetten
Passiv

Standard

Jeg synes jeg var veldig anstendig i min Ulvefar-flørt.

Enda godt at jeg er grisedårlig på å huske tekster.

Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 23:22   #96
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Men det gjorde (selvsagt) jeg. Så det er din feil

Jeg visste jo at du kom til å huske teksten, og dermed burde jeg skjønt at du ikke kom til å greie å la være? Det ... høres ganske rimelig ut, egentlig. Mea culpa.

Gammel 22-10-09, 23:23   #97
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Nettopp.

- No. 4 -
Gammel 22-10-09, 23:48   #98
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Du har HVA sa du?

Nydelige, vakre, flotte kvinne. Jeg føler tiden inne for å nevne at når jeg bestiller jeans så bestiller jeg 111 cm i beinlengde. Det er lange bein.

Pøh! Jeg slår deg. Når jeg måler benlengden på innsiden av beina så måler de 116 cm til ankelen. Det er lange bein.

Skvett: Du får mine any day! Det er ikke noe å samle på!

Og så kjente jeg at det rykket i rødprikkefingeren i denne tråden. :såra og vonbroten:

Gammel 23-10-09, 00:05   #99
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Måler vi insiden av beina i dag?

76 cm helt ned til gulvet. Beina er ca like lange som føttene mine altså Men som noen så trøstende sa til meg en gang: Du har ikke så lange føtter, det er tærene dine som er lange. Følte meg strax mye mindre freak da, ja

Gammel 23-10-09, 00:23   #100
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Det er ikke noe kult å ha veldig lange bein Milfrid! Ikke med mindre man har sin egen skredder eller noe lignende. Det er kav umulig å finne bukser som er lange nok i butikker.

Og lange tær, de er ikke ømme og vel?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:13.