Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Har du sett en film ingen andre har sett?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-09, 19:57   #1
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du sett en film ingen andre har sett?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Bad taste er jo rå. Men Braindead er mye bedre, selvsagt.

Ah. Ungdomsskolemimring. :nostalgisk:

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 19:56   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bad Taste har jeg sett, ja. Urga også, forresten. Begge deler på Trondheim filmklubb i studietiden.

Gammel 08-11-09, 20:11   #3
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Shadow of the vampire?
Kast mamma av toget?
Blindpassasjer(Norsk)

Hm. Dette var ingen lett kategori.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 20:13   #4
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Kast mamma av toget.

Sett.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 20:15   #5
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Shadow of the vampire?

Dette begynner å bli litt pinlig. Jeg har også sett Welcome to the Doll House, i tillegg til Happiness (anbefales!) og Storytelling av samme regissør.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 20:19   #6
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Jeg prøver meg med:

Topless Women talk about their lives og Angel Baby.

Siden FP er FP er nok dette stedet hvor en god del kan ha sett Bad Boy Bubby, men den er likevel ikke en film alle og enhver har sett.

Jeg syntes Toppless Women... var kjedelig. Bad Boy Bubby var bra!

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

The Adventures of Priscilla, Queen of the Desert
Det var snakk om film som få andre har sett, vi trenger vel ikke å like filmen?

Åja, den var bra!

Da prøver jeg meg med Of freaks and men, den var herlig surrealistisk, og Akumulátor I som var hysterisk morsom! Jeg liker godt De fortapte barns by og delikatessen også, men de er vel bedre kjent.

Gammel 08-11-09, 20:23   #7
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Jeg liker godt De fortapte barns by og delikatessen også, men de er vel bedre kjent.

Dem har jeg sett. Jeg likte Delicatessen best av dem.

La Vita e Bella burde jeg vel ellers nevne i den "filmer alle har sett unntatt du"-tråden.

Gammel 08-11-09, 20:37   #8
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

The Blob! Ikke løp og kjøp.
http://www.imdb.com/title/tt0094761/

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 20:21   #9
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Det er kanskje mange som har sett den - men "La vita e bella "(1997) er iallfall min favorittfilm . Jeg så den to ganger på kino dubbet på tysk, før jeg fikk sett den her hjemme på orginalspråket. Anbefales til alle som ikke har sett den!

(Kilde:
(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)
)

Den gutten er jo bare så skjønn .

(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)

Gammel 08-11-09, 20:27   #10
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Hva med "Mou gaan dou", som "The Departed" er en remake av? Jeg synes originalen var absolutt best.

Gammel 08-11-09, 20:31   #11
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

Hva med "Mou gaan dou", som "The Departed" er en remake av? Jeg synes originalen var absolutt best.

Den har jeg sett, og jeg likte den, men jeg synes The Departed var fryktelig bra også, og såpass annerledes i tone og stil at det var god grunn til å lage en ny versjon, liksom. Dicaprio spilte utrolig godt, synes jeg.

Gammel 08-11-09, 20:43   #12
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Noen som har sett Welcome to the dollhouse?

Yes, på filmfestival i 1996.

Utboropprøret, en sjelden perle, vi var 9 mennesker i salen...

Utenom filmfestival:
Karlsøya - mellom geiter, rock og Muhammed. Tror den gikk på tv senere.

Og så har jeg selvsagt sett Svidd neger, men det er jeg ikke riktig så alene om, tror jeg?

Sist redigert av -ea- : 10-10-11 kl 19:08.
-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 20:46   #13
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

The Adventures of Priscilla, Queen of the Desert
Det var snakk om film som få andre har sett, vi trenger vel ikke å like filmen?

Åh, den er jo kul, jo! Den har jeg faktisk sett flere ganger. Tre ganger på under en uke da jeg hadde kyssesyken som femtenåring.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 20:57   #14
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av indie, her.

Bin Jip,

Åh, den er så utrolig vakker!

Jeg forundres over at flere nevner Himmelfall som en bra film. Jeg synes den var rett og slett pinlig.

Har mange sett Lisbon Story? Jeg husker den som veldig bra, skjønt det er lenge siden jeg så den.
Eraserhead? En skikkelig sær film av David Lynch.
Dokumentaren Til ditt eget beste vel heller ikke sett av så mange.
Chunking express må også nevnes. Utrolig kul film.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 20:32   #15
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har sett Dead man walking. Ikke den alle tror, men den med Johnny Depp. Den var sær.

Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 20:33   #16
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg har sett Dead man walking. Ikke den alle tror, men den med Johnny Depp. Den var sær.

Den heter bare Dead Man, gjør den ikke? Den har jeg også sett.

Gammel 08-11-09, 20:34   #17
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Den heter bare Dead Man, gjør den ikke? Den har jeg også sett.

Da jeg så den så het den dead man walking. :skråsikker:

Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 20:36   #18
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av scilla, her.

Ja, den tror jeg faktisk jeg har sett, men det er lenge siden så jeg er litt usikker. Handler den om en liten gutt og faren hans??

Mjæ. Den handler om en russisk trailersjåfør som kjører seg vill i Indre Mongolia.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 10:05   #19
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Mjæ. Den handler om en russisk trailersjåfør som kjører seg vill i Indre Mongolia.

Ooops. Helt feil
Hvilken film er det jeg tenker på, da? Mener den er øst-europeisk og handler om en liten gutt. Veldig fin film.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 20:33   #20
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Den i sort-hvitt hvor han rir på en hest?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:49.