Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Snodige familiære tilfeldigheter?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-09, 12:54   #81
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?

*Søsteren min og jeg er født på samme dato med 3 års mellomrom. Og i stjernetegnet "tvillingene"
*Exbos søster heter det samme som min søster
*Exbos forrige ex (stesnuppas mamma) heter det samme som meg. I tillegg har hun og exbo bursdag på samme dag.
* Stesnuppa og min venninnes Stesnuppe er født på samme dato og år.

Dette gikk vel mest på Exbo, men han kan fortsatt regnes som familien min, syns jeg.

Det var det jeg kom på nå¨.

Gammel 16-11-09, 13:01   #82
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

En pussighet, alle vi kusiner på morsiden er født med ganske nøyaktig tre års mellomrom.
Min mor hadde to søsken, og disse tre fikk tilsammen fem jenter.

Gammel 16-11-09, 13:45   #83
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Det er nesten nøyaktig 9 år og 7 mnd mellom meg og min bror, det er nesten nøyaktig 9 år og 7 mnd mellom min fetter og kusine. Ikke det at det vanligvis er så rart at det er lik aldersforskjell på søskenpar, men akkurat den alderforskjellen er jo ikke sånn utpreget populær. Vi er de eneste søskenbarna på den siden av familien.

Jeg og mannen har 16. som vår fødselsdato, (hver vår mnd., samme år), alle jentene har 9. som fødselsdato, 2,5 år aldersforskjell. Veldig organisert og ikke helt tilfeldig siden jeg fikk velge ks.dato for de to små. (Men altså, jeg hadde jo ikke fritt fram ift. datoer). Jentenes farfar og en tante har også bursdag en 9. dato.

Tvillingene er født i tvillingenes tegn.

Sambo og hans storesøster har samme bursdag, med 4 års mellomrom. Forresten er bursdagen på samme dag som besteforeldrene mine sin bryllupsdag.

På sambo sin side er det sånn at alle 4 søsken har valgt samboer/forlovede/ektefelle som er født to mnd senere (nesten nøyaktig) på året, (selvom det ikke er to mnd.er senere samme år).
Det er nesten så man skulle begynne å tro på astrologi.....

Det er det jeg kommer på.

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 13:49   #84
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Farfar har 2 stk. Far har 2 stk. Jeg har 1 stk. Føkkings mutanttommel.

Det var den første visuelle inspeksjonen begge ungene fikk.

Mutanttommel? Her må det utdypes litt kjenner jeg.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 13:58   #85
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det eneste jeg kommer på er at lillesøster ble født klokken 14.12, og fødselsdatoen til storesøster er 14.12.

Gammel 16-11-09, 14:21   #86
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Alle 4 her har alltid bursdag på samme ukedag. Jeg har bursdag på navnedagen min (tilfeldig).

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 19:25   #87
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ikke akkurat bursdagsdato og sånn da, men jeg er faktisk femmenning med søskenbarna mine.

Jeg er tremenning med mine søstre.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 19:56   #88
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mannen har bursdag på kvinnedagen, er det snodig? Han får iallefall kommentarer hvert år.

Barna våre har bursdag hhv 1. januar og 31. desember med to årstall mellom.

Gammel 16-11-09, 19:59   #89
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har navnedag på bursdagen min, og det er ikke planlagt fra mine foreldres side.

Guttene mine har bursdag 25. og 27. juni, men termin var 10. august og 15. juli.

Foreldrene mine gikk i samme klasse på barneskolen.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 20:07   #90
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Tja.
Jeg er født den 17. dagen, en måned i 1977, klokken 07:07. Min bror er født 26.06 kl 06:06. Bortsett fra dette er det ingen artige finurligheter i vår familie.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 20:28   #91
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

* min mor og min stemor er født på samme dag, samme årstrinn....
* Jeg har tre barn med tre forskjellige øyenfarger.. hva er oddsen for det liksom? Grønn, blå og brun..
* Jeg giftet meg med min mann på min døde farmors føselsdag, vi fikk vårt første barn på hennes dødsdag.
* Jeg har tre barn født; september, oktober og november, jeg selv er født i september, min mann i desember og hans to barn i november. Dvs at hele gjengen har bursdager i løpet av disse 4 månedene, på rekke og rad. For å toppe det hele så har min mor, far, stemor og stefar, samt mormor også bursdag inni her. Dyre måneder..

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 01:50   #92
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Her har Minste navnedag på pappa sin bursdag og mamma har navnedag på Minsten sin bursdag.

I tillegg har jeg og Minste bare partall i våre fødselsdatoen, mann og Største har bare oddetall i sine fødselsdatoer (sær og jobber med tall )

Gammel 17-11-09, 02:06   #93
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hm. Min far, bror og jeg er alle født på en mandag, teller det?
Min fetter er nesten nøyaktig like gammel som meg og hans bror er nesten nøyaktig like gammel som min bror. Veldig praktisk i oppveksten.

Datteren til kjæresten er født samme dato som jeg hadde termin med min datter. Det synes jeg er litt spesielt.

Utover dette er det vel bare kaos.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 05:57   #94
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Skal vi se i vår familie går fødselsåret 4 og 9 igjen, dvs at oldermor til ungene er 85,svigerfar 60, svigermor 55, storebroren min 35, jeg 25, niesen min 15 og guttungen 5

Det er litt sånn her også. Mannen, meg, Lillebror og svigemor har alle rund dag same år, altså er fødde i årstal som endar på 7. Storesøster, onkel og svigerfar er alle tre fødde i årstal som endar på 2. Greit å holde system på runde dagar.
¨
Ellers er me fire i min familie som er fødde på same dagen, samt eg hadde termin med storesøster same dag. Ho vart fødd eit par dagar før.

Gammel 17-11-09, 07:51   #95
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Som sønnen min så vennlig opplyste meg om for noen år tilbake: Mamma, jeg ble født på bursdagen min!

Gammel 17-11-09, 08:47   #96
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Vi hadde navnefest for eldtemann 1. november. Året etter ble nr. 2 født 1. november. Nr 3 har navnedag 1. november. Jeg var nesten overbevist om at tvillingene kom til å bli født 1. november, men de ventet til 1. desember.

Gammel 17-11-09, 09:19   #97
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Som sønnen min så vennlig opplyste meg om for noen år tilbake: Mamma, jeg ble født på bursdagen min!

Ganske så spesielt.

Gammel 17-11-09, 09:23   #98
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Svigermor, svigerfar, mannen, søsteren til mannen, mannen hennes og deres to barn begynner alle på samme bokstav.

For ikke så lenge siden gjorde snupsen meg oppmerksom på at det var litt morsomt at jeg var 33 år, pappa var 30 år, hun var 3 år og vi var 3 stykker. Siden det har hun blitt 4 år, da, men jeg syns det var uvanlig godt observert av en 3-åring.

Gammel 17-11-09, 12:00   #99
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Vi er fem søsken. Vi tre søstrer er født samme mnd med akkurat en ukes mellomrom, den 16.e, 23.e og 30.e. Brødrene mine er født samme mnd, de og med en uke mellom, den 20.e og 27.e.

Neados er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 12:07   #100
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Broderen åpner bursdagsballet 19. desember. 30. desember har pappa delt med farmor, og jammen klarte vi ikke å dytte eldstemann også inn denne dagen. Så kommer nyttårsaften, så har mamma bursdag, og til slutt en dags opphold før jeg avslutter 3. januar. Skal vi dra inn svigerfamilien også, så har jeg en svoger som fyller opp 2. januar. Vi bommet forresten med 3 dager på farfar sin bursdag når minsten kom.

Alle besteforeldrene mine har forresten hatt runde dager samme år.

Vi forlovet oss 9.9.99, på mannens 33 årsdag.

I fjor døde begge bestemødrene mine med 8 dagers mellomrom, hva i huleste er oddsen for DET? Farmor døde til alt overmål på deres 55. bryllupsdag.

Sist redigert av Sonja Sockersöt : 17-11-09 kl 12:13.
Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:43.