|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
*_*
|
![]() Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røyke
Jeg har allerede begynt å skrive alt på en konto, som skal balanseres når jeg blir pensjonist.
![]() |
![]() |
#2 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røykeJeg har ikke lest hele tråden. Men det er som du sier: En hver må finne sin motivasjon, så jeg tenker at kanskje det er greit at folk forteller om hva som funker for dem, så kanskje du finner noe som gir gjenklang?
![]() |
#4 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røykeJeg hadde syntes verden var god og at alt var flott om jeg kunne klart å røyke bare når jkeg drikker øl. Men jeg troooor ikke det er noe å satse på for min del. Ike en tanke jeg skal henge meg på nå i hvertfall.
![]() |
#5 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røykeJeg leste *boka*. Da jeg leste avhengighetsdelen, skjønte jeg at jeg var i fornektelsesfasen og sluttet tvert. Ja, det hjalp selvsagt at jeg var gravid, men tro meg - jeg så ikke for meg før da at jeg kunne klare å holde meg unna røyken. Jeg ville røyke. Det var godt. Det var meg. Men jeg var jo egentlig bare avhengig.
![]() |
#6 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røykeJa, jeg fant Boka i går, så jeg skal lese den nå. Jeg har jo lest den en gang før, men jeg suttet ikke å røyke. Men jeg syns den hadde en del bra poeng. Jeg syns bare første halvdel av boken er så masete...
![]() |
#8 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røykeJeg var på julebord i går, og opplevde veldig festrøykerne. Halve laget forsvant ut med jevne mellomrom for å ta en røyk, og jeg må innrømme det holdt hardt å la være å gå etter og bomme en. Men jeg klarte det. Og jeg tror det er veien å gå. Jeg tror ikke jeg bare klarer å være en festrøyker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røykeDet går veldig bra, takk som spør.
![]() |
#10 |
En som trener
|
![]() Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røykeGo, bæret! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røyke
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røykeKjempebra! 6 dager er snart 7. Og hvorfor kjøpe røyk da, du slipper jo å røyke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røykeJeg var på anatomisk institutt i studietida, og så innsiden av lungene til en avdød røyker i 50 års alderen. Det holdt for meg.
![]() |
#17 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røykeJeg tar imot heiing og skryt og alt jeg altså.
![]() |
#19 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røyke |
![]() |
![]() |
|
|