|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Dersom du måtte på uføretrygd om et år?Jeg hadde nok fått merke det ganske godt siden jeg er alene med 3 barn.
![]() |
#2 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dersom du måtte på uføretrygd om et år?Jeg tjener såpass lite, at jeg ville nok ha hatt mer å rutte med på uføretrygd enn jeg har nå. Men om mannen min hadde blitt ufør, er jeg redd situasjonen hadde blitt helt uholdbar økonomisk for oss... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dersom du måtte på uføretrygd om et år?Dagpenger utgjør vel ca det samme, og jeg klarte meg greit da jeg gikk arbeidsledig en periode. Det er det mentale + det at alle bestandig skal ha så mange meninger om det å "gå hjemme og sulle" som er slitsomt. Som en ikke spesielt god kompis sa: "Hvorfor får du deg ikke en jobb, istedet for å gå på dagpenger?" |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Dersom du måtte på uføretrygd om et år?
En taktfull svigerinne spurte meg om når jeg hadde tenkt å komme meg ut i jobb igjen, jeg kunne da ikke bare gå hjemme og surre som en anna pensjonist ...
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dersom du måtte på uføretrygd om et år?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Dersom du måtte på uføretrygd om et år?Det hadde nok fint klart oss, men måtte nok gjort om på en del vaner og litt innskrenkelse av ting vi ikke nødvendigvis må handle/gjøre. Har forsikring som dekker lønnstap om jeg skulle bli ufør også, men det hadde sikkert tatt litt tid før utbetalinger kom i gang kjenner jeg forsikringsselskapet rett. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
uføretrygd, økonomi |
|
|