|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
maler
|
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Hm jeg håper du har plass til kattene mine i år også
![]() |
#82 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Har det gått et år alt?
![]() |
#84 |
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Så bra, vi kommer i år også!
![]() |
#85 |
lykkelig
|
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Dette blir fantastisk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Passiv
|
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Kjøpe juletrepynt? |
![]() |
![]() |
#87 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Vi kommer med mine, dine og våre barn, 5 stykk + selvsagt kjæresten til eldste, så da blir det seks.
![]() |
#88 |
lykkelig
|
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!
Joda, jeg har satt mellomste i gang med å lage girlander av glanspapir. Foreløpig har hun slått fjorårets rekord med hele 70 meter. Vi målte den i går til 110 meter. Jadda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Audacious
|
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Vi kommer også! Vi har med oss ungene, mine foreldre, Ulvefars foreldre, broren hans og min onkel og tante. Tanta mi har MS, men det synes hun er litt pinlig, så når hun velter vinglass vil hun gjerne vi skal late som om hun har drukket for mye. Det er nemlig ikke pinlig.
![]() |
#90 |
Stiv
|
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Vi kommer også! Fem voksne, to unger, ingen dyr (
![]() |
![]() |
#91 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Vi kommer selvfølgelig også!
![]() |
#92 |
Sær og kresen
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!P.S. Husk at alle som er til stede må åpne en og en gave så alle får se hva alle får fra hvem.
![]() |
#93 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Jeg må forresten ha med med en venninne som blir alene i år, og lille Lucas. Men det går vel bra. Venninna mi har tre hunder hun tar med seg. De spiser det de får servert og er ganske veloppdragne. Av og til. De lyder ihvertfall navnet sitt. Stortsett.
![]() |
#94 |
Har tro på forbedring
|
Ja, det er viktig.
![]() |
#95 |
Sær og kresen
![]() |
#96 |
nju nja njo
|
Og karsk.
![]() |
#97 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Du spanderer flybilletter på oss fire ja? Vet ikke hvor dyrt det blir å ta med dyra også. Har litt dårlig råd skjønner du, så det hadde vært fint om du kunne betalt for oss, men det skjønner du sikkert. Supert. takk!
![]() |
#98 |
søt
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Jee! Kommer med mann, to barn, en crazy hund (den er spesiellt lite glad i katter, er heller ikke glad i syngende julepynt), en mormor som skåler litt mye, morfar og enslig bror på ca 30. Vil ikke ha sushi, men kalkun (jeg), pinnekjøtt (mannen), pølser (ungene) og svineribbe (gamlingene).
![]() |
#99 |
Epikur
|
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Jeg stiller i en så kort kjole at trusa synes. Jeg tar med min familie som vil ha gaver, men ikke ha gaver - samtidig. Jeg tar også med svigers som vil ha pinnekjøtt, mine foreldre som skal og må ha ribbe og medisterpølser, min demente mormor som insisterer på at min yngste datter er en gutt (du skal jatte med henne, samtidig som du skal jatte med min mor ved å korrigere min mormor og insistere på at det er en jente) og du skal la min mormor drikke så mye hun vil ha av akevitten, samtidig som du skal begrense henne, fordi demente ikke bør bli altfor brisne. Min mann er allergisk mot katt, så det blir din jobb å holde kattekrekene unna ham.
![]() |
#100 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Aha...et skikkelig juleselskap. Jeg vil gjerne komme med kjæreste og "svigerfar", tre store gutter, som trenger mye mat, en katt og en hund som ingen liker. Vi forventer kålrotstuing, ertestuing, poteter av forskjellig art, kjøttboller, kjøttkaker, medisterpølser, sossiser, surkål og ribbe. Og så gjerne et lite stykke kalkun hvis det ikke blir for mye styr. Vi kan ta med en flaske vin. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|