Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Forum og nick

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-10, 20:45   #81
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forum og nick

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Jeg er ingen andre steder enn her, så det er i grunnen greit. Jeg fatter ikke hvordan man har tid til å være andre steder i tillegg? (Var på NM, da.)

Ja. Det vil jeg signere, selv om jeg ikke svarer på spørsmålet til HI. Og så er jeg nysgjerrig på hvor mange forum som egentlig finnes, siden det høres ut som om det kryr av slike forum?

Men jeg kvepper til når når jeg ser enkelte nick som jeg forbinder med NM sist jeg var medlem der. In the goog old days, når det var skikkelig hurlumhei der. Se der! Jeg svarte på spørsmålet ditt, Sitron!

Gammel 03-01-10, 20:47   #82
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

vurderer hjernetransplantasjon.

Det var et dårlig nick, syns jeg. Men det kunne jo kanskje funke for deg.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 20:48   #83
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Pøsj da, det er lett som en plett det. Man trenger bare å være litt rett frem og si hva man mener, og vips så er man stemplet som ond, fæl, sur, bisk og andre lignende ting, så blir man tillagt en haug med meninger man ikke har, og når man prøver å forsvare seg eller gir motsvar på tiltalene så er man så frekk og ufin mot andre stakkars nek at man ikke lengre er velkommen på gitte fora.
Har jeg hørt.

Jammen, jeg har jo vært rett fram, ond og sær maange ganger, aldri så mye som et lite rødt kort en gang.

Jeg blir også forvirret av Billa/Bille/Scarlett pga av nesten like nick/avatarer.

Ellers sitter jeg og grubler på hva mitt nick er (var? sletter de hvis det har vært ubrukt i ca 8 år?) på NM. Eller var det SG? Jeg husker faktisk ikke, men det kan ha noe med å gjøre at jeg hadde ca. 5 innlegg der eller noe sånt.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 20:48   #84
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Ja. Det vil jeg signere, selv om jeg ikke svarer på spørsmålet til HI. Og så er jeg nysgjerrig på hvor mange forum som egentlig finnes, siden det høres ut som om det kryr av slike forum?

Men jeg kvepper til når når jeg ser enkelte nick som jeg forbinder med NM sist jeg var medlem der. In the goog old days, når det var skikkelig hurlumhei der. Se der! Jeg svarte på spørsmålet ditt, Sitron!

Jeg var første som ble bannet på NM.

Gammel 03-01-10, 20:50   #85
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jammen, jeg har jo vært rett fram, ond og sær maange ganger, aldri så mye som et lite rødt kort en gang.

Du hadde ikke skjønt det om du fikk et.

Gammel 03-01-10, 20:50   #86
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Standard

Jeg var første som ble bannet på NM.

Men hva var nicket ditt da?

Gammel 03-01-10, 20:51   #87
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lurer på om jeg var så fersk på nett den gang at jeg brukte navnet mitt. Kalte Ove for Nazi-Ove og ut røk jeg.

Gammel 03-01-10, 20:53   #88
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Standard

Jeg lurer på om jeg var så fersk på nett den gang at jeg brukte navnet mitt. Kalte Ove for Nazi-Ove og ut røk jeg.

Det var jo ikke spesielt pent sagt.

Jeg var der da også. Men var like stille og diskret som nå. Så jeg fikk ikke noe bråk, selvsagt.

Gammel 03-01-10, 20:53   #89
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Pent eller ikke, sant var det iallfall.

Gammel 03-01-10, 20:57   #90
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Standard

Du må ikke bråke med admin, Sitron. Nøy deg med oss andre, og det vil gå deg godt og du vil leve lenge i forumverden.

Gammel 03-01-10, 20:57   #91
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå lurer jeg skikelig på hva Sitron het på NM!

Jeg var en av de Fnatten ,sikkert. Men ingen lille_meg. :der gikk grensen:

Jeg blander også Billa og Scarlett. Og en til. Hun med Uma Thurman som avatar. Fra Kill Bill.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 20:58   #92
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Du må ikke bråke med admin, Sitron. Nøy deg med oss andre, og det vil gå deg godt og du vil leve lenge i forumverden.

Næh, må bråke litt med admins. Hvordan ellers finne ut om de er verdige mitt nærvær?

Gammel 03-01-10, 21:04   #93
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Hvilket nick har du, og hvordan trives du med det?

Gammel 03-01-10, 21:05   #94
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Standard

Sitron - hun ler av tråden din.

Hvis du banker henne, skal du få igjen av meg etterpå.

Gammel 03-01-10, 21:06   #95
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du hadde ikke skjønt det om du fikk et.

Å? Hva er poenget da?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 21:07   #96
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sitron - hun ler av tråden din.

Hvis du banker henne, skal du få igjen av meg etterpå.

For å gjøre forvirringen enda større rundt Billa/Bille/Scarlett/Scarlettah, så kom jeg nå på at jeg heter Scarlett på Babyporten (heter det ikke det tro?). Jeg er der aldri, men likevel. Skikkelig kuriositet det der.

Gammel 03-01-10, 21:07   #97
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Ah slosskamp

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 21:08   #98
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Å? Hva er poenget da?

Nemlig. Derfor får du ikke.

Gammel 03-01-10, 21:08   #99
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Nå lurer jeg skikelig på hva Sitron het på NM!

Jeg var en av de Fnatten ,sikkert. Men ingen lille_meg. :der gikk grensen:

Jeg blander også Billa og Scarlett. Og en til. Hun med Uma Thurman som avatar. Fra Kill Bill.

Ja du var en av dem Karamell. Etter treffet i Trondheim gikk jeg faktisk inn for å huske hvilket tall du hadde etter nicket slik at jeg aldri aldri skulle ta feil og forveksle deg med andre tallkombinasjoner.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 21:10   #100
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fra jeg hoppa inn i IRC verden i 98 har jeg hett guniss egentlig. Både på SG, SM og NM. Og her Helt til jeg skiftet nå i høst. Hadde behov for å endre litt. Akkurat nå er jeg kun på FP, men sånn ellers har jeg aldri opplevd noen som har kalt seg det samme som meg.

Jeg kvepper forresten lite her inne.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:43.