Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Spin off - hvordan tror du folk ser ut på bakgrunn av nick/avatar?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-10, 23:31   #81
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spin off - hvordan tror du folk ser ut på bakgrunn av nick/avatar?

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Ulvefar ser jeg for meg som en skikkelig myk mann med lilla fotformsko.

Vel, myk mann, muligens etter noen definisjoner. Men lilla fotformsko... Neppe...

Dragen ser jeg for meg som kort, senete og med joggebukser.

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 23:31   #82
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 03-01-10, 23:32   #83
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Hmm... svever? Jeg? Leser sjelden tråder jeg ikke deltar i, og når jeg gjør det trodde jeg at jeg tenderte mot mange lange innlegg med lenker og fotnoter...

Ja, du er kanskje litt mer der, men Mauser (som jeg jo blander deg litt sammen med) er iallfall av den svevende- plutselig her- plutselig borte- typen. Han og Torsk. De er litt like, oppførselsmessig sett. Torsk ser jeg for meg som en litt slankere utgave av Mauser, naturlig nok.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 23:34   #84
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Gikk jeg glipp av at Sitronen flashet seg?

Jaja, jeg har møtt henne, så jeg vet jo hvordan hun ser ut.

Selvsagt ligner alle på avatarene sine, noe annet skulle jo tatt seg ut.

Gammel 03-01-10, 23:35   #85
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Torsk og Mauser er veldig like.
Ulvefar også.

De er jo menn? Det må være det.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 23:35   #86
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Gikk jeg glipp av at Sitronen flashet seg?

Jaja, jeg har møtt henne, så jeg vet jo hvordan hun ser ut.

Selvsagt ligner alle på avatarene sine, noe annet skulle jo tatt seg ut.

Gammel 03-01-10, 23:35   #87
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Mauser og Torsk er like i midt hode. Bina og rine også, aner ikke hvorfor. Begge ser selvsagt ut som Bree. Nå så jeg ikke bildet av Sitronen, men hun har alltid hatt kort lyst hår tror jeg. DM er mørk, liten og nett. Jeg kjøpte MegaMies gravidbukser, så hun vet jeg sånn ca. størrelsen på.

Sist redigert av Bille : 03-01-10 kl 23:38. Årsak: Øh, mente DM, ikke Mim.
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 23:36   #88
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Ikke?

Jeg har jo stort sett hatt bilde av Lisa Simpson som avatar og for meg stemmer dette defintivt.

Gammel 03-01-10, 23:36   #89
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mauser ser jeg for meg med våpen i hånd.

Ulvefar så jeg for meg som en naturfaglærer med norrønaklær og strengt ansikt. Etter å ha sett ham IRL vet jeg at det ikke stemmer. Han så jo supersnill ut.

Sitronen har jeg vel sett bilde av tror jeg? Annet forum for 6 år siden.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 23:36   #90
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Mauser og Torsk er like i midt hode. Bina og rine også, aner ikke hvorfor. Begge ser selvsagt ut som Bree.

rine og Bina er uten tvil like.

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 23:38   #91
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har samme form som min avatar hvertfall!

Gammel 03-01-10, 23:39   #92
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

rine og Bina forveksler jeg rett som det er .
Ulvefar har fotformsko og fjellreven ryggsekk. Utvasket blå.

Gammel 03-01-10, 23:42   #93
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Ikke? Er du ikke en forvirret struts altså?
Jeg er jo i forkledning nå, den egentlige avataren min er veldig lik på meg. Kanskje på tide å finne den frem igjen, det er jo ikke jul lengre nå.

Gammel 03-01-10, 23:42   #94
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men bina har jo ikke avatar! Da må det være meningene våre som gjør at dere blander oss. Eller stilen, selv om bina selvsagt er mye mer kverulerende enn det jeg er.

Gammel 03-01-10, 23:43   #95
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror ikke jeg har så mange bilder av folk i hodet, men må likevel innrømme at jeg ble overrasket over Veronal. Hun var annerledes enn jeg trodde RL

Sitronen har jeg sett rl, så at bildet var borte gikk bra her og

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 23:44   #96
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Ja hun er mer kverulerende rina, men det er likevel noe som jeg blander?

Gammel 03-01-10, 23:44   #97
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Men bina har jo ikke avatar! Da må det være meningene våre som gjør at dere blander oss. Eller stilen, selv om bina selvsagt er mye mer kverulerende enn det jeg er.

Det tror jeg også, rine. Jeg tror det er noe der altså. For bina hadde ikke Bree som avatar vel? Jeg lurte litt på det nemlig.

Gammel 03-01-10, 23:44   #98
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Ja hun er mer kverulerende rina, men det er likevel noe som jeg blander?

Og der blandet jeg nickene.

Gammel 03-01-10, 23:47   #99
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Jeg tror ikke jeg har så mange bilder av folk i hodet, men må likevel innrømme at jeg ble overrasket over Veronal. Hun var annerledes enn jeg trodde RL

Sitronen har jeg sett rl, så at bildet var borte gikk bra her og

Que? Who are you?

Gammel 03-01-10, 23:47   #100
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Og der blandet jeg nickene.

rina, er det et tredje nick? En krysning mellom rine og bina, kanskje?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:35.