|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg undrer meg på hvorforJammen. Var det merkelig for deg at du selv tenkte ut et svar på spørsmålet? Man jobber jo ofte med en problemstilling selv om man ikke bærer den aller lengst frem i bevisstheten? Som når jeg leter etter noe, finner det ikke, senere på kvelden ser på tv og har glemt hele greia - og plutselig husker hvor det ligger. |
|
|
|
#2 |
|
Twinsouls
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg undrer meg på hvorforSlettet
Siw mamma til en i himmelen og tre på jord "The way you make mee feel" Sist redigert av Siw : 12-01-10 kl 21:39. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Endelig ferdigflyttet
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() |
Sv: Jeg undrer meg på hvorforOi, se! En brannbombetråd! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg undrer meg på hvorforJeg antar at det var en sterk opplevelse. Jeg kan ikke skjønne annet ut fra det du sier likevel enn at dette da er ganske vanlig. Jeg har flere ganger sett for meg hvordan ting skal bli, også blir de sånn. Det handler for meg mye om at jeg jo er den som styrer eget liv. |
|
|
|
#9 |
|
Pauset
|
Sv: Jeg undrer meg på hvorforEn sjette sans.. jeg har sett på synske barn på tv og tenker at mye av det de sier har jeg opplevd selv. Jeg mener derimot ikke at det er unaturlig og jeg vil heller ikke si jeg har noe andre ikke har. Jeg mener at mange opplevelser kan forklares, med mindre man ikke er veldig opptatt av at det skal være noe mystisk over det. Men klart, ALT kan ikke forklares. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg undrer meg på hvorfor
Det siser jo at alle har en sjette sans, men man fornekter den. Det har hverfall jeg hørt.
|
|
|
#11 |
|
Pauset
|
Jeg har opplevd å "se" ting, rett og slett fordi jeg drømmer veldig fort (les litt om søvnmønster og hjernebølger). Jeg drømmer altså i det jeg dupper litt, våkner litt og tenker litt, sover litt igjen osv. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
villende
|
Sv: Jeg undrer meg på hvorforØh, slijemoren, er du en Troende? Eller Undrende? Eller hva er du egentlig? |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
For ikke å snakke om den gangen du var gresk gudinne.
|
|
|
#14 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er jo nå.
|
|
|
#16 |
|
villende
|
At jeg kunne glemme det. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
Når det kommer til inkarnasjoner er jeg veldig undrende. Men mye av det alternative tror jeg på.Jeg tror det er mye vi mennsker ikke har evner til og sette oss inni. Og tenker litt på at Platons hulelignelse, når jeg høre om slike alternativer eller overnaturlige ting.
|
|
|
#18 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Jeg undrer meg på hvorforMen en ting er nå sikkert - det er mer mellom himmel og jord enn de fleste andre steder.
What doesn't kill you, makes you stranger. Sist redigert av Inagh : 12-01-10 kl 23:52. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Jeg undrer meg på hvorforEr jeg på tynn is nå, eller er mange budhister vegetarianere fordi de tror på reinkarnasjon, og at de potensielt kan ende opp med å spise bestefar om de spiser et dyr?
|
|
|
#20 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Helt sikkert. |
|
|
|