|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Kåring: FPs største nerd
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Kåring: FPs største nerdjeg er nerd Sist redigert av m^2 : 29-01-10 kl 20:52. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Så mange, fine nerdepoeng - og alle rakner totalt når du stapper labben ned i strikketøy. |
|
|
|
#7 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kåring: FPs største nerdJeg er handlelistenerd.
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Kåring: FPs største nerdJeg er ikke nerdete, men hadde ikke hatt noe i mot å være det. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Kåring: FPs største nerdJeg tror m^2 ligger ganske godt an hun også.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Peppy!
|
Men det gir ekstrapoeng å snakke alvisk også altså. Kjempemange! Jeg tror at om Toffen er av typen Langnerd så er Esme av typen Skummelnerd. To kategorier, to soleklare vinnere. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Helt konge
|
Sv: Kåring: FPs største nerdNerder. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Profesjonelt paranoid
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Omvendt her. Jeg tror nok jeg ligger brukbart an her på FP (ikke strikker jeg heller |
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
Du må lese boka, Kif
Jeg regner med det ikke er noe poeng å spørre om du kan telle binært på fingrene engang? (for det kan du vel) |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Profesjonelt paranoid
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
But of course. Og alle toerpotensene opp til 2^26. (26? En reminisens fra den tiden man bare hadde 8 siffer på kalkulatoren... |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Kakemonster
|
Sv: Kåring: FPs største nerdHondacrv: Det er jo bare smart. Jeg får til frukt/grønt og meieriprodukter, men utover det greier jeg rett og slett ikke å huske hva som er hvor..
|
|
|
|
#18 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Kåring: FPs største nerdJeg er dessverre ikke spesielt nerdete, særlig ikke i FP-sammenheng. Jeg er glad i lister og Excel-skjemaer slik flere her er, men det går ikke som videre nerdete i min bok. Jeg tenkte nok først på Tinetoff, fordi jeg fusker litt i hennes fagområde selv, og må si jeg beundrer kunnskapene hennes veldig. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
kamerat
|
Sv: Kåring: FPs største nerdHvordan kan man vel unngå å juble og hoppe når man prater om grammatikk?
|
|
|
#20 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
MAKAN! JEg prøver å liksom bli litt nerdete!!!! Så ødelegges hele immikjen!
Hehe. Eller når man snakker om Olav H Hauge
|
|
![]() |
|
|