|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Har fått nytt nick
|
![]() Sv: Hemmeligheter i parforhold
Hell yes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Glamorøs
|
Glittermannen hadde mest sannsynlig kommet leende inn og fortalt hva sladrete fru Pedersen hadde sagt, og deretter ertet meg i et par dager, og etter det hadde vi i felles hemmelighet ertet naboen oss i mellom. Han ville ikke tatt det som et signal på at jeg hadde prøvd å skjule noe. Hadde rumpekommrntaren kommet fra noen han visste jeg hadde et crush på hadde han frydet seg og bare ertet enda mer tror jeg.
![]() |
#83 |
Epikur
|
![]() Sv: Hemmeligheter i parforholdJeg forteller veldig mye til min mann, delvis fordi han er min beste venn i verden, delvis fordi jeg er en veldig åpen person. Han forteller også mye til meg. Men vi forteller hverandre ikke alt. Litt fordi vi begge har/har hatt jobber med taushetsbelagt info, fordi vi ikke deler andres hemmeligheter som er delt med oss med hverandre (det er nemlig en ukultur blant enkelte, når jeg ber en venninne holde noe hemmelig, så er det hemmelig! Også for mannen hennes!) og fordi vi har hatt liv før hverandre og ikke deler alt i detalj.
![]() |
#84 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hemmeligheter i parforholdJeg har få hemligheter for mannen, kankje så få som ingen. Han har vært bestevennen min siden jeg var 13 år, og bestevenner deler det meste. Han har trøstet meg når jeg har hatt kjærlighetssorg, advart meg mot teite fyrer, passet på meg i stupfylla, lånt meg penger, kjørt meg hjem etter fest og hørt på utallige ungjentebetroelser. Da vi ble kjærester i russetiden visste han det meste, og slik har det fortsatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ser på det som helt fullstendig uaktuelt at vår nærmeste nabo skulle kommentert rompa mi ved postkassestativet e.l., men om jeg møtte han single fyren som bor litt lenger nedi gata ute på byen og hadde på meg en smæshing kjole eller noe, da kunne det vel skjedd.
![]() |
#86 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hemmeligheter i parforholdOg klart jeg hadde fortalt om naboen komlimenterte rompa mi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Hemmeligheter i parforholdJeg har vel ingen bevisste hemmeligheter fra mannen, med mindre det er noe andre har betrodd meg, men da er det jo deres hemmelighet. Det er sikkert masse han ikke vet, fordi jeg ikke har tenkt på å si det, og det lever vi begge godt om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
can-jur
|
![]() Sv: Hemmeligheter i parforholdIngen hemmeligheter nei.
![]() |
![]() |
#89 |
Tittel og tittel....
|
Mener du virkelig at dersom en venninne betror deg noe som hun ikke vil at du skal si videre til noen, så forteller du det til mannen din likevel?
![]() |
#90 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hemmeligheter i parforholdJeg syns det er helt sært å ha felles epost. Jeg ser at endel av jentene jeg gikk på skole med i USA har felles facebookkonto som manen sin også. Det er jo ikke snakk om å nekte hverandre tilgang, men å ikke ha behov for tilgang. Vi stoler jo tross alt på hverandre.
![]() |
#91 |
can-jur
|
Ja, det gjør jeg faktisk, med mindre det er en svært god grunn til å la vær.
![]() |
![]() |
#92 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hemmeligheter i parforholdJeg har det veldig dårlig om jeg har hemmeligheter, så jeg prøver å unngå det. Jeg blir innesluttet av det, og om jeg må holde noe hemmelig i eget hus har jeg jo ingen steder å være avslappet. Så jeg forteller alt som er. Men det gjelder jo ting som han har en interesse av. Jeg forteller såklart ikke venners hemmeligheter til ham. Det er jo ikke min hemmelighet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
can-jur
|
![]() Sv: Hemmeligheter i parforholdJeg tror muligens ikke helt jeg forstår hva for hemmeligheter det er snakk om her?
![]() |
![]() |
#94 |
Tittel og tittel....
|
For meg handler det faktisk om respekt. Om jeg hadde fortalt en venninne noe som var personlig for meg, og ba henne om å ikke fortelle det til noen inkludert mannen og hun gjorde det likevel så hadde jeg blitt sur, og ville nok aldri mer stolt på henne. Det samme gjelder andre veien, jeg fortalte aldri noe som venninnene mine delte med meg til eksen, det skulle da ellers bare mangle.
![]() |
#95 |
Tittel og tittel....
|
Hvorfor hadde dere vært i et dilemma? Det er jo du som blir betrodd noe, og da skal du jo selvsagt ikke fortelle det videre.
![]() |
#96 |
can-jur
|
Vri litt på det og si hun fortalte meg at hun var utro mot mannen da.
![]() |
![]() |
#97 |
can-jur
|
Og da ber jeg om å få slippe å vite.
![]() |
![]() |
#98 |
Tittel og tittel....
|
Så dersom jeg hadde fortalt at jeg slet psykisk og grunnen til det, så handler det automatisk om at man går bak ryggen på noen?
![]() |
#99 |
Tittel og tittel....
|
Jaja, godt vi er forskjellige, jeg kunne ikke hatt en venninne som jeg ikke kunne snakket med om det meste.
![]() |
#100 |
can-jur
|
Du ville ikke fortalt meg om psykiske plager og grunnen fordi jeg ville stoppet deg og sakt at jeg ikke vil vite.
![]() |
![]() |
|
|