Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Winter is coming

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-11, 09:31   #81
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Winter is coming

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Kanskje jeg skal forsøke meg på de bøkene igjen. Jeg gav opp etter første bok fordi jeg ble så frustrert av at alle de jeg likte bare døde og døde.

Du kan få låne de av meg.

Gammel 23-06-11, 09:34   #82
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

For en serie !
Bøkene skal påbegynnes nå i ferien.

Gammel 23-06-11, 09:45   #83
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Jeg har bestemt ferielektyren. Er blitt veldig fascinert av denne verdenen!

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 09:48   #84
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det går så fint å lese spoilerne deres, for jeg greier jo ikke å holde rede på alle navnene alikevel. Så jeg er fremdeles like uinformert om den videre historien.

Jeg syns det er ganske spennende at det nå faktisk er damer som egentlig er på topp for alle de ulike klanene, eller hva man skal kalle det. Den kjipe eksdronningen, enkefru Stark, den ekle søsteren hennes, og hun drage-baben.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 09:50   #85
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Du kan få låne de av meg.

Ja, jeg tror nesten jeg må det.

Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 10:49   #86
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånn, da er bøker bestilt på amazon. Sett med fire bøker for bare 170,- inkludert semihurtig frakt er ganske greit (husk å velg USD som currency, the har en ganske kjip vekselsrate om du velger å betale i NOK). Biblioteket hadde 3 måneders ventetid.

Sist redigert av Tallulah : 23-06-11 kl 12:51.
Gammel 23-06-11, 11:53   #87
Slettet bruker
Passiv

Standard

Ah Tally - endelig en spoiler med navn som er til å skjønne seg på. :anerkjenner:

Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 11:55   #88
Slettet bruker
Passiv

Standard

Nå har jeg bestilt bøkene, så snart skal jeg vite hva de heter på "ekte" også.

Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 11:56   #89
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Ah Tally - endelig en spoiler med navn som er til å skjønne seg på. :anerkjenner:

Jeg greier virkelig ikke å holde alle fra hverandre. I tillegg syns jeg den ekte sønnen og bastardsønnen er rimelig like utseendemessig, og husker jo slett ikke hva de heter. Når vi har sett på den og jeg har gått på kjøkkenet for å hente vann, så spør høvdingen alltid om han skal pause. "Neida", sier jeg. Men han ender med å gjøre det allikevel, ellers sitter jeg bare der og spør resten av episoden. Hvem er det? Hva het han igjen? Hvorfor gjør de sånn?

Lenge var jeg veldig forvirret over hvor de var også.

Gammel 23-06-11, 12:38   #90
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Sånn, da er bøker bestilt på amazon. Sett med fire bøker for bare 170,- inkludert semihurtig frakt er ganske greit. Biblioteket hadde 3 måneders ventetid.

Du er god! Der fikk jeg ut fingeren, og bestilte selv også.

Gammel 23-06-11, 12:52   #91
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Najade, her.

Du er god! Der fikk jeg ut fingeren, og bestilte selv også.

Jeg la nettopp til litt info, det var nemlig billigere å betale i USD enn i NOK, som de automatisk hadde forandret min currency til. Ikke mer enn 10-15 kroner, men allikevel.

Gammel 23-06-11, 13:05   #92
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Standard

Jeg vet, tilfeldigvis kom jeg på at banken min har sendt ut en eller annen infobrosjyre nå før ferien om å betale i riktig valuta.

Gammel 23-06-11, 15:35   #93
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Mannen til dragebaben har vi forresten døpt technovikingen. Inspirert av han her:

(Kilde: youtube.com)

Gammel 26-06-11, 22:12   #94
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg snikser, etter å ha forhåndsbestilt dvd-ene. Det er greit, er det ikke? Og !

Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 21:13   #95
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er halvveis i A Feast for Crows, og har dermed endelig kunnet lese spoilerne deres. :1800 sider Ice and Fire i ferien, og det på papir:

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 21:34   #96
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har lest 6 % av A dance with dragons, og forsøker å lese så sakte som mulig.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 22:16   #97
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er skikkelig træg og er halvveis i Game of Thrones. Regner med at tempoet øker når jeg kommer i gang med neste bok og det blir ukjent handling.

Gammel 13-07-11, 22:33   #98
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har bok én liggende på norsk. På lørdag starter jeg på Nesbø, og etter den er det sexorgier og voldsekstremiteter for alle penga.

Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 22:40   #99
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er på episode fire i serien og nå har jeg lest alle spoilerene deres for det klarer jeg ikke å la være. Tror jeg må ha de bøkene jeg!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 23:34   #100
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har lest 20 % av A clash of kings og er veldig glad for at padda ikke vil la meg lese spoilerene, så slipper jeg å la meg friste.

Og det var iPaden, og ikke Skilpadda, ja. Ikke for det: hun ville sikkert sagt det samme, hadde hun hatt kontrollen.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:33.