|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
| Se resultatene: Hva slags gummistøvler har du? | |||
| Hunter |
|
19 | 9,41% |
| Ilse Jacobsen |
|
68 | 33,66% |
| Viking |
|
57 | 28,22% |
| Tretorn |
|
14 | 6,93% |
| Panther |
|
3 | 1,49% |
| Annet velrenommert merke |
|
11 | 5,45% |
| Annet ukjent merke/fabrikat |
|
39 | 19,31% |
| Har ikke gummistøvler |
|
33 | 16,34% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 202. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporing: Hva slags gummistøvler har du?Leggene mine får ikke plass i fine høye støvler. Har et par ganske lave blanke sorte, kjøpt på Økonomisko. Gjør seg diskret når det regner, og blir det opphold tar jeg buksen utenpå, så synes det knapt at jeg trasker rundt med gummistøvler.
|
|
|
#2 |
|
ctrl+z
|
Sv: Avsporing: Hva slags gummistøvler har du?Jeg har hvite (de var hvertfall) høye støvler fra Viking, dandert med flotte blomster. Nå ønsker jeg meg et par lave, røde IJ. De høye gidder jeg ikke å gå med til og fra jobb.
|
|
|
#3 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Avsporing: Hva slags gummistøvler har du?Klart man kan ha fine støvler!
|
|
|
|
#4 |
|
intro
|
Sv: Avsporing: Hva slags gummistøvler har du?
Enig. Hadde det ikke vært for forumverdenen, ville jeg verken ha ant hva IJ eller Hunter var (og langt mindre hva de kostet). Ingen av mine bekjente utenfor nettverdenen har slike støvler, så vidt jeg har sett.
Im out of here. Sist redigert av Bluen : 05-08-10 kl 15:35. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
kamerat
|
Veldig normale, tror jeg. De sitter veldig fint og tett rundt anklene.
|
|
|
#6 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporing: Hva slags gummistøvler har du?Jeg har Hunter støvler som kan reguleres litt i skaftet, noe som passer mine smale legger godt.
|
|
|
#7 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Avsporing: Hva slags gummistøvler har du?IJ til jobb/bybruk. Viking fjellstøvler til annet bruk (dog deler jeg dem med en 12-åring for tida og ser lite til dem). |
|
|
|
|
|
#11 |
|
kross
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporing: Hva slags gummistøvler har du?Jeg har et par off-white, høye IJ, et par blå og svarte, høye, blomstrete støvler av ukjent merke, noen knallgode limegrønne, ankelhøye LaCrosse-støvler (tror ikke LaCrosse produserer den typen støvler lenger, og det er TRIST!) og et par brungrønne, semihøye Vikingstøvler til turer i skog og mark. Pluss en del Gore-Tex- og andre typer vanntette sko, støvler og støvletter. *peker på bosted*
|
|
|
#12 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporing: Hva slags gummistøvler har du?Hvite Ilse Jacobsen og sorte Hunter, strålende fornøyd med begge! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Avsporing: Hva slags gummistøvler har du?Jeg er den lykkelige eier av et par standard blå Viking-støvler. De er ett nummer for store, og dermed må jeg bruke tykke ullsokker i dem. Hadde faktisk et par høye, turkise av ukjent merke også, men de passer ikke i leggen lenger, så datteren har arvet dem. Er ingen støveljåle, men ønsker meg noen som ser litt mer OK ut til skjørt/kjole. Går ofte i kjole på jobb, og må ofte smette på støvlene når jeg skal ut og ha inspeksjon. Det hadde ikke vært så dumt om de var i riktig størrelse heller, så jeg slapp ullsokkene.
|
|
|
#14 |
|
Metallica!!
|
Sv: Avsporing: Hva slags gummistøvler har du?Jeg har noen sorte Ilse støvler. Skal ha et par billigstøvler til hagebruk, men har ikke funnet noen rosa eller lilla enda så da venter vi.
|
|
|
#15 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Avsporing: Hva slags gummistøvler har du?Jeg har svarte Viking Retro med hvite blomster bak. De er _meget_ godt brukt og dermed gikk det hull på de da jeg brøytet de ned i sekken til Roskilde Festivalen (fikk heldigvis ikke bruk for de der da). Jeg har et par limegrønne Viking også, men de er alt for store og dermed ikke gode å gå i. Ergo: Nye støvler til festival i august. Da regner det nemlig alltid (les Lenam's svar). Så snart ut på jakt, sånn at det ikke blir panikkhandling.
|
|
|
#16 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporing: Hva slags gummistøvler har du?Men altså mitt store spørsmål til denne tråden er: Har dyre gummistøvler bedre kvalitet?? Er de bedre å gå i?? Blir man overhode ikke våt?? Klamm? |
|
|
|
|
|
#17 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Avsporing: Hva slags gummistøvler har du?Jeg har noen enkle røde fra viking som ikke er så gode å gå med. Egentlig savner jeg ikke gummistøvler som er gode. Bruker goretex.
|
|
|
#18 |
|
© All rights reserved
|
Neida, det må man ikke. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporing: Hva slags gummistøvler har du?Jeg har ikke "finstøvler", men har et par fra Nordheim til turbruk og et par av ukjent merke med vernetå til fjøsbruk.
|
![]() |
|
|