|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg er med på både fløyelsbrisen og småfull. Alt til sin tid. Småfull er jeg i grunnen alt for sjelden, når jeg tenker meg om.
![]() |
#82 |
Passiv
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?
Sist jeg festet så drakk jeg vel fire glass vin omtrent. På hele kvelden/natten. |
![]() |
![]() |
#83 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Sist jeg festet drakk jeg vel ca 3-4 vinglass, 4-5 øl og 1-2 sånn drinkgreie.
![]() |
#84 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg liker å være brisen, både litt brisen og veldig brisen. Den eneste gangen jeg har vært full i mitt liv var når jeg møtte mannen som 18-åring. Etter en uke på laiv med svært lite mat og søvn, så var ikke en halvflaske med tyrkisk sprit noe kroppen min klarte av med. Men jeg gikk rundt på egne bein, flirte og preiket som en foss, stort mer merket vel ikke folk til fullskapen min. Jeg klarte nå å håve meg en mann, så..!
![]() |
#85 |
Borte
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?*Fniser hemningsløst av fullere enn bruden*
![]() |
#86 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Når eg kosedrikke drikke eg 1-2 glass. Når eg er på fest/i middagsselskap blir det ei flaske vin, nokre drinkar og en baileys eller to til kaffien.
![]() |
![]() |
#88 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?
Sist redigert av tink : 09-09-10 kl 14:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
intro
|
![]() |
![]() |
#90 |
villende
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Hvis jeg er på skikkelig fest så får jeg nok i meg en flaske vin i løpet av en (lang) kveld uten å bli annet enn fløyelsbrisen. Men som oftest er det 2-3 glass som drikkes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Åh, antall? |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
intro
|
![]() |
![]() |
#93 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?En gang drakk jeg tre flasker vin på vorspiel. Det er bare sånn 5 år siden, eller litt mer. Huff. Det gjør jeg ikke igjen for å si det sånn.
![]() |
#95 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg har innebygget antabus og kaster opp lenge før jeg rekker å bli full (Noen som vet hvorfor noen reagerer slik, forresten?).
![]() |
#96 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg liker godt å være brisen. Og når jeg er brisen har jeg det så bra, at det lett som en plett forekommer at jeg drikker enda litt til. For da får man det jo dobbelt så gøy! (eh, nei ikke? Fyllelogikk). Etter jeg fikk barn har jeg dog blitt flink til å begrense meg noe pga ikke gøy å være fyllesjuk og Snill Mamma.
![]() |
#97 |
I mål
|
Jeg har det også sånn. Men ettersom jeg med årene blir mer og mer fyllesyk, også etter relativt små mengder, blir det ikke så ofte lenger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
I mål
|
2-3 glass vin er mer det jeg tar på en koselig skravlekveld som jeg IKKE har lyst til å kjenne så godt dagen etterpå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Eg festar aldri når eg har ungane forresten. Tanken på å vere flink mamma dagen etter en fest er umulig. Eg blir ikkje fyllesjuk, men fryktelig sliten.
![]() |
![]() |
#100 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg liker å bli akkurat passe brisen, så jeg blir glad og skravlete, men fremdeles har full kontroll på hva jeg sier og gjør. (Noe jeg blir etter et par glass vin - billig i drift.)
![]() |
|
|