|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Tatt på
|
Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Fløyelsbrisen var en fin beskrivelse!
|
|
|
#2 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Alt til sin tid. Fløyelsbrisen er morsomt, og smugrøyking på trappa også. Akkurat som om min kjære ikke merker at jeg har vært og smugrøkt.
|
|
|
#3 |
|
<*(((<
|
Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?For min del er jeg veldig glad i drikke øl og vin på grunn av smaken, mens rusen som kommer med hovesakelig er en litt uønsket bieffekt. Jeg har liksom aldri kjent meg igjen i det med å glede seg til å drikke seg full. Lett brisen er hyggelig, men mer enn det er liksom bare en uheldig følge. Som jeg ikke misliker så sterkt at jeg avstår fra å drikke. Skikkelig full er jeg dog sjelden. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Drikker alle dere som sier dere fester virkelig bare 2-3 glass med vin? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?"Fløyelsbrisen" er en god beskrivelse! Jeg får den følelsen fra første slurk av et glass vin (jeg drikker verken sprit eller øl), og den varer til og med glass 3. Blir det mer enn det, blir jeg enten full eller uggen, alt etter dagsformen.
|
|
|
#8 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?
|
|
|
|
#9 |
|
har tatt seg sammen
|
Sist redigert av tink : 09-09-10 kl 15:59. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
intro
|
|
|
|
|
#11 |
|
I mål
|
2-3 glass vin er mer det jeg tar på en koselig skravlekveld som jeg IKKE har lyst til å kjenne så godt dagen etterpå. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg er med på både fløyelsbrisen og småfull. Alt til sin tid. Småfull er jeg i grunnen alt for sjelden, når jeg tenker meg om.
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sist jeg festet så drakk jeg vel fire glass vin omtrent. På hele kvelden/natten. |
|
|
|
#14 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Sist jeg festet drakk jeg vel ca 3-4 vinglass, 4-5 øl og 1-2 sånn drinkgreie.
|
|
|
#15 |
|
Borte
|
Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?*Fniser hemningsløst av fullere enn bruden*
|
|
|
#16 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Når eg kosedrikke drikke eg 1-2 glass. Når eg er på fest/i middagsselskap blir det ei flaske vin, nokre drinkar og en baileys eller to til kaffien.
|
|
|
|
#18 |
|
villende
|
Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Hvis jeg er på skikkelig fest så får jeg nok i meg en flaske vin i løpet av en (lang) kveld uten å bli annet enn fløyelsbrisen. Men som oftest er det 2-3 glass som drikkes. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
intro
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Åh, antall? |
|
|
|
![]() |
|
|