|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Og smugrøyke utenfor, ja. Jeg kan fint feste med Mim. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Fløyelsbrisen var et fint ord.
![]() |
#63 |
Passiv
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?
Nå fikk jeg den der følelsen igjen. Den jeg hadde da Esme var gravid og jeg lurte på om jeg en vakker dag bare rett og slett kom til å mer eller mindre hypnotisk stryke henne på magen. :hypnotisert av trang til å overskjenke Polyanna: |
![]() |
![]() |
#64 |
heimføing
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?
Ja, det er helt sant! Klarer man ikke la være å drikke noen uker/helger uten at det er et "offer", så kan det være grunn til bekymring.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Passiv
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Og Dronningen! |
![]() |
![]() |
#66 |
Mother of Dragons
|
Haha! Du sluttet å ha lyst til det da jeg sa at om du gjorde det så kom jeg til å gi deg en knuseklem, og plassere nesen min i øret ditt og puste på deg.
![]() |
#67 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg elsker å være brisen, det er herlig. Men jeg liker ikke å være for brisen. Det gjelder å finne en balanse i forhold til hvor mye man tåler, og etter snart 37 år på planeten, hvorav over 20 av de har - ved mer eller mindre hyppige anledninger, gitt meg en god pekepinn på hva og hvor mye jeg tåler i forhold til dagsformen, så vil jeg kalle meg selv erfaren på området. Sist redigert av Fruktflua : 09-09-10 kl 12:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#69 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg begynner å få fine bilder av det store FP-julebordet.
![]() |
#70 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Nåja, er nok ikke så søt jeg nei. Det skjuler seg mye nordnorsk fanskap i meg.
Mens jeg blir kjempesøt. Blafrende sjarmerende. (liker jeg å tro da) |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
flisespikker
|
Jepp.
![]() |
#73 |
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Nå får dere meg til å mimre tilbake til noen av sommerens lykkeligste øyeblikk, og jeg er forsåvidt fornøyd med at jeg husker noe som helst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Borte
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Alle er jo kjempeteite i fylla. Det var derfor man oppfant fylleangsten i sin tid.
![]() |
#75 |
Tatt på
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Fløyelsbrisen var en fin beskrivelse!
![]() |
#76 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Alt til sin tid. Fløyelsbrisen er morsomt, og smugrøyking på trappa også. Akkurat som om min kjære ikke merker at jeg har vært og smugrøkt.
![]() |
#77 |
<*(((<
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?For min del er jeg veldig glad i drikke øl og vin på grunn av smaken, mens rusen som kommer med hovesakelig er en litt uønsket bieffekt. Jeg har liksom aldri kjent meg igjen i det med å glede seg til å drikke seg full. Lett brisen er hyggelig, men mer enn det er liksom bare en uheldig følge. Som jeg ikke misliker så sterkt at jeg avstår fra å drikke. Skikkelig full er jeg dog sjelden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Princess Skids and Scars
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Drikker alle dere som sier dere fester virkelig bare 2-3 glass med vin? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|