|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
flisespikker
|
Sv: Store barneflokker
Det høres akkurat ut som slik jeg håper lærere flest tenker.
Det er ikke helt slik det fungerer; det er slett ikke ukjent her på forumet at noen som kjenner hverandre privat plutselig kommer med "private" kommentarer til hverandre, eller snakker om å møtes i RL. (Det har andre enn oss gjort opptil flere ganger før.) Det har ikke noe spesielt med hierarki å gjøre, med mindre du snakker om "venne-hierarki", der nære RL-venner naturlig figurerer høyere enn helt nye forumbekjentskaper. Mim har rett i at det er greiere å ta slikt på PM, men innimellom kommer man bare på ting (f.eks. bøker man har lyst til å låne bort eller få igjen) mens man snakker om noe annet. Ikke ta det som en sammensvergelse.
|
|
|
#2 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Store barneflokkerFra Kunnskapsløftet:
Det første punktet er jo interessant mtp. lekser.
Lekser som er avhengig av foreldrene skaper ulike muligheter.
(min utheving)
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#3 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Store barneflokkerNå ble jeg litt overrasket.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Store barneflokkerBle det ikke laget en egen leksetråd? Kan ikke noen modder flytte de sidene som omhandler BARE det temaet over dit?
|
|
|
#6 |
|
Ustabil
|
Sv: Store barneflokker
|
|
|
|