|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinen
Jo, vaksinen er en del av barnevaksinasjonsprogrammet nå, men det er like full et vaksineforsøk. All den tid det enda ikke er forsket på hvorvidt vaksinen forbygger kreft, og heller ikke forsket på om den kan forårsake kreft. - dessuten antar man bare pr dags dato at livmorhalskreft kommer av HPV-viruset, skal vi tro Rikshospitalet. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinenMan kan få hodepine av paracet. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinenDet eneste jeg føler trang til etter å ha lest den siden det linkes til i startinnlegget, er å rulle rundt på gulvet i latterkrampe.
|
|
|
#5 |
|
Medlem siden: Sep 2007
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinenJeg tror mer på det Katta og Esme sier og mener enn nettsteder uten skikkelige kilder. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinenMulder har kommet seg en hel del han altså. Ihvertfall som tv-underholdning. Som person jeg måtte forholdt meg til er jeg redd jeg måtte drept ham.
Jeg tar kreft over en time med hovent stikksted? Er det det som er det anbefalte valget nå? Du kan bli svimmel eller noe sånt - kanskje over tid - i verste fall minutter - er det virkelig verdt så mye å slippe kreft, liksom? |
|
|
|
#8 |
|
saftig
|
Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinenSiden til Venhild sier at gutter også skal vaksineres nå, og fremstiller dette som noe helt forferdelig. Det blir hevdet at dette noe er Merck gjør fordi salget går dårlig. Jeg mener det er bra at også de som sprer viruset bør få tilbudet om vaksinen.
|
|
|
#9 |
|
can-jur
|
Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinenSkjønner ingenting jeg?
|
|
|
|
#10 |
|
Shake it out!
|
Neineinei! Jentene har spist sylteagurker og er kidnappet av ailiens. HP -vaksinen er bare en dekkoperasjån får å få fokus bort fra ze real pråblem.
|
|
|
#11 |
|
can-jur
|
Godt jeg bare har gutter : phu:
|
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Tror det er mange flere jeg. De forkler dem som trafikkdrepte og sånt. Men egentlig er de myrdet av MyndigheteneTM. |
|
|
|
#13 |
|
Bedreviter
|
Ah, nå finleste jeg teksten din. Norske myndigheter har selvsagt dopet foreldrene på sylteagurk. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bedreviter
|
Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinenEsme da. Hva slags underholdning skulle det bli her inne om vi gikk rundt og forlangte at folk skulle skjønne kildehenvisningene de brukte. Det må jammen være nok at de er i stand til å kopiere dem. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Mother of Dragons
|
|
|
|
#16 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinenAlle jeg har truffet som lider av alvorlige sykdommer har spist kjøttkaker. Uten unntak.
|
|
|
#17 |
|
can-jur
|
|
|
|
|
#18 |
|
Epikur
|
Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinenÅ, jeg må bare fortelle om da broren min skulle ha gruppearbeid i samfunnsfag på ungdomsskolen og de fant en aldeles nydelig side på internettet. De skulle skrive om Holocaust og siden de brukte som eneste kilde viste seg å være laget av en amerikansk nynazistorganisasjon.
|
|
|
#19 |
|
Bedreviter
|
Det ble sikkert en … interessant oppgave. |
|
|
|