|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
Sv: Medlemssalong IIJeg synes Kif fortjener ekstrapoeng for sin meget subtile søknad om å få bli moderator. Vi skal helt klart ha deg i tankene når det byr seg en åpning.
|
|
|
#3 |
|
Livsnyter
|
Sv: Medlemssalong IIJeg syntes fortsatt at dere skal sette dere ned og diskutere litt nøyerer kriteriene for å få bli medlem av denne delen. Å få nok innlegg er en ting, det er bare å skrive i vei og poste men ryktepoengene er en annen ting. Det er ikke alle som har samme skrivegave og som får postet innlegg som er så fornuftige, artige etc at andre gir ut ryktepoeng. Men selv gråe mus har ønsker og behov for å kunne komme inn på et litt mer privat sted å lette sitt hjerte. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Medlemssalong II
Samme tenkte jeg. Kan bli vanskelig for nye å komme seg inn der. Pluss at det finnes de som syntes hele ryktesystemet er teit. Må være frivillig å bruke det mener jeg. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Administrator
|
De som nå møter kravene har vært kontinuerlig aktiv i et halvt år. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
weird
Jeg synes du er en dårlig mor fårdi du fakktisk drikker åpp maten til ongen din!!!!!
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Pauset
Sv: Medlemssalong IISyntes at antall innlegg burde gå foran antall prikker |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Fraværende...til tider.
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Medlemssalong IIBare noen tanker som slår meg vedr dette at noen tror at M2 blir enerådene og at alle de med mange prikker og mange innlegg kommer til å oppholde seg kun i denne salongen; -såvidt jeg kan se idag av M1 så er det liten aktivitet der i forhold til resten av forumet. Dette mener jeg må skyldes den enkle grunn at det foregår mer diskuterbare (og spennende?) diskusjoner i det åpne forumet?
|
|
|
#11 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Medlemssalong IIHvorfor skal man ikke jobbe litt for å få lov til å delta? Hva er vitsen med et bakrom om man må ta hensyn til de som skriver tre innlegg i uka og de gjerne består av "god bedring", "klem" osv.
|
|
|
#12 |
|
Pauset
Jeg syntes det er ok å stille krav til antall meldinger, men ikke antall poeng. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
flisespikker
|
Det er jo andre som må bruke prikkesystemet for at man skal få poeng, ikke en selv.
|
|
|
#14 |
|
Pauset
Åååååå. Sier du det. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Protonterapeut
|
Det kan være kvalitet selv om en formulerer seg klønete.
|
|
|
#16 |
|
flisespikker
|
Er det en kjent sak, altså? Jeg pleier aldri å "takkeprikke", og jeg tror knapt jeg kan huske å ha fått noen "takkeprikker" heller. Jeg prikker sikkert oftest dem jeg kjenner best, men det henger sammen med at jeg oftere leser det de skriver, fordi vi oftere deltar i de samme diskusjonene. Men jeg prikker ofte folk jeg ikke kjenner - hvis jeg ser et godt innlegg fra en ny bruker, er det mye større sjanse for at jeg gir det en prikk, enn hvis det er en gammel kjent som jeg er "vant" til at pleier å skrive ting jeg setter pris på.
Det er bare å sette i gang og prikke slike innlegg, hvis du synes det.
Javel.
|
|
|
#17 |
|
Bedreviter
|
Synes du et "anbefalingssystem" en noe mer rettferdig enn et system basert på prikkepoeng og antall meldinger altså? Jeg kan ikke skjønne annet enn at det må bli minst like "klikkete" og "urettferdig".
Jeg kjenner meg heller ikke igjen i dette. Jeg har aldri takkeprikket, og jeg kan ikke huske å ha fått noen takkeprikker noen gang. Som Skilpadda, er jeg også "sløv" med å prikke vennene mine. Det er faktisk ganske sjelden jeg prikker Skilpadda, Polyanna eller noen av de andre som jeg kjenner godt her inne og også er venner med IRL. De vet at jeg synes de skriver fantastiske innlegg og at jeg digger dem på generelt grunnlag, så det er liksom ikke nødvendig å gjøre et poeng av det hver gang de sier noe smart. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Livsnyter
|
For det er ikke til å komme i fra at "kæmmis" faktoren spiller inn endel på prikkingen |
|
|
|
|
|
#19 |
|
flisespikker
|
Hva betyr "kæmmis"?
|
|
|
#20 |
|
Absolut ateist
|
Da ønsker jeg at du forklarer meg hvordan jeg har klart å få såpass mye i rykte, jeg som ikke er kompis med en eneste en her inne. Vel, bortsett fra Nabbe og hun har prikket meg en gang.
|
![]() |
|
|