|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Live and let live
|
Sv: Hvorfor leser dere prikker?
Da går jeg å bader, ammer og forsøker å få babyen til å sove. Håper jeg ikke utilsiktet legger opp til noe da.
|
|
|
#2 |
|
"De"
|
|
|
|
#3 |
|
|
Sv: Hvorfor leser dere prikker?Det er vel også en viss forskjell på forumeier/admin/moderator og oss vanlige dødelige? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor leser dere prikker?Big deal? Admin sjekker prikker om det feks. kommer en innrapportering der en bruker klager over å ha fått en grusom og forferdelig rød prikk av en annen bruker, da må jo admin sjekke om dette stemmer. Sånn er det vel på alle fora, eller iallfall de fleste? Skjønner ikke helt oppstyret. Om admin går inn og leser prikker for moro skyld er det jo noe annet, og det er det sikkert noen som gjør, men man bør jo rett og slett bare være klar over at ALT man skriver på et forum kan leses av andre, uansett hvor man skriver det. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hvorfor leser dere prikker?Er det virkelig noen som tror at admin og moddene sitter og koser seg på bakrommet, med en kaffekopp eller to - og leser prikker for moro skyld?
|
|
|
#7 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hvorfor leser dere prikker?Julekona: Dette med når du ble regget gadd jeg rett og slett ikke å sjekke når jeg skrev innlegget mitt, så der hadde jeg en faktafeil.
|
|
|
#8 |
|
Superaktiv
![]() ![]() ![]() |
Det hjalp overhode ikke! |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Fortsetter å sende både prikker og pm'er i den trygghet at admin og moddene oppfører seg etisk nok til ikke å bruke muligheten til å lese dette annet enn om det skulle være en gedigen personkonflikt evt terrorplanlegging...
|
|
|
#11 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men de leste jo prikker her om dagen, og ut i fra den tråden de leste prikker i kan jeg ikke se at det var verken store konflikter eller terror på trappene.... |
|
|
|
|
|
#12 |
|
flisespikker
|
Den saken har blitt beskrevet og forklart og diskutert veldig grundig allerede i denne tråden, jeg tror ingen orker å gå inn på å forklare det igjen.
|
|
|
#13 |
|
Superaktiv
![]() ![]() ![]() |
Du har skjønt det! Da er vi to |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ekvilist
|
Nå var det i sammenheng med å sjekke PM´r HP nevnte at det måtte være mistanke om terrorplaner - ikke i forhold til prikker.
|
|
|
#15 |
|
saftig
|
Det er fullt mulig å skru av ryktefunksjonen din dersom du ikke vil være med på leken. Gjør det fra kontrollpanelet ditt.
|
|
|
#16 |
|
ctrl+z
|
Men det må da bety at du til stadighet har til hensikt å bryte forumreglene det, da?
|
|
|
#17 |
|
Superaktiv
![]() ![]() ![]() |
Hehe....jeg vet ikke om jeg har sendt noen prikker her inne, men det kan jo admin. og moddene sjekke. Så får dere et raskt bilde om jeg er et potensielt "prikkemonster" |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Fola Blakken
|
Moralen må bli, ikke misbruk prikkesystemet her inne. Trygg er man aldri.
Enig!
|
|
|
|
#20 |
|
kamerat
|
Sv: Hvorfor leser dere prikker?Vi har skjønt hva du mener om saken, for lenge siden, Snippa.
|
![]() |
| Emneord |
| forumdriften, klassiker, krangling |
|
|