Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Du vet du kanskje har vært litt mye på foreldreforum

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-11, 11:45   #101
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du vet du kanskje har vært litt mye på foreldreforum

Da kan vi dessuten utvikle uttalevariasjon etter hvert. Det er også bra og sunt.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 12:23   #102
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Men hvis Nøstebarn lanserer ullfrottépysjen til voksne derimot ...

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 12:55   #103
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, der har du sexy nattøy så det holder. Knepping helt ned til foten også, da.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 13:15   #104
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Også er det jo litt urettferdig at det bare er babyer som har kjøredresser. Ullfleecedress til folket, sier jeg!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 14:38   #105
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Men hvis vi skriver «vompis» får vi assosiasjoner både med «kompis» og «vom»!

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Da kan vi dessuten utvikle uttalevariasjon etter hvert. Det er også bra og sunt.

Er du helt sikker på at du vil beholde vom-assosiasjonen? Og hva ville egentlig våre islandske venner sagt om fornorskingen av dette akk so engelske ordet. Jeg tror vi må finne på et nytt ett.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 14:54   #106
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Heter det ikke "sparkedress", altså?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-11, 17:34   #107
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vurderer sterkt å kjøpe denne for bursdagspengene mine. I grå, for jeg skal strikke en lilla tunika som jeg kan bruke sammen med den.

Gammel 24-09-11, 18:10   #108
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har hatt koksgrå ullribbleggings siden jeg var gravid med 2009-barnet. :forut for min tid:
Uunnværlig på iskalde turdager, under goretex-buksa, eller for en frossenpinn som skal på fest, under kjolen. De jeg har er mye mer praktiske da, for de er smale nederst i bena, så de går inni støvletter.

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Jeg vil ha, men noen som kan vaskes i maskinen. :lat og frossen:

Snarby strikkestudio. Strikker etter mål, og med valgfri farge og innerbenlengde. Eneste muligheten for meg å få lange nok ullbukser i størrelse S, de fra janus er jo en vits og slutter midt på leggen.

Gammel 24-09-11, 19:09   #109
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Jeg har faktisk ullribbebukse til meg selv, men ikke fra Nøstebarn. Bruker den under min uforede Bergansbukse på vinteren, så slapp jeg å investere i både foret og uforet utebukse

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-11, 20:05   #110
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Geitrams, her.

Jeg har faktisk ullribbebukse til meg selv, men ikke fra Nøstebarn. Bruker den under min uforede Bergansbukse på vinteren, så slapp jeg å investere i både foret og uforet utebukse

Det har jeg også tenkt å bruke den til.

Gammel 06-10-11, 12:45   #111
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Standard

Åh, jeg elsker den! Går godt oppover magen, passer til og med nå som jeg er 8 mnd på vei. Lang i føttene! Nå gjenstår det bare å få prøvd den på minusgrader.

Gammel 08-10-11, 20:23   #112
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nybakt eier av ett stk stipete ullribbebukse. Nå kan vinteren komme!

(Jeg tror nok den blir mest brukt under vinterbukse for den holder ingenting på plass slik som dongeribuksene mine.)

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-11, 20:39   #113
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg lurer også littpå hva som har skjedd med hodet mitt når jeg faktisk ønsker meg en sånn.

Gammel 09-10-11, 17:40   #114
Epla
Fullverdig medlem

Epla sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Epla har et hav av muligheter foran seg
Standard

Å herreguuud, har de kommet i bukser til voksne!? Jeg snakket med Nøstebarn på mail i fjor og sa at dette er det marked for!

Epla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 17:52   #115
Barn av regnbuen
Fant tittel på Fretex

Barn av regnbuen sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Tromsø
Barn av regnbuen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Haha, ja det er sant.
Men jeg har siklet litt på de selv altså.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:40.