Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Irmas kokebok (med bilder)

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-04-07, 18:34   #1
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Irmas kokebok (med bilder)

FISK I FORM.

Smør ildfast form.
Ha i:

* 400 gr. fiskeblokk
* Salt (ca. 1 ss) og pepper på fisken
* 1 hakket paprika
* 1/2 purreløk i skiver
* 1 fedd hvitløk
* 2 ss persille over fisken
* 2 tomater i skiver på toppen

* 2-3 dl matfløte + 50 gr. revet ost over

Stekes på 200 grader i ca 20 minutter. Serveres med kokte poteter.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-07, 18:58   #2
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fisk i form skal prøves!

Gammel 27-04-07, 20:27   #3
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

I helgen koste jeg meg med kamskjell, her er resultatene.

Ristede kamskjell med sursøt saus

4 kamskjell
4 mandelpoteter
strimlet purre
Saus
1 / 4 løk
1/2 boks hakket tomater
1 ss tomatpure
1 dl annanas saft
1 ss honning
1 ts sukker
2-3 ss vineddik

Rensede kamskjell ristes i smør / margarin på sterk varme i 2-3 minutter på hver side, saltes og pepres. Mandelpotetene skjæres i 2-3 mm tykke skiver og ristes. Strimlet purreløk stekes i smør
Tomater og løk hakkes og freses i smør, tilsettes sukker, honning, annanas saft og vineddik. Kokes inn til en passe tykk saus. Smak til med salt og pepper. Server skjellene på en seng av purre, med ristede potetskiver og saus til. (Jeg pyntet i tilegg med en kvast basilikum.)

Kamskjell med honning og avokado

4 store kamskjell
1 ss flytende honning
1 ss sitronsaft
½ agurk
1 ts meriam (eller timian)
1/2 avokado
1 fedd hvitløk, finhakket
1 grønn chili, finhakket (kan erstattes med rød og evt to stk, alt ettersom hvor sterkt du vil ha det)
2 ss lettrømme
salt og pepper

Del agurken på langs og bruk en skje til å fjerne den bløte kjernen. Skjær halvparten av agurken i små staver og stek dem møre i litt smør mens du drysser på merian. Finhakk resten av agurken og mos det sammen med avokado, hvitløk og chili, jeg brukte stakmikser. Rør mosen ut med rømme og smak til med salt og pepper, pluss litt sitronsaft.

Varm litt stekefett, gjerne en blanding av olje og smør, i en liten panne på litt over middels varme. Stek kamskjellene et halvt minutt på hver side. Smelt honningen og litt sitronsaft i pannen og øs dette over skjellene mens du vender dem og steker et halvt minutt til.

Barnevennlig versjon med fersk pasta, tomatsausen og honningstekt kamskjell.

En siste versjon, med balsamico-stekte kamskjell og spinat til. Stek spinat i litt smør ha i salt og pepper. Stek kamskjell med litt balsamico på og server med en balsamico/rømme-dressing (halt om halt).

Sist redigert av Ole Brumm : 27-04-07 kl 20:37.
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-07, 18:13   #4
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så spennende oppskrifter Ole Brumm. Jeg har lyst til å prøve oppskriften med honning og avokado. Det så knallgodt ut.

Ja, i dag hadde Irmafamilien suppe på programmet nok en gang. Tror det er den tredje tomatsuppeoppskriften i denne tråden. Det funker fint med tomatsuppe til middag på en lørdag, når den blir så god som denne! Tar så vidt jeg husker litt mer tid enn de forrige oppskriftene - men den blir veldig søt og god. Ved siden av hadde vi brød med soltørkede tomater og litt salami. Mannen min ble også inspirert av W. Frølich til å driste seg til å lage et femflettebrød av brødoppskriften.

Tomatsuppe (Jamie Oliver)

4 porsjoner
1 løk, skrell tog finhakket
1 hvitløksbåt, skrelt og finhakket
1 gulrot, skrelt og grovrevet
en neve frisk basilikum, riv av bladene og finhakk stilkene
olivenolje
6 spiseskjeer kremfløte (vi bruker matfløte)
1 ts rødvinseddik
2 eggeplommer
1 kg overmodne tomater
1 liter kylling – eller grønsakskraft
havsalt og nymalt pepper

Ha løk, hvitløk, gulrot og basilikumstilker i en stor kjele med et par klunker olivenolje. Legg på lokk, og la det frese forsiktig uten å få farge i 20 minutter. Rør ofte. Visp sammen fløte, eddik og eggeplommer i en liten bolle , og sett til side. Mens grønnsakene surrer legger du tomatene i kokende vann i 30 sekunder, deretter fjerner du skinnet og grovhakker innmaten. Ha det i kjelen med grønnsakene, hell på kraften og la det småkoke i ytterligere 20 minutter under lokk. Nå kan du gjerne mose ingrediensene med food processor, hurtigmikser eller stavmikser. Men pass deg for sprut, det er varmt! Når du har most ingrediensene, har du dem tilbake i kjelen, koker forsiktig opp og smaker omhyggelig til med salt og nymalt pepper.

Rett før servering visper du fløteblandingen inn i suppa. Det gir glans og silkeaktig konsistens. Ikke la den koke opp etter at eggeplommene er kommet i, da skiller den seg. Server med en gang. Riv gjerne opp noen basilikumblader og dryss over.

Tomatsuppe falt som vanlig i smak.

Brød med soltørkede tomater

2 store brød
1 liter skummet melk
25 g gjær
12 dl rugmel
ca 10 dl hvetemel
2 ts salt
soltørkede tomater, grønn pepper, salami eller solsikkefrø
salt og pepper
litt olivenolje
ev. bacon

Varm melken fingervarm, ca. 37 grader. Hell melken i en bolle og løs opp gjæren i melken. Bland rugmel, 8 dl av hvetemelet og salt i en bolle. Hell over melken og elt deigen til den er god og seig. Dekk deigen med plast, og sett den til heving på et lunt sted. La deigen heve i 1 time.

Fres tomater, grønn pepper, salami eller solsikkefrø i olivenolje med rikelig salt og pepper. Slå opp deigen (kna den på nytt). Arbeid fyllet inn i deigen. Del deigen i to, og form emnene til brød. Legg dem i godt smurte former. Legg et kjøkkenhåndkle over, og la brødene heve i 20 minutter til. Legg gjerne noen strimler bacon på brødene, og stek dem på nederste rille i ovnene i 50 minutter ved 200 grader.

Sist redigert av Irma : 29-04-07 kl 00:42.
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-07, 20:30   #5
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oi, for en deilig tråd!

:gumler peanøtter:

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-07, 23:01   #6
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Må få med meg oppdateringene - masse ting jeg får lyst til å lage.

Gammel 29-04-07, 00:01   #7
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Irma: Jeg tror jeg elsker deg.

Gammel 29-04-07, 00:39   #8
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Irma: Jeg tror jeg elsker deg.

Så hyggelig!

Jeg er kjempeglad for at flere deltar i tråden. Nå begynner det å bli en del oppskrifter, så når jeg får tid og ork skal jeg kategorisere dem i første innlegg med henvisning til innleggsnr.

Gammel 29-04-07, 16:54   #9
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå vil jeg reklamere litt for mat i leirgryte, det er kjempeenkelt og gir saftig kjøtt.

Kylling i leirgryte

Leirgryta legges i kaldt vann 10-15 minutter.

2 gulrøtter
1 løk
4-5 sjampinjonger
– skjæres i biter/båter og legges i leirgryta

1 hel, rå kylling (denne gangen kjøpte jeg ferdig krydret)
- legges oppå grønnsakene

Legg lokket på gryta, sett inn i kald ovn.
Temp. 200 grader.
Steketid ca 1,5 time.
Om ønskelig, kan man ta av lokket de siste minuttene, for å få litt stekeskorpe. Men dette er slett ikke nødvendig.

Vi spiste kokt ris til.

PS: Når jeg sier enkelt, så mener jeg enkelt. Dagens rett var det mannen som laget.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 19:35   #10
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Thaifiskekarri

400 g frossentorsk i terninger
en aubergine i terninger (evt. skrelt)
en rød paprika i biter
en hakket liten løk
litt ingefær i tynne skiver
1–2 ts grønn karripasta
1 boks kokosmelk
1 ss brunt sukker
2–3 ss fiskesaus (nam pla)
fire kaffirlimeblader
en skvett sitronsaft

Stek løk og ingefær lett i litt olje, ha i grønn karripasta, kokosmelk, brunt sukker og fiskesaus, kaffirlimeblader og en skvett sitron- eller limesaft. Smak! Karripasta er sterkt og fiskesaus veldig salt. Ha i aubergine- og paprikabitene, la det koke til auberginen er god og mør. Ha i torskebitene og lar dem trekke et par minutter til de er akkurat ferdige. Rør inn et par never basilikumblader og server med jasminris. Fin måte å servere hvit fisk på, det skader ikke med litt scampi og kamskjell og slikt heller.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg thaifisk.jpg (56,0 KB, 73 visninger)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)

Sist redigert av Toffskij : 26-10-07 kl 19:12.
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 23:12   #11
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

98 ser kanskje litt over my league ut.

Gammel 07-08-07, 23:14   #12
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Angåande innlegg 91; Eg trur neppe eg får tak i kardemommebelg. Kan eg bruke kardemomme? Slike vanskelige ingrediensar får meg av og til å gi opp å lage mat sjøl....

Gammel 07-08-07, 23:41   #13
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Angåande innlegg 91; Eg trur neppe eg får tak i kardemommebelg. Kan eg bruke kardemomme? Slike vanskelige ingrediensar får meg av og til å gi opp å lage mat sjøl....

Gi meg adressen din, så skal jeg sende deg litt jeg. Det kan godt hende det går an å bruke vanlig kardemomme også altså, men det aner jeg ikke.

Gammel 29-04-07, 08:29   #14
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fotograferte en lakseform en dag, men dessverre glemte jeg å ta bilde av den i ferdig tilstand *rødme* - har den bare i rå... Men mulig jeg skal få lagt den inn likevel.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 11:18   #15
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Synes du skal legge inn oppskriften og bildet jeg apan! Vi kan bruke fantasien til å se for oss hvordan den blir ferdig.

Gammel 01-05-07, 20:10   #16
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

I dag har vi hatt litt sommermat igjen:

Poteter med sesamfrø og basilikum

Ca 6 store poteter
ca 3 ss hakket basilikum
noen skjeer smeltet smør (vi bruker flytende)
sesamfrø etter smak
saltflak

Del poteter i passende biter, og kok ca 5 minutter. Bland potetene inn i sesamfrø/smør/basilikumblandingen. Bland i litt salt, og ha evt litt ekstra sesamfrø over til slutt. Ha potetene i en ildfast form, og stek i ovnen i ca 10-15 minutter. Kan evt grilles litt for å få ”farge”.

Tomatsalsa med parmesan

4 porsjoner
6 hakkede tomater
ca 10 cm purre eller 1 vårløk i tynne skiver
1 fedd hvitløk, presset
2 ss hakket persille, helst flatbladet
½ dl god olivenolje
1/ dl fersk revet parmesan
1 ss sitron- eller limesaft
salt og svart pepper

Bland alt i en bolle, smak til med salt og pepper. Server gjerne romtemperert.

Kyllingfileter med middelhavsfyll

4 kyllingfileter
1 mozarellaost på ca 125 g, i skiver
8 soltørkede tomater, grovhakkede
10 basilikumblader
1 ts salt
litt malt svart pepper
olje til pensling

• Renskjær filetene om nødvendig. Skjær et dypt snitt på langs i hver filet slik at du lager en lomme.
  • Klem mozarellaskivene flate og legg ostesteskiver i lommen på hver kyllingfilet.
  • Legg soltørkede tomater og basilikumblader i lommene og klem dem sammen. Steng lommene med tannpirkere eller biter av bambusgrillspidd.
  • Krydre kyllingfiletene med salt og pepper og pensle dem med litt olje.
  • Grill filetene over glødende kull. (Vi stekte dem i grillstekepanne.) Snu dem et par ganger. Skjær et snitt i en av dem og sjekk at de er gjennomstekte. Kjøttsaften som pipler fram skal være klar, ikke rosa.

Focaccia med urte- og kaperskrem

1 stort brød
50 g gjær
5 dl lunkent vann
1 ss sukker
2 ts salt
½ dl olivenolje
ca 12 dl hvetemel
olje til formen

Urte- og kaperskrem
½ dl majones
2 ss kapers
½ dl finhakkede urter
1 boks kesam
½ dl fersk revet parmesan
salt og malt svart pepper
saften av ½ sitron
  • Smuldre gjæren og rør den ut i lunket vann.
  • Tilsett sukker, salt og olivenolje.
  • Rør inn melet, litt om gangen, og arbeid sammen til en ganske løs deig.
  • Dekk til bollen med klede eller plast, og la deigen heve på et lunt sted i ca 30 minutter.
  • Pensle langpannen med olje og ha deigen i den. Klem den jevnt utover med melet hånd.
  • La focaccian heve tildekket i 30 minutter. Stek den i nedre del av stekeovnen ved 225 grader i ca 25.30 minutter eller til den er gyllen. Avkjøl på rist under klede.
  • Ha majonesen i en bolle.
  • Hakk kapers og urter og ha dem i majonesen. Rør inn kesam og fint revet parmesan.
  • Smak til med salt, pepper og sitronsaft.
  • Skjær focacciaen i biter og legg litt krem på hver bit, eller server urtekremen ved siden av. Strø over litt urter.

Gammel 01-05-07, 21:17   #17
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Utrolig kule bilder!

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 18:43   #18
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Pasta med pølse og pesto

500g spagetti
400 g pølse (kokt, røkt kjøttpølse – eller andre krydrede pølser)
4 ss olivenolje
1 rød paprika
1 gul paprika
2 dl sjampingjonger
1 løk (evt 4 vårløk)
1 ½ dl pesto
1 ½ dl revet, fersk parmesan
salt og nykvernet pepper

Kok spagettien etter anvisning på pakken. Skjær pølsene i skiver og stek dem raskt lysebrune i to skjeer olivenolje. Ta pølsekivene opp av pannen. Tilsett grønnsaker. La dem surre på svak varme i 6-8 minutter. Legg pølseskivene tilbake i pannen og rør inn pesto og mesteparten av parmesanen. Smak til med salt og pepper. Bland sausen i spagettien. Dryss med resten av parmesanen rett før servering.

Pesto
1 liten potte frisk basilikum
1 ts grov salt
2-4 hvitløksklæfter
50g pinjekjerner
3 ss nyrevet parmesanost
5 ss olivenolje

Med kjøkkenmaskin: Ha i basilikum, salt, hvitløk, pinjekjerner, parmesan og 3 ss av oljen og kjør det raskt sammen i maskinen. Ha i resten av oljen litt etter litt.
I morter: Knus basilikum, salt hvitløk, pinjekjerner, og parmesan til en jevn masse. Ha i oljen litt etter litt.

Da har jeg laget denne enkle og gode retten til middag i dag! Den falt i smak, selv om jeg måtte overtale storebror til å smake. Han var litt skeptisk, men som oss andre likte han det.

Gammel 02-05-07, 20:42   #19
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Så fint Sannemor!

Gammel 02-05-07, 22:09   #20
petra
Superaktiv

petra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
petra er litt kulpetra er litt kul
Standard

Hvordan legger jeg inn bilde? Prøver å legge inn en oppskrift, men får ikke til bilde!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:59.