Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når er vanlig leggetid for deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Når er vanlig leggetid for deg?
Før 19 1 0,42%
19 0 0%
20 0 0%
21 1 0,42%
22 35 14,83%
23 98 41,53%
00 78 33,05%
01 21 8,90%
02 2 0,85%
03 og senere 0 0%
Deltakere: 236. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-12, 21:59   #101
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når er vanlig leggetid for deg?

Mellom 23 og midnatt. Jeg skulle nok ha vært i seng, et par dager i uken, før 23! Opp litt før 06.

Gammel 23-05-12, 22:00   #102
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Planen er rundt kl.23, men det drar seg ofte mot kl.24...

Gammel 23-05-12, 22:01   #103
Arona
passer i nissedrakt

Arona sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg svarte 23, men sannheten nok nærmere 24 *lakenskrekken fornektes*.
På hverdager, altså. I helgene blir det mellom 24 og 02.

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 22:38   #104
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Jeg er veldig glad i sove, bare ikke å legge meg.

Jeg klarer dog som regel å karre meg i seng før midnatt på hverdager.

Gammel 23-05-12, 23:07   #105
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg stemte 23.... Burde ikke jeg i det minste være på vei til senga nå da?
Skal bare dusje først. Og somle litt. Og kanskje sette inn i oppvaskmaskinen. Jaja.

Gammel 23-05-12, 23:25   #106
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Burde være kl 23, men blir mellom 01 og 02.

Jeg er veldig glad i sove, bare ikke å legge meg.

Slik er jeg også. Om morgenen kan jeg sove for evig.

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hva er egentlig leggetid?

-Når man går på badet?
-Når man legger seg i senga?
-Når man slutter å lese?
-Når man er ferdig med å ha sex?
-Når man slukker lyset?
-Når man sovner?

Jeg stemte vel egentlig for når jeg forlater stua (ca kl 01), men mener jo egentlig at den reelle leggetida er når man sovner.

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Jeg liker å være oppe når alle andre sover. Stille og fredelig i huset.

Nemlig!

Forøvrig så piper alarmen kl 05.40.

Gammel 24-05-12, 00:15   #107
OlleVia
Erfaren

OlleVia sin avatar

OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Klokka er nå kvart over midtnatt og jeg burde ha vært i seng for lenge siden. Ca rundt 23 pleier jeg vanligvis å legge med.
God natt!

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-12, 00:22   #108
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Rundt 01. Ofte blir den godt over også. Står opp 0730.

Gammel 24-05-12, 10:44   #109
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Dere som er oppe til 00 og 01, hva gjør dere for noe? Blir det så sent fordi dere driver med noe som dere bare må få unna, eller blir det så sent fordi dere liker å være oppe?

Når jeg har barna hjemme er det en triillion sånne småting som må gjøres, og som gjerne da gjøres etter at barna har lagt seg. Ofte også jobbing på kveldstid. Når jeg ikke har barna sitter jeg stort sett ganske lenge på jobb, til 20-ish hvis det ikke er noe spes, (i går var jeg hjemme fra jobb litt over midnatt), så da blir det jo fort sent.

Døgnet har for få timer.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-12, 11:20   #110
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mirasol, her.

Jeg stemte vel egentlig for når jeg forlater stua (ca kl 01), men mener jo egentlig at den reelle leggetida er når man sovner.

Forøvrig så piper alarmen kl 05.40.

Hvordan i alle dager klarer du å fungere når du sover fra 01 til 05.40? Jeg slutter aldri å forundre meg over hvor lite søvn enkelte trenger, har dere oppskrift på hvordan dere takler hverdagen?

Jeg må ha minst 7 timer før jeg skal sitte en dag på kontoret, ellers har jeg en tendens til å ville ligge under pulten eller på tastaturet og bare soooove.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-12, 11:23   #111
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Det er usikkert for min del i og med at jeg sovner på sofaen i hvert fall annenhver dag for så å våkne midt på natta og roter meg til sengs da. Hvis jeg klarer å la være å sovne, legger jeg med vanligvis en gang mellom 24:00 og 00:30.

Gammel 24-05-12, 11:26   #112
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere som er oppe til 00 og 01, hva gjør dere for noe? Blir det så sent fordi dere driver med noe som dere bare må få unna, eller blir det så sent fordi dere liker å være oppe?

Vi legger oss vel ikke fullt så sent, men grunnen til at vi er oppe for sent er at vi begynner å rydde halv ni, har en del å rydde, litt klesvask etc, så har vi gjerne noe jobb å gjøre eller noe praktisk som må fikses. Så burde vi selvsagt lagt oss etter det, men så blir det fristende å gjøre noe hyggelig også.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-12, 11:27   #113
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Hvordan i alle dager klarer du å fungere når du sover fra 01 til 05.40? Jeg slutter aldri å forundre meg over hvor lite søvn enkelte trenger, har dere oppskrift på hvordan dere takler hverdagen?

Jeg må ha minst 7 timer før jeg skal sitte en dag på kontoret, ellers har jeg en tendens til å ville ligge under pulten eller på tastaturet og bare soooove.

Kaffe.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-12, 12:21   #114
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol

Ikke kaffe for min del, men jeg må innrømme at enkelte dager er jeg i overkant trøtt ja. Men det hjelper å ha en aktiv jobb, ingen sjans for å sovne der, jeg sitter ikke ved en kontorpult. Men på buss/tog til og fra jobb så dupper jeg gjerne av. Det kan bli 4*10 min i løpet av en dag det. Og om jeg er så dum å sette meg ned til barnetv så sovner jeg da også. Men holder jeg meg i aktivitet så går det bra, og etter kl 20 så er jeg jo i storform!

Ikke dermed sagt at jeg anbefaler denne måten å leve på, for det er ikke sunt for kropp og sjel, men jeg har lakenskrekk, hater å legge meg, og er B-menneske så det synger etter, så da har det bare blitt slik. Jeg "tar igjen" i helgene ved å sove lenge om morgenen, men det hjelper jo lite resten av uka. Man har jo også forsket på at man ikke kan "ta inn igjen" søvn. Jeg prøver med noen gode forsetter innimellom, men det varer en dag også er jeg tilbake i tralten igjen. For det er jo så deilig å være våken i et stille hus...på kvelden vel og merke, ikke på morgenen før de andre er oppe.

Gammel 24-05-12, 13:09   #115
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

.

Jeg fungerer greit og kan sove så lite i i kortere perioder. Kroppen min sier fra når den trenger en pause og plutselig sover jeg litt i stolen om ettermiddagen i steden. De kveldene jeg skal være "flink" og legge meg kl. 22.00, ender jeg som regel opp med å våkne i 04.-05-tiden.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-12, 18:58   #116
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ser på tv, strikker, surfer på internett. Deilig å være bare meg oppe når det er helt stille i huset.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-12, 19:06   #117
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I teorien 22.30. I praksis 24.00. For sent for meg som står opp 05.40.

Gammel 24-05-12, 22:56   #118
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Aaaaalt for sent.

Denne uken må jeg opp før fuglene fiser, men kommer jeg meg i seng i tide?
Neida, klokka blir både 01 og 02.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-12, 23:05   #119
tjolahopp
Erfaren

Medlem siden: Nov 2011
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er fortsatt på verandaen og ser på den fantastiske himmelen. Månen er en sigd. Hvordan skal jeg klare å legge meg nå? Har visst fortsatt ting jeg burde ha gjort inne også. Man skal ikke sove bort sommernatta! Nei, forsetter om å legge seg tidlig får visst vente til høsten. Trur eg.

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-12, 23:43   #120
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har lakenskrekk. Men skal prøve å lalle meg nå.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:02.