|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
| Se resultatene: Er du blitt kalt "pen" noen gang? | |||
| ja, flere ganger |
|
193 | 86,16% |
| ja, en gang eller to |
|
16 | 7,14% |
| nei, og det bryr meg heller ikke |
|
4 | 1,79% |
| nei, og det er faktisk litt sårt |
|
7 | 3,13% |
| ostepølse |
|
4 | 1,79% |
| Deltakere: 224. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Fortynnet
|
Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Jeg blir flau når noen sier at jeg er pen. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
kamerat
|
Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Men det er jo charmig som helvete som kan brukes til noe. Om man er billedskjønn, men uten noen gnist eller utstråling overhodet, regner jeg med at det bare er måtelige gevinster å hente.
|
|
|
#3 |
|
flisespikker
|
Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?
Ikke sant? Fri og bevare meg for folk som har "jevne ansiktstrekk og gnistrende hvite tenner" som sitt fremste fortrinn.
|
|
|
#5 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Rett som det er, uten at jeg helt skjønner det. Jeg er virkelig ikke i nærheten av å være pen, jeg ser rett og slett drita kjedelig ut. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Ja, men ikke før etter at jeg ble 18 og bevegde meg ut på byen. Fikk jo sjokk!
|
|
|
#7 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Nei, jeg kan ikke huske at jeg noen gang har hørt noen si at jeg er pen.
|
|
|
#9 |
|
Personlig pessimist
|
Det var hvertfall vanlig da jeg gikk på barneskolen på 80-90-tallet.
|
|
|
|
#10 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Det var iallfall vanlig med topp tre lister på ungdomsskola husker jeg, i sånn blad som kom ut innimellom.
|
|
|
#11 |
|
intro
|
Hos oss nøyde man seg ikke med topp tre, men tok med hele klassen, ja - temmelig brutalt. Jeg lå på midten - var for lita, flat og flink på skolen til å kunne avansere.
|
|
|
|
#12 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Ikke pen, men søt, og kanskje sjarmerende? Har litt mye fregner til å havne i klassisk, pen - kategorien.
|
|
|
#13 |
|
Ferdig!
Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Ja, utrolig nok, og jeg antar personen hadde glemt den hvite stokken hjemme. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Av en dritings fyr i kebabkøen engang. Vet ikke om det teller? |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Som en robust rødhåra jente har jeg alltid følt meg alt for grov til å komme i «pen» og «vakker» klassen.
|
|
|
#16 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?"Flott", brukes en del her hvor jeg bor. Har fått høre det noen ganger når jeg er pent kledd og sminket. Og folk med promille er definitivt rausere med komplimentene. Jeg er ikke klassisk pen, men er fornøyd med mitt eget utseende når jeg gjør meg litt flid. Det som er sikkert, er at jo finere jeg føler meg, jo mer oppfatter jeg det som at omverdenen synes jeg er fin. Mulig det er selvbedrag og selvdigging, men det funker for meg.
|
|
|
#17 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#18 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
|
|
|
#19 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Jeg har blitt kalt pen mange ganger etter jeg ble voksen,men jeg klarer ikke å ta det til meg,hørte det aldri hjemme da jeg var barn. Hvis jeg spurte hjemme om jeg var pen,fikk jeg til svar at jeg var "styggpen",så å ta imot kommentarer sitter langt inne. Jeg synes ikke selv jeg er noe å se på,forøvrig. Jeg sier til barna mine hver eneste dag at de er pene,fordi jeg mener det,og det kunne aldri falt meg inn at man ikke skal synes sine egne barn er pene heller,men jeg vet ikke om det var mindre vanlig å gi barna sine kommentarer da jeg var barn,på 70-tallet. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Hvor: Buskerud
Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?Ja. Av mannen, søstre, venninner og svigermor. Haha.
|
|
![]() |
|
|