|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Har du noen gang blitt kalt stygg? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
92 | 49,46% |
Aldri |
73 | 39,25% |
Jeg kan ikke tro at noen gjør det |
13 | 6,99% |
Ikke direkte, men jeg har hørt det bak ryggen min |
5 | 2,69% |
Wiener |
3 | 1,61% |
Deltakere: 186. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Ja, en gang i russetiden av den mest harrye gutten på skolen med det dumme nautet han hadde som dame. Jeg kvitterte med å le hånlig av dem. Jeg tenker enda på de som patetiske tapere på samfunnets svarteliste. Jeg har møtt henne senere i voksen alder, jeg hilser ikke direkte, bare ser trist på henne.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 10-09-12 kl 14:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Borte
|
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Så mange fæle historier i denne tråden.
![]() |
#3 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Ja, men ikke etter barneskolen tror jeg. Eller, en gang av en fyr jeg hadde avvist på byen, men det tells ikke.
![]() |
#4 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Jeg tror ikke det. Jeg kan i alle fall ikke huske det. Jeg har alltid slitt med dårlig selvbilde/selvtillit, men jeg tror likevel ikke at noen har kalt meg stygg noengang.
![]() |
#5 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Hver dag hele skoletiden. Det finnes ikke grenser for hvor kreativt det går an å meddele dette til en liten krølltopp, er min erfaring.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Tror det,men jeg husker så dårlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?
Ja, den har jo jeg også hørt utallige ganger. "Pipestilkbein", "beinrangel", "skjelett", denslags. Charming. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Dersom jeg skal ta med sånne uttalelser så har jeg forsåvidt fått høre det mange ganger også opp i voksen alder. Folk er så greie.
![]() |
#11 |
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?På barneskolen. Av en gutt som jeg egentlig mistenkte å være litt avstandsforelsket i meg, så det stakk ikke så dypt. Aldri i voksen alder, men har til gjengjeld fått høre ganske mange ganger at jeg ikke akkurat er noen sylfide, hvilket jo er fryktelig synd for meg, for jeg er jo så pen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har også fått en del kommentarer hvor det skinte klart igjennom hvor pen jeg ville vært, om kroppen bare hadde vært bedre.
![]() |
![]() |
#13 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Ja. Daglig, på barneskolen. Det blei noe bedre på ungdomsskolen, og på videregående var det ingen som sa sånt. Men jeg har fått høre den der om at "det er stygt å være så tynn" mye, også til opp i tjueåra.
![]() |
![]() |
#14 |
Diabetesspl
Medlem siden: Sep 2012
Hvor: Ca. midt på
![]() |
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Jeg fikk vite av ei jente i klassen min at ei anna jente som var litt eldre enn meg hadde stått og sett på meg (jeg gikk vel i 3dje klasse) og sagt rett ut at jeg var den styggeste ungen hun noen gang hadde sett......... Selv om dette ikke ble sagt direkte til meg ble jeg veldig såret da jeg fikk høre det.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Jada, det har jeg. Men ikke i voksen alder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?På barne- og ungdomsskolen var jeg supertynn og det gikk ikke upåaktet hen. Beinrangel, skjelett, konsentrasjonsleirfange osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Å jada, ganske så ofte, spesielt på barneskolen. Jeg var nok typisk en som 'gjorde litt for mye ut av meg'. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|