Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Har du noen gang blitt kalt stygg?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Har du noen gang blitt kalt stygg?
Ja 92 49,46%
Aldri 73 39,25%
Jeg kan ikke tro at noen gjør det 13 6,99%
Ikke direkte, men jeg har hørt det bak ryggen min 5 2,69%
Wiener 3 1,61%
Deltakere: 186. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-12, 02:36   #1
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?

Ja, en gang i russetiden av den mest harrye gutten på skolen med det dumme nautet han hadde som dame. Jeg kvitterte med å le hånlig av dem. Jeg tenker enda på de som patetiske tapere på samfunnets svarteliste. Jeg har møtt henne senere i voksen alder, jeg hilser ikke direkte, bare ser trist på henne.

Sist redigert av Fløyel : 10-09-12 kl 14:37.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 08:08   #2
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så mange fæle historier i denne tråden.

Jeg så denne tråden i går og kunne ikke huske å ha blitt kalt stygg. En gutt jeg var veldig forelsket i på ungdomsskolen kalte meg "en helt vanlig jente" og det gjorde nok vondere enn å bli kalt stygg selv om det definitivt ikke var stygt ment. Jeg hadde to smellvakre venninner som jeg hang med og så nok temmelig average ut i forhold til dem. Da jeg tenkte på alt dette kom det plutselig et vagt minne om at noen sang på den fæle sangen til meg en gang, men jeg kan ikke huske hvem som gjorde det, men jeg vet at jeg ikke ble lei meg fordi den som gjorde det var en idiot og alle visste det. "Alle fine damer har ei stygg venninne som vil hjem, hjem, hjem".

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 08:45   #3
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Ja, men ikke etter barneskolen tror jeg. Eller, en gang av en fyr jeg hadde avvist på byen, men det tells ikke.

Gammel 10-09-12, 09:05   #4
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror ikke det. Jeg kan i alle fall ikke huske det. Jeg har alltid slitt med dårlig selvbilde/selvtillit, men jeg tror likevel ikke at noen har kalt meg stygg noengang.

Gammel 10-09-12, 09:09   #5
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hver dag hele skoletiden. Det finnes ikke grenser for hvor kreativt det går an å meddele dette til en liten krølltopp, er min erfaring.

Gammel 10-09-12, 10:18   #6
Fjols
Bør lage seg en tittel selv

Fjols sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Tror det,men jeg husker så dårlig.
Mulig på ungdomsskolen,men ikke etter det.

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 15:45   #7
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke stygg, men feit.

Et par ganger har jeg blitt omtalt som "hun feite". Det var ikke spesielt hyggelig.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 15:48   #8
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har forresten fått mange kommentarer på at det er stygt å være så tynn som jeg var i perioder. Det er jo også å si at noen er stygg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-12, 15:09   #9
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg har forresten fått mange kommentarer på at det er stygt å være så tynn som jeg var i perioder. Det er jo også å si at noen er stygg.

Ja, den har jo jeg også hørt utallige ganger. "Pipestilkbein", "beinrangel", "skjelett", denslags. Charming.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 11:54   #10
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Ja, den har jo jeg også hørt utallige ganger. "Pipestilkbein", "beinrangel", "skjelett", denslags. Charming.

Dersom jeg skal ta med sånne uttalelser så har jeg forsåvidt fått høre det mange ganger også opp i voksen alder. Folk er så greie.

Gammel 10-09-12, 16:50   #11
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

På barneskolen. Av en gutt som jeg egentlig mistenkte å være litt avstandsforelsket i meg, så det stakk ikke så dypt. Aldri i voksen alder, men har til gjengjeld fått høre ganske mange ganger at jeg ikke akkurat er noen sylfide, hvilket jo er fryktelig synd for meg, for jeg er jo så pen!

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 21:09   #12
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Molo, her.

På barneskolen. Av en gutt som jeg egentlig mistenkte å være litt avstandsforelsket i meg, så det stakk ikke så dypt. Aldri i voksen alder, men har til gjengjeld fått høre ganske mange ganger at jeg ikke akkurat er noen sylfide, hvilket jo er fryktelig synd for meg, for jeg er jo så pen!

Jeg har også fått en del kommentarer hvor det skinte klart igjennom hvor pen jeg ville vært, om kroppen bare hadde vært bedre.

Fikk høre at jeg var stygg som barn som en del av mobbekampanje i klassemiljøet, men har ikke hørt det etter ungdomsskolen (og kanskje litt før det).

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 19:10   #13
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Ja. Daglig, på barneskolen. Det blei noe bedre på ungdomsskolen, og på videregående var det ingen som sa sånt. Men jeg har fått høre den der om at "det er stygt å være så tynn" mye, også til opp i tjueåra.

Gammel 11-09-12, 18:14   #14
kakklanes
Diabetesspl

Medlem siden: Sep 2012
Hvor: Ca. midt på
kakklanes har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg fikk vite av ei jente i klassen min at ei anna jente som var litt eldre enn meg hadde stått og sett på meg (jeg gikk vel i 3dje klasse) og sagt rett ut at jeg var den styggeste ungen hun noen gang hadde sett......... Selv om dette ikke ble sagt direkte til meg ble jeg veldig såret da jeg fikk høre det....Siden den gang har jeg aldri greid trynet på dama.......... ikke etter at jeg har blitt voksen heller.....

kakklanes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-12, 18:54   #15
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jada, det har jeg. Men ikke i voksen alder.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-12, 21:03   #16
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, men han kunne bevise matematisk at han var penere enn meg, så da var det greit.

Alt annet har jeg fortrengt.

Gammel 14-09-12, 13:57   #17
Minty

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

På barne- og ungdomsskolen var jeg supertynn og det gikk ikke upåaktet hen. Beinrangel, skjelett, konsentrasjonsleirfange osv.

En gang på byen var det en fyr som kastet en 50-lapp på meg med forklaringen at "du er så stygg at ingen andre vil ha deg likevel så jeg kan likegodt betale så det blir noe på deg". Jeg er ikke tynn lengre og da er det visst fritt fram for enkelte morons å vri utav seg hva som helst. Det er visst ikke tillatt å ha bruke høye hæler og ha fin kroppsholdning når man er tjukk heller; opplever med jevne mellomrom at folk kommenterer det bare jeg går bortover gata midt på høylys dag.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-12, 23:11   #18
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Folk!

Gammel 14-09-12, 23:24   #19
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Å jada, ganske så ofte, spesielt på barneskolen. Jeg var nok typisk en som 'gjorde litt for mye ut av meg'.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-12, 23:30   #20
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Nei, det kan jeg ikke huske.

Det finnes et del lite sympatiske mennesker der ute, tenker jeg når jeg leser noen av historiene her.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:07.