Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Det er bare å innrømme det...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-07, 15:26   #101
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er bare å innrømme det...

For øvrig er mitt yndlingsbidrag gjennom tidene det israelske

Hopahopa-holehole, hopahopa-holehole, hopa-hopa-hole-hopapa :knebøy i BB-kostyme:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 15:29   #102
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når vi snakker om MGP; En av irene jeg traff på en av mine ukentlige turer til Limerick da jeg bodde i Irland, ble i fyr og flamme når han hørte at jeg var norsk. Han kunne nemlig mange norske MGP-sanger. Når jeg spurte om å få høre en av dem, så slo karen til:

"Alle mine tanker ...."

Det var da også et bidrag å huske ...

Gammel 04-05-07, 15:35   #103
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Eller det jugoslaviske bidraget fra tidlig 80-tall: Juuuuuuli! :synges i høy kastrat:

Gammel 04-05-07, 15:51   #104
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magnolia, her.

Eller det jugoslaviske bidraget fra tidlig 80-tall: Juuuuuuli! :synges i høy kastrat:

:synger med:

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 16:31   #105
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

"Alle mine tanker ...."

Det var da også et bidrag å huske ...

"Når du ser på meg med dette underlege blikk..."

Jeg hørte en god, gammel GP-klassiker på Cubus i dag og ble i rent godt humør:

"all min rädsla försvann
när du sakta tog min hand
någonstans imellan Dover Calais"

Gammel 04-05-07, 19:28   #106
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Hvor: Oslo
Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Haha. Nå har jeg akkurat lært toåringen min å si "Fine sangen! Fine damen!" når hun hører klippet med Guri Schanke som synger "Ven a bailar conmigo", som spilles som mellom-innslagene-innslag på NRK hele tiden

Gammel 04-05-07, 19:29   #107
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

For øvrig er mitt yndlingsbidrag gjennom tidene det israelske

Hopahopa-holehole, hopahopa-holehole, hopa-hopa-hole-hopapa :knebøy i BB-kostyme:

Trodde det var Tyrkias bidrag jeg

Gammel 04-05-07, 20:07   #108
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

"Når du ser på meg med dette underlege blikk..."

Den hørtes ut som noe Bjørn Eidsvåg kunne kokt sammen på en kveld med litt for mye rødvin.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 20:09   #109
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Jah!
Jeg ler så jeg griner!
Og dessuten er jeg så betatt av Eirikur...

NÅ er han og lille-Per på svensk tv1!

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 20:17   #110
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.

NÅ er han og lille-Per på svensk tv1!

Det er jo Beat for beat jo!

Gammel 04-05-07, 20:18   #111
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Den hørtes ut som noe Bjørn Eidsvåg kunne kokt sammen på en kveld med litt for mye rødvin.

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 20:19   #112
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Zappe?

Gammel 04-05-07, 20:21   #113
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Møøse, her.

Trodde det var Tyrkias bidrag jeg

Det er mulig. :ikkepåståelig:

Alle mine tankar synes jeg faktisk ikke er så verst, i MGP-sammenheng.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 20:22   #114
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå måtte jeg google litt, og det viser seg at jeg husket feil. Linjen går slik:

Og du ser på meg med dette underlege lys

Ja ja, bedre ble det vel ikke. Men jeg må faktisk si at jeg syntes det var en nydelig sang den gangen, litt skjev, lavmælt og veldig utradisjonell. (Da tenker jeg primært på melodien, må jeg understreke.)

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru

Jeg har det på i bakgrunnen her. Holdt på å fly i taket da jeg hørte den skrekkelige softjazz-soul-versjonen av "Bridge Over Troubled Water" .

Gammel 04-05-07, 20:25   #115
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan noen fortelle meg når GP-spetakkelet vises? Neste lørdag? Når skal Guri kvalifisere seg?

Gammel 04-05-07, 20:26   #116
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Standard

Heeeyyy, Finlands bidrag er jo bra! *åpplyser*

Gammel 04-05-07, 20:39   #117
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg likte dette bidraget, jeg.

(Kilde: youtube.com)

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 21:36   #118
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av noba, her.

Når det gjelder årets bidrag så er det vel hakket bedre enn Wig Wam og det tullet der.

Gammel 04-05-07, 21:40   #119
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg har ikke hørt et eneste bidrag til hverken norsk eller internasjonal MGP på mange år, og aner ingenting om Guris heller. Men jeg så et kort klipp av bena hennes på nyhetene, og de var i hvert fall flotte.

Bena er lange og flotte, og hun er så ivrig etter å vise dem fram at hun nesten viser dåsa i samme slengen.

Gammel 04-05-07, 21:41   #120
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

"Foronderleg, foronderleg"

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:29.