Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva ler du høyt av?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-13, 22:10   #101
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ler du høyt av?

Jeg har ledd masse av Fleksnes opp gjennom åra også, jeg. Og Fawlty Towers og svenske Aftershave & galenskaparna. Det familien min lo seg fillete av, og som jeg ikke skjønte, var Benny Hill og Den rosa panteren (Peter Sellers).

Gammel 20-09-13, 22:11   #102
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ting som jeg kjenner meg igjen i, enten meg selv eller andre. Jeg ler mye av tegneserier, Nemi, Pondus, lunch, M, Tommy&Tigeren, Frank Cho (sjekk ut Shanna!). Men også bøker, Terry Pratchet ler jeg godt av. Mye tror jeg går på om man kjenner igjen det som blir laget en karikatur på? Ylvis blir ikke innertier hos meg, da jeg ikke bruke å se på musikkvideoer (heter det det forresten? video? Det må da være feil ord?)

Akkurat nå er det Zelda som jeg ler mest av. Endelig en feminist jeg kan identifisere meg med.

Gammel 20-09-13, 22:16   #103
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Sist jeg lo høyt var da jeg så Anne Rimmen ri struts i Senkveld. Ellers er autocorrect noe jeg ler meg fillete av ja!

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Denne episoden av Top Gear lo jeg veldig av!

(Kilde: youtube.com)

Samme med Vietnam og USA-south state episoden.

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Jeg ler av mye av det som er nevnt her. Eddie Izzard er stor favoritt. Og John Stewart.

Og så ler jeg meg ihjel av den der "nailed it"-greia.

Jeg ler høyt av dette! I tillegg ler jeg så jeg griner av Eddie Izzard.

http://youtu.be/TjC3R6jOtUo

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 22:21   #104
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg har ledd masse av Fleksnes opp gjennom åra også, jeg. Og Fawlty Towers og svenske Aftershave & galenskaparna. Det familien min lo seg fillete av, og som jeg ikke skjønte, var Benny Hill og Den rosa panteren (Peter Sellers).

Jeg har også ledd av Fleksnes og digger Fawlty Towers. Jeg er stort sett veldig lykkelig om jeg kan se, høre eller lese noe gammelt OG fortsatt like det.

Selskapsreisen er et annet eksempel. Og Friends. Og Sunes jul.

De der Pink Panter-filmene med Peter Sellers har jeg hørt referert så mange ganger at jeg nesten føler at jeg har sett dem. Det er en eller annen mannen min pleier å fordype seg i samtaler om de filmene med. Lurer på om ikke det er Filifjonka-mannen.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 22:22   #105
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, Friends har jeg ledd masse av. Lo så jeg grein av den episoden der hvor alle etter hvert finner ut at Monica og Chandler er sammen.

Gammel 20-09-13, 22:23   #106
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Friends er nok et eksempel på noe jeg aldri helt har knekt koden på. Steinfeld, derimot, var morsomt - til dels veldig. Og så lo jeg så tårene spruta av den spyende og fyllesjuke forsamlingen av Halloween-gresskar, om noen husker det bildet. Og Halloween-tegneseriebildet av ungene som besøkte en SV-mann - det var helt usedvanlig treffende.

Gammel 20-09-13, 22:27   #107
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I shot the serif!

Gammel 20-09-13, 22:27   #108
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og så ler jeg av den britiske serien med han tannlegen og familien. Med han sønnen som fyller stua med juletrær. Kommer ikke på hva den heter.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 22:28   #109
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

En ting jeg aldri har hatt sansen for er komiserier av typen Mot i Brøstet og Karl og Co. Den type serie er vanskelig å få til på norsk tror jeg?

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 22:31   #110
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tidlig Friends var veldig bra, før de plutselig begynte med mye slapstick og alle rollefigurene begynte å oppføre seg likt. Her i heimen går det i mye Friends-sitater.

Ikke minst dette:

- Joey, have you ever seen me ecstatic?
- no
- well, here it is

(Kilde:

)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 22:33   #111
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes Ross blir bedre og bedre mot slutten av Friends. Som da han var på hytta med den unge kjæresten, og faren hennes (Bruce Willis) kom. Eller da han prøvde ut tannbleking og spraytan.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 22:35   #112
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

En ting jeg aldri har hatt sansen for er komiserier av typen Mot i Brøstet og Karl og Co. Den type serie er vanskelig å få til på norsk tror jeg?

Føler det er litt sånn at de sier poenget ekstra høyt for at folk skal forstå at "nå er det morsomt dere".

Men jeg liker for så vidt det at man har så forskjellig humor at noen liker det og noen liker god humor, slik som jeg har.

Gammel 20-09-13, 22:36   #113
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Lunch!
Og en del av ylvis sketsjene. Tid for hobby hvor de setter opp et telt, radiotaxi og flere.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 22:37   #114
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Uten av jeg helt vet hvorfor, så ler jeg meg fillete av denne:

(Kilde:

)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 22:50   #115
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Første gang jeg og barna så denne, lo vi så vi skreik.

Ellers er autocorrect hysterisk morsomt hver gang.

Gammel 20-09-13, 23:03   #116
millact
Bør lage seg en tittel selv

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Og så ler jeg av den britiske serien med han tannlegen og familien. Med han sønnen som fyller stua med juletrær. Kommer ikke på hva den heter.

Elsker den serien, ja!

Gammel 20-09-13, 23:06   #117
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Tidlig Friends var veldig bra, før de plutselig begynte med mye slapstick og alle rollefigurene begynte å oppføre seg likt. Her i heimen går det i mye Friends-sitater.

Ikke minst dette:

- Joey, have you ever seen me ecstatic?
- no
- well, here it is

(Kilde:

)

Estelle er utrolig morsom!

Gammel 20-09-13, 23:18   #118
millact
Bør lage seg en tittel selv

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har nå sett de fleste ting dere har linket til og ledd og ledd. Godt barna sover!

Gammel 21-09-13, 08:19   #119
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Jeg er nok en humrer, men absurdgalleriet ler jeg høyt av.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-13, 08:28   #120
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånne ting som den skutte seriffen er absolutt veldig morsomt, men det får meg ikke til å le høyt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:31.