|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
intro
|
![]() Sv: Hva ler du høyt av?Jeg har ledd masse av Fleksnes opp gjennom åra også, jeg. Og Fawlty Towers og svenske Aftershave & galenskaparna. Det familien min lo seg fillete av, og som jeg ikke skjønte, var Benny Hill og Den rosa panteren (Peter Sellers).
![]() |
![]() |
#102 |
Leser
|
![]() Sv: Hva ler du høyt av?Ting som jeg kjenner meg igjen i, enten meg selv eller andre. Jeg ler mye av tegneserier, Nemi, Pondus, lunch, M, Tommy&Tigeren, Frank Cho (sjekk ut Shanna!). Men også bøker, Terry Pratchet ler jeg godt av. Mye tror jeg går på om man kjenner igjen det som blir laget en karikatur på? Ylvis blir ikke innertier hos meg, da jeg ikke bruke å se på musikkvideoer (heter det det forresten? video? Det må da være feil ord?)
![]() |
#103 |
One of These Days
|
![]() Sv: Hva ler du høyt av?
Jeg ler høyt av dette! I tillegg ler jeg så jeg griner av Eddie Izzard. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Borte
|
Jeg har også ledd av Fleksnes og digger Fawlty Towers. Jeg er stort sett veldig lykkelig om jeg kan se, høre eller lese noe gammelt OG fortsatt like det.
![]() |
#106 |
intro
|
![]() Sv: Hva ler du høyt av?Friends er nok et eksempel på noe jeg aldri helt har knekt koden på. Steinfeld, derimot, var morsomt - til dels veldig. Og så lo jeg så tårene spruta av den spyende og fyllesjuke forsamlingen av Halloween-gresskar, om noen husker det bildet. Og Halloween-tegneseriebildet av ungene som besøkte en SV-mann - det var helt usedvanlig treffende.
![]() |
![]() |
#108 |
Borte
|
![]() Sv: Hva ler du høyt av?Og så ler jeg av den britiske serien med han tannlegen og familien. Med han sønnen som fyller stua med juletrær. Kommer ikke på hva den heter.
![]() |
#110 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hva ler du høyt av?Tidlig Friends var veldig bra, før de plutselig begynte med mye slapstick og alle rollefigurene begynte å oppføre seg likt. Her i heimen går det i mye Friends-sitater. (Kilde: youtube.com)
![]() |
#111 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Hva ler du høyt av?Jeg synes Ross blir bedre og bedre mot slutten av Friends. Som da han var på hytta med den unge kjæresten, og faren hennes (Bruce Willis) kom. Eller da han prøvde ut tannbleking og spraytan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#113 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ler du høyt av?Lunch! |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hva ler du høyt av?Uten av jeg helt vet hvorfor, så ler jeg meg fillete av denne: (Kilde: youtube.com)
![]() |
#115 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ler du høyt av?Første gang jeg og barna så denne, lo vi så vi skreik. (Kilde: youtube.com) Ellers er autocorrect hysterisk morsomt hver gang.
![]() |
#116 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Elsker den serien, ja!
![]() |
#117 |
One of These Days
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva ler du høyt av?Jeg har nå sett de fleste ting dere har linket til og ledd og ledd. Godt barna sover!
![]() |
#119 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ler du høyt av?Jeg er nok en humrer, men absurdgalleriet ler jeg høyt av. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|