|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Hva ler du høyt av?Litt dårlig lyd på denne, men jeg liker "understatement"-ene: (Kilde: youtube.com) Intervju + musikkvideo: http://www.side2.no/underholdning/article2966445.ece
|
|
|
#2 |
|
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ler du høyt av?Jeg ler høyt av ganske mye, er sånn som må ta meg i det viss jeg leser på buss og bane f.eks. (Kilde: youtube.com)
|
|
|
|
#3 |
|
villende
|
Sv: Hva ler du høyt av?Jeg ler høy av denne tråden. Og av College Humor |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Hva ler du høyt av? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva ler du høyt av?Jeg ler IKKE av lytehumor, slapstick og tabbehumor. (Kilde: youtube.com) ![]()
|
|
|
#7 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ler du høyt av?Jeg ler av og til så jeg griner av DYAC. *barnslig* Så ler jeg som regel høyt flere ganger i løpet av en episode QI, og Graham Norton Show.
|
|
|
#8 |
|
saftig
|
Sv: Hva ler du høyt av?
|
|
|
#10 |
|
kamerat
|
Sv: Hva ler du høyt av?Stakkars seriffen, da!
|
|
|
#11 |
|
intro
|
Sv: Hva ler du høyt av?Jeg har ledd masse av Fleksnes opp gjennom åra også, jeg. Og Fawlty Towers og svenske Aftershave & galenskaparna. Det familien min lo seg fillete av, og som jeg ikke skjønte, var Benny Hill og Den rosa panteren (Peter Sellers).
|
|
|
|
#12 |
|
Borte
|
Jeg har også ledd av Fleksnes og digger Fawlty Towers. Jeg er stort sett veldig lykkelig om jeg kan se, høre eller lese noe gammelt OG fortsatt like det.
|
|
|
#13 |
|
Leser
|
Sv: Hva ler du høyt av?Ting som jeg kjenner meg igjen i, enten meg selv eller andre. Jeg ler mye av tegneserier, Nemi, Pondus, lunch, M, Tommy&Tigeren, Frank Cho (sjekk ut Shanna!). Men også bøker, Terry Pratchet ler jeg godt av. Mye tror jeg går på om man kjenner igjen det som blir laget en karikatur på? Ylvis blir ikke innertier hos meg, da jeg ikke bruke å se på musikkvideoer (heter det det forresten? video? Det må da være feil ord?)
|
|
|
#15 |
|
intro
|
Sv: Hva ler du høyt av?Friends er nok et eksempel på noe jeg aldri helt har knekt koden på. Steinfeld, derimot, var morsomt - til dels veldig. Og så lo jeg så tårene spruta av den spyende og fyllesjuke forsamlingen av Halloween-gresskar, om noen husker det bildet. Og Halloween-tegneseriebildet av ungene som besøkte en SV-mann - det var helt usedvanlig treffende.
|
|
|
|
#17 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#18 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ler du høyt av?Lunch! |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg skjønner meg heller ikke på Borat.
Så rart, jeg har tenkt at Friends og Seinfeld-humoren er litt i samme gate, men det er kanskje ikke det. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
By the Sea
|
Sv: Hva ler du høyt av?Borat er morsom som et innslag i "Ali G"-serien, men en hel film med figuren kan jo ta knekken på enhver.
|
![]() |
|
|