|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
awesom
|
Sv: Alt i sammen har vært en spøk og dere gikk fem påDet dere driver på med kan da knapt kalles trolling, så platt og intetsigende som det er. Det er som Niobe sier litt som å jatte med ungene mine når de skal lure meg. Måten du/dere skriver på får meg vel mesttilå tro at alderen knapt kanvære mer en 12-13.
|
|
|
#3 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Alt i sammen har vært en spøk og dere gikk fem på
Det er nettopp det. Om dette egentlig er to smågutter på 12-13 år så er de jo nokså veloppdragne troller da, helt sånn
|
|
|
#4 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Alt i sammen har vært en spøk og dere gikk fem påJeg er kjempeglad for at jeg endelig fikk vite sannheten. Spørsmålene om hvem som egentlig sto bak disse trådene, hvor gamle de var og hva deres motiv var har ridd meg som en mare helt siden Tysdag. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Pauset
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Ikke sant?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Alt i sammen har vært en spøk og dere gikk fem påEnig med Esme. Det å snike seg rundt på nettet og "lure" folk på en såpass søt og naiv måte gjør ingen skade, og gir guttungene god lese- og skrivetrening.
|
|
|
#11 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2013
![]() |
Sv: Alt i sammen har vært en spøk og dere gikk fem påVi skammer oss veldige fordi at vi lagde så mye opptur her inne på Foreldreportalen. Dette skal jo være et forum for foreldre og for dele bemyringer med andre foreldre. Og det en kan komme med realistiske svar og spørsmål. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
guru advisor
|
Jammen bra dere har dårlig samvittighet, folk har nesten ikke sovet hele uka, mange drømmer, alt er bare kaos og det blir sinnsykt SINNSYKT mye for moderatorene å fixe på nå, rett før jul og allting. Dere burde egentlig gi hele FP julegaver. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Pauset
![]() |
Men for og være helt realistisk så skammer vi ost mest over at vi drev å skrev så mye vas her inne å ødela for dei andre brukerene. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
maler
|
|
|
|
#15 |
|
Pauset
![]() |
Det skal vi gjøre. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Pauset
![]() |
Sv: Alt i sammen har vært en spøk og dere gikk fem påMen er det greit at vi skriver inne av og til? Eller blir vi jagd herifra da? |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Smugleser
|
Sv: Alt i sammen har vært en spøk og dere gikk fem påDere skal vel ikke se helt bort i fra at dere etterhvert blir tiet i hjel på grunn av manglende interesse fra den jevne brukeren her. Med mindre dere, mot formodning, plutselig skulle bli morsomme, interessante eller noe.
|
|
|
#19 |
|
villende
|
Sv: Alt i sammen har vært en spøk og dere gikk fem påDet eneste jeg egentlig lurer på er om dette er en eller annen form for metahumor. Tror dere (?) virkelig at denne lille vannglasstormen er nok til å irritere en gjeng med drevne forumister? Eller er det en del av spøken? |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Pauset
![]() |
|