|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Liker du å være midtpunktet for festen? | |||
Ja, jeg liker å være midtpunkt, jeg får for mye oppmerksomhet til vanlig |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ja, jeg liker å være midtpunkt, får passe med oppmerksomhet til vanlig |
36 | 24,49% |
Ja, jeg liker å være midtpunkt, får for lite oppmerksomhet til vanlig |
12 | 8,16% |
Nei, jeg liker ikke å være midtpunkt, jeg får for mye oppmerksomhet til vanlig |
12 | 8,16% |
Nei, jeg liker ikke å være midtpunkt, får passe med oppmerksomhet til vanlig |
63 | 42,86% |
Nei, jeg liker ikke å være midtpunkt, får for lite oppmerksomhet til vanlig |
17 | 11,56% |
Broccoli til vanlig |
7 | 4,76% |
Deltakere: 147. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#102 |
kamerat
|
![]() Sv: Liker du å bli feiret?Vi er på vei opp til Esme for å fikse surpriseparty, vi nå.
![]() |
#103 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Liker du å bli feiret?
![]() |
#104 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Liker du å bli feiret?Både mannen og jeg kommer fra familier der man "skal" mislike og bli feiret, og hvor alle bursdager, brylluper, barnedåper og konfirmasjoner følgelig har fokus på ikke ha jubilanten/brudeparet/dåpsbarnet/konfirmanten i fokus, men heller kakebordet, onneværet og den nye snøfresen. Gud forby man måtte gjøre noe så flaut som å si noe rosende om den man feirer. Etter si noe høyt overhodet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Liker du å bli feiret?
![]() |
#106 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Liker du å bli feiret?Om dere spør noen av mine venner, så vil de garantert svare at jeg liker å være midtpunkt, men jeg gjør egentlig ikke det så veldig godt. Jeg mener et menneske som går rundt med kakehatt og plakat rundt halsen en hele dag, inklusive stor foreldrekaffe, når hun fyller 40 må jo like det. Jeg gjorde nemlig det, det gikk greit, men det hadde også gått greit uten.
![]() |
|
|