|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
can-jur
|
![]() Sv: Buekorps
![]() |
![]() |
#102 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så du videoen? Det var ikke uten videre enkelt å forstå hva poenget var altså. :domm:
![]() |
#103 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: BuekorpsJeg har ikke noe problemer med å forstå at ting kan se rart ut for utenforstående.
![]() |
#104 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Det Stompa sa. Jeg skjønte ikke noe av buekorps, og synes denne tråden har vært (i hvert fall delvis) oppklarende. Jeg har ikke tenkt tanken at jeg eller noen andre har gjort narr eller ledd av barn. At jeg ikke skjønner konseptet er noe annet, men det har vi uvitende vært ærlige på, det er nettopp det vi spør om. Jeg er ikke i mål ennå, heller. Det er fremdeles ikke veldig klart for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
can-jur
|
![]() |
![]() |
#106 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Jeg melder meg inn i de ikke så smartes rekker. For jeg syntes det så helt koko ut før jeg forstod heade holdt på med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: BuekorpsDe har ulike sammenkomster i løpet av sesongen fra vår til ut på sommeren. Noen av dem er internt for hvert buekorps, og noen er sammenkomster for alle korpsene. På vårparten er det mye marsjering, tromming, det skal en del trening til for å gå i takt, holde buene og slikt. Det er ganske mye å holde styr på for de minste. Jeg har ikke gått i buekorps selv, men jeg vet noen av sammenkomstene var turer i fjellene, de fikk låne noen av idrettshyttene der oppe. De spilte fotball ved noen anledninger. Sist redigert av arrow : 20-05-16 kl 13:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: BuekorpsFlere innslag med buekorps i denne Norge rundt-sendingen:-)
![]() |
#109 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: BuekorpsDressurridning ser jo også komplett idiotisk ut dersom man ikke skjønner "greia". Når man vet litt om det, så ser det bare imponerende ut.
![]() |
#110 |
can-jur
|
Det gir seg jo ikke selv at dette er avansert. (Kilde: youtube.com)
![]() |
![]() |
|
|