|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hvor mye våkentid pr døgn med barna? | |||
Mindre enn 1 time |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
1-2 timer |
1 | 0,59% |
2-3 timer |
4 | 2,35% |
3-4 timer |
33 | 19,41% |
5 timer eller mer |
99 | 58,24% |
4-5 timer |
33 | 19,41% |
Deltakere: 170. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Bedreviter
|
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgn
Hvis man har litt større barn, så er det ikke vanskelig å klare fem timer på hverdagene. Jeg regner med at mange skolebarn ikke legger seg før etter kl. 21, og da kan man klare fem timer tilgjengelig tid uten for store problem, vil jeg tro, også hvis man jobber fullt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
flisespikker
|
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgn
Sant nok. Jeg tenkte på småbarn, ja.
![]() |
#103 |
VeloppDragen
|
Sånn hadde vi det en periode på et par måneder. Vi valgte å flytte.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgn4-5 timer med barnehagegutten. Lillemor er sammen med meg 24/7 enn så lenge.
![]() |
#105 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgndet varierer fra 1 til 11 timer, jeg jobber turnus og noen ganger doble vakter, andre ganger har jeg fri noen dager og kan ha de minste hjemme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Epikur
|
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnJeg svarte 4-5, men det er bare hverdager. Hvis helgene teller med og det er et snitt, saa er det selvsagt langt over 5 timer hver dag. det er en time om morgenen og 3-4 timer om kvelden.
![]() |
#107 |
ej ikke møjkets heije
|
Her har vi foretatt et valg som jeg håper holder en stund til. Snuppa er 2,5 år og mange i den alderen velger å ikke lenger la barna sove på dagtid. Vi tviholder på at snuppa fortsatt skal sove en to timer på dagen så lenge hun selv ønsker det. Så nå som det er sommer legger hun seg ikke før nærmere 21.
![]() |
![]() |
#108 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnJeg trodde faktisk at Lucifers hverdag var representativ. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Epikur
|
Jeg trener etter at Lille har lagt seg og/eller i helgene. Jeg tilbringer tid med venner etter at Lille har lagt seg og/ eller i helger, ferier og i arbeidstiden.
![]() |
#110 |
Fortynnet
|
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnDet gjelder selvfølgelig ikke HVER eneste dag at jeg er sammen med ungene absolutt hele tiden utenom barnehagetiden. Trene gjør jeg ofte om morgenen før jobb, og de to dagene i uka er det pappaen som er sammen med femåringen og kjører ham til barnehagen. Ellers hender det at jeg bruker et par timer på trening på lørdager. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Bedreviter
|
Undersøkelsen går ikke på "hvor mange timer leker du med barnet ditt hver dag", men heller "hvor mange timer er du 'tilgjengelig' for barnet ditt hver dag". Jeg har for eksempel krysset av for "over fem timer", selv om det ofte skjer at Frøkna tilbringer hele ettermiddagen inne hos nabogutten og ergo ikke er sammen med meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnEh...jeg insinuerer ingenting med dette, altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnJeg svarte 3-4 timer, for jeg svarte bare ut fra meg selv og regnet ikke med tiden etter at jentene har lagt seg, selv om de ofte er våkne en stund. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Bedreviter
|
Jeg trodde ikke at du insinuerte noe heller, jeg klarte bare ikke å dy meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Bedreviter
|
Tårnfrid-debatten. Nær en FP-legende allerede. Sist redigert av Teofelia : 30-06-07 kl 10:48. Årsak: Rettet link |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Epikur
|
Jeg er som Teofelia tilgjengelig, men ikke nødvendigvis i aktiv dialog eller i aktivt samarbeid hele tiden. Jeg er av den litt distré typen som kan være litt i mine egne tanker etter en intens arbeidsdag. Men tilstede rent fysisk er jeg jo, og tilgjengelig for prat også, bare noen roper litt.
![]() |
#119 |
flisespikker
|
Jeg har egentid/sitter på nettet fra ni til halv to stort sett hver kveld.
![]() |
#120 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnSom oftest; mer enn fem timer. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|