|
|||||||
| Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Live and let live
|
Sv: Håndhilser ikke på damene...Toffens vennner, hei, hei, hei, ingen andre er som oss!
|
|
|
#4 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Håndhilser ikke på damene...
Jaaaa!
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Skrekkøgle
|
Sv: Håndhilser ikke på damene...Svarer man ikke alltid det sensor vil høre, og ikke nødvendigvis det man tror på selv? Jeg har da klart eksamen i religionsvitenskap, og den ene av oppgavene var å sammenligne Mohammed, Jesus og Buddah, og jeg klarte da det, selv om jeg kanskje måtte skrive, eller evnt ikke skrive, ting jeg tror eller ikke tror på.
|
|
|
#6 |
|
Mother of Dragons
|
Kan ikke si det bedre.
|
|
|
#7 |
|
Shake it out!
|
Jeg synes også det er veldig stor forskjell på de to tingene, men begge deler handler for meg om å ikke være integrert (selv om noen her tar min litt tabloide framstilling av å være integrert litt for bokstavlig..), mens det å håndhilse på kvinner i tillegg handler om respekt. Jeg hadde blitt ganske fornærma om noen nektet å håndhilse på meg, men jeg blir ikke fornærmet av at noen ikke vil sende ungene i bursdager. Og jeg bryr meg katta om de synger julesanger
|
|
|
#8 |
|
Fola Blakken
|
Jeg undrer meg sammen med Fnatten.
|
|
![]() |