Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor er du utdannet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-08, 18:04   #101
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor er du utdannet?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Nå kommer jeg inn her og veier opp for alle de flotte studiene dere har.
Jeg har svennebrev, som jeg har ervervet meg på egen stahet og lang praksis (paragraf tjue, for de som er inne på sånt). I arbeidsledige og arbeidsleie perioder har jeg studert ett og annet fag hist og her. Kommet meg opp og fram på arbeidsinnsats i stedet for utdanning. Har jobbet i verdens eldste yrke siden begynnelsen av åttitallet, og nå er jeg avdelingsleder med personalansvar og budsjettansvar og sånne skumle greier.

Jeg visste ikke at det yrket opererte med svenner og mestere

Gammel 20-04-08, 18:16   #102
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er utdannet Bedriftsøkonom fra BI Høyskolen i Oslo (den gang den lå i gamle Schous bryggeri). Har nå jobbet i nærmere 13 år med økonomi/regnskap (regnskapsekretær -> regnskapskonsulent -> økonomikonsulent -> Controller).

Har jobbet i regnskapsbyrå, anleggsbransjen, bryggeribransjen og nå (fra 1. april) distribusjon.

Sist redigert av Skytte : 20-04-08 kl 18:41.
Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 18:20   #103
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Jeg er utdannet adjunkt ved HIT, Notodden. Jobber som lærer i barneskolen.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 18:55   #104
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å -ea-, jeg ler og ler.

Gammel 20-04-08, 18:56   #105
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Utdannet lærer ved UIS. Jobber som lærer.

Gammel 20-04-08, 19:02   #106
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

sykepleien i Molde og jordmorutdanningen i Bergen.

Gammel 20-04-08, 19:21   #107
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Kommet meg opp og fram på arbeidsinnsats i stedet for utdanning. Har jobbet i verdens eldste yrke siden begynnelsen av åttitallet.

Har du vært prostituert siden begynnelsen av åttitallet?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 19:39   #108
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er siv.ing i industriell matematikk fra NTNU / NTH. Jeg har også grunnfag i sos.ant fra NTNU / Dragvoll. Nå jobber jeg som lektor i videregående skole, og tar PPU på deltid, slik at jeg nå er student ved UiO.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 19:41   #109
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Utdannet sykepleier fra HiBu. Tar nå videreutdanning til jordmor ved HiAk. :enkel:

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 19:57   #110
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Utdannet markedsøkonom ved OMH, jobbet noen år med noe helt annet. Nå studerer jeg personalutvikling og ledelse via NKS nettstudier ved siden av jobb i personaladminstrasjon i et stort konsern.

Gammel 20-04-08, 20:17   #111
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

3 år på det som dengang het statens Bibliotek- og informasjonshøgskole, nå en del av HiO. I tillegg har jeg tatt en halvårsenhet Nordisk barne- og ungdomslitteratur på UiO, og høgskoleped. på HiO.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 20:29   #112
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Cand Philol fra UiB og tidl. HiA (nå UiA). Engelsk hovedfag, men har bare jobbet et halvt år som lærer.

Jobber med HR i dag og stortrives.

Vurderer organisasjonspsykologi/prosjektledelse på BI etterhvert, men nå kommer det en attpåskatt som setter en midlertidig stopp for de planene...

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 20:34   #113
*TB*
Superduperaktiv

*TB* sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
*TB* er populær*TB* er populær*TB* er populær
Standard

Siv. ing. i kjemi fra NTNU. (Høgskoleingeniør i kjemi fra HiNT Levanger først). Har også noen studiepoeng fra Monash University i Melbourne.

Jeg jobber som selger (Account Manager) hos en kjemikalieleverandør.

*TB* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 20:34   #114
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

3 år med jus på UiO, og interiørutdanning fra MI (Nå Norges Kreative Fagskole).

Gammel 20-04-08, 20:36   #115
Doxa
hmmm

Doxa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Utdannet grafisk designer og jobber som det i et reklamebyrå.
Har også en cand.mag fra Universitet i Tromsø som brukes ved behov.

Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 20:41   #116
jannski
Utålmoooodig

jannski sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
jannski er litt kul
Standard

Utdannet ved HIST og NTNU. Ble en slags cand.mag., jobber i NAV; er vel en av de mest utskjelte yrkesgruppene på de foraene jeg er på!

jannski er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 20:42   #117
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

...

Sist redigert av rine : 29-01-11 kl 12:25.
rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 21:00   #118
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Jeg er stripper!

Neida, jeg har grunnfag i kriminologi fra UIO (men fant ut at Universitetet ikke var noe for meg), deretter gikk jeg tilbake til økonomi og markedsføring, og nå jobber jeg i en todelt stilling som kjedesjef (KAM)/produktsjef.

Egentlig liker jeg best å holde på med musikk...

Gammel 20-04-08, 21:05   #119
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er adjunkt og har hovedsaklig studert ved HiØ, men også UiO og HiO.

Gammel 20-04-08, 21:26   #120
Malus
lurer

Malus sin avatar

Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Master i landskapsarkitektur fa NLH / UMB. Jobber som landskapsarkitekt i et stort tverrfaglig rådgiverfirma.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:43.