|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
flisespikker
|
![]() Sv: En ny tissetråd - tisser du i dusjen
Og du tisset ikke tilbake? Imponerende tilbakeholdenhet!
![]() |
#103 |
|
3-åringen du liksom ... :tsk tsk:
![]() |
#104 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En ny tissetråd - tisser du i dusjenDet hender. Jeg må alltid tisse når jeg hører rennende vann, så selv om jeg går på do før jeg tisser så må jeg ofte igjen før dusjen er over. Jeg trøster meg med at jeg vasker dusjen ofte og at barna sannelig ikke tar smålige hensyn når det gjelder å tisse der |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Nybegynner
Medlem siden: May 2008
![]() |
![]() Sv: En ny tissetråd - tisser du i dusjenÆsj nei dette kan jeg ikke tenke meg, de er bare ekkelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Epikur
|
Jeg bodde i kollektiv med to gutter i studietiden og siden jeg og en til lagde mat, vasket den siste badet. Det var alltid gullende rent. Siden baderomsdøren var tynn som papp og det var et meget gammelt tømmerhus - lytt som fy - så tror jeg faktisk ingen av dem gjorde noe med laksen der inne. Men hvem vet.
![]() |
#107 |
kamelkonsument
|
Vel, det bekymrer ikke meg så veldig lenger, heller. Men disse gutta var ikke av den rensligste sorten. De skylder meg faktisk flere kasser vin grunnet manglende vasking. Jarra, ambisiøst prosjekt. Men de var søte, da. Hvertfall han ene.
![]() |
#108 |
Epikur
|
Jeg er samboer med han ene. Han som vasket. Renslig og grei.
![]() |
#110 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: En ny tissetråd - tisser du i dusjenNope! |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En ny tissetråd - tisser du i dusjenNei det gjør jeg ikke. Men jeg HAR gjort det en og annen gang. Spes i etterkant av fødsler. Men det er helt klart noe jeg IKKE har som vane. Har ingen planer om å gjøre det igjen for å si det sånn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: En ny tissetråd - tisser du i dusjenJeg går ikke ut av dusjen for å tisse hvis jeg må på do. Herlighet, det går jo bare ned i sluket, i hvert fall hvis jeg sikter og skyller litt med dusjen etterpå. Føler meg ikke akkurat urenslig eller noe slikt |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En ny tissetråd - tisser du i dusjenDet gjør jeg ikke nei.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: En ny tissetråd - tisser du i dusjenSiden denne tråden dukket opp i mimretråden, tenkte jeg på da jeg leste artikkelen om hvorfor du bør tisse i dusjen.
![]() |
#118 |
Trøtt
|
Men m-ordet der, det er et av de ekleste ordene jeg vet. Det er og låter rett og slett _stygt_ i mine ører.
![]() |
#119 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
M-ordet er da bare morsomt; å mige - miger - meg/meig - har meget. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|