|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fargete juletrelys?
Ja, ikke sant! Enig!
|
|
|
#2 |
|
Pauset
|
Samme her. Må samtidig si at jeg har litt fordommer mot folk som skal ha alt så gjennomført stilig..... Jeg tar tingene som de er. Barna syns det er stas med fargede lyspærer på treet. De henger også opp sine julekurver og annet krimskrams. Jeg skryter og gleder meg med dem. Det er barnas høytid. Min også, men slike materielle ting er ikke viktig for meg.... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fargete juletrelys?Jeg tror at vi er skrudd ulikt sammen. Jeg blir sliten av å være plasser med mye rot i interiøret/eksteriøret. For at jeg skal ha det godt må jeg ha det som for meg er vakkert og harmonisk rundt meg. Det har ikke med at jeg er materialistisk, for jeg er ikke opptatt av eksklusive ting, men at jeg ser på alt rundt meg med et estetisk blikk. Når vi kjører turer snakker vi ofte om farger, arkitektur, øyeblikk og annet vi ser. Ikke for at jeg skal presse på noen hva som er rett, men fordi jeg er så opptatt av alt som jeg kan se. Det være seg et flott bokomslag, et hus som har noe flott over seg eller som er i en spesiell stilart, et tre som brer greinene på en vakker måte etc. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Det gjør sambo og jeg og våre venner også, men vi liker mest sannsynlig helt forskjellige øyeblikk, designere og arkitekter.
|
|
|
#5 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det skal du ikke være for sikker på. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
villende
|
Sv: Fargete juletrelys?Jeg er litt delt hva angår fargede julelys. Julen er jo ikke en utpreget smakfull sesong, og jeg blir latt lattermild av mennesker som pynter juletreet sånn at det matcher resten av interiøret. Det blir altså ingen helhvit eller sort jul på meg. Jeg er kjedelig og holder meg til grønt, rødt og gull + eventuell hjemmelaget julepynt. (Den ene niesen min har allerede forært meg to hjemmelagde julelysestaker som de færreste ville kalt smakfulle, men som jeg syns er flott i sin omtenksomhet, og som derfor har fått hedersplass i vinduskarmen i spisestuen.) |
|
|
|
|
|
#9 |
|
fornyet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fargete juletrelys?Jeg rett og slett ønsker meg fargede julelys jeg. I mangel av det
|
|
|
#14 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Fargete juletrelys?Vi har for øvrig to trær i år: Et oppe, der mannen og ungene får bestemme: "Gammeldagse" hvite lys, glitter, flettede kurver og lenker og i det hele taget.
|
|
|
#15 |
|
Just me
![]() ![]() |
Sv: Fargete juletrelys?Mm, fargede juletrelys er harry |
|
|
|
|
|
#16 |
|
supermamma-katt
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: østfold
![]() |
Ja ja,vi har et kunstig juletre i andre etasje med ensfarget lys,og i første etasje er ekte julegran med fargede juletrelys ..barna elsker det.. vi åsså,men de blinker ikke
|
|
|
#17 |
|
Peppy!
|
Sv: Fargete juletrelys?Mitt juletre fra i fjor! (Det skal dog legges til at jeg tok av lysene igjen, fordi de stjal all oppmerksomheten fra pynten. Jeg har lagt så mye sjel i å skaffe morsom julepynt, så jeg kunne ikke la kulene mine henge i skyggen av lysene.) Sist redigert av Pepper Lemon : 04-12-06 kl 18:27. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Superduperaktiv
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
#19 |
|
Epikur
|
Sv: Fargete juletrelys?Jeg ser med glede at stadig flere maksimalister drister seg frempå i diskusjonen
|
![]() |
|
|