|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#103 |
|
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fargete juletrelys?
Den er original.
|
|
|
|
#104 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Fargete juletrelys?Jeg passer heller ikke inn i noen av Mims båser. Hvor plasserer man de som aldri er på Bohus, ikke liker bling og blink fra Nille, aldri kjøper dyr julepynt, gjerne går i retrobutikk, ikke er minimalistisk, har ikke arvet krystall, ikke er stylist og pynter stort sett med rødt og rosa og lager mye av pynten selv? |
|
|
|
|
|
#105 |
|
navnet sjemmer ingen
Jeg er sikker stokk dom. Jeg har vokst opp med foreldre som ikke hadde høyere utdannelse. Jeg var den første i slekta som var russ og som tok høyere utdannelse. Da jeg var barn måtte mamma alltid regne over handlekurven før kassen og det var ikke vanlig at vi la ting tilbake i hyllene. |
|
|
|
|
|
#106 |
|
Peppy!
|
Jeg passet dessverre ikke inn i skjemaet, men likte innlegget ditt. |
|
|
|
|
|
#107 |
|
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
Sv: Fargete juletrelys?Jeg fant ikke meg heller i skjemaet.
|
|
|
|
#108 |
|
Viser tenner
|
Det var en tanke! Mulig mannen flytter ut, eller i garasjen...
|
|
|
#109 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Fargete juletrelys?Jeg passet ikke inn i skjemaet jeg heller... men det er fordi jeg ikke VIL passe tror jeg. De arvede antikke julekulene har jeg, men de brukes ikke (vil dessuten ikke at de skal gå i stykker), og stylist vil jeg ikke se i mitt hjem (selv om mange av våre venner sverger til det).
Det sitatet likte jeg! Jeg kjenner på meg at jeg er litt sånn jeg også.
|
|
|
|
#110 |
|
Viser tenner
|
Sv: Fargete juletrelys?De fleste som HAR en EGEN stil er vel trygge nok på seg selv til å følge den. Jeg kunne ikke tenke meg til å bo i et utstillingsvindu/møbel-/interiørreklame ...
|
|
|
#111 |
|
navnet sjemmer ingen
Her kan det aldri bli utstilling. Til det har vi for mange unger. Fnis. |
|
|
|
|
|
#113 |
|
fornyet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fargete juletrelys?Vel, mine besteforeldre hadde fargede lys. Min mor har alltid hatt klare lys, og det har vi også. Men fargede lys på jule treet vekker gode minner. Har ikke sett så mye av det i den senere tid, men det vekker gode minner. Jeg synes ikke at fargede lys er harry, men jeg vet ikke om jeg vil ha det selv. Ikke enda. Men det skal sies at jeg har satt frem litt jule pynt |
|
|
|
|
|
#114 |
|
Twinsouls
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fargete juletrelys?Vi har juletre med klare og farga lys.
Siw mamma til en i himmelen og tre på jord "The way you make mee feel" Sist redigert av Siw : 15-11-06 kl 08:44. |
|
|
|
|
|
#116 |
|
Viser tenner
|
Ikke med mine tre (+ hund) heller ...
|
|
|
#117 |
|
Epikur
|
Ingen har snakket om lavere rangstige. Å ha høy eller lav økonomisk eller sosial kapital er helt uvesentlig i fht evt rangstiger eller menneskeverd. Det er bare et skjema som er utviklet av Pierre Bourdieu i forbindelse med hans avhandling omkring smak som heter "Distinksjonen" og som i korthet handler om hva vi liker og hvorfor, hvordan smak styres av bakgrunn, og hvordan man forsøker å ligne dem man ser opp til eller ønsker å identifesere seg med.
|
|
|
#118 |
|
Glamorøs
|
Sv: Fargete juletrelys?Litt utdypning om trendsettere, tidligere brukere osv.
|
|
|
#119 |
|
Sær og kresen
Sv: Fargete juletrelys?Synes det passet så godt med dette sitatet fra Pablo Picasso: God smak er en forferdelig ting. Smak er kreativitetens fiende.
|
![]() |
|
|