Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-08, 22:59   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Sitat:

rine:
Apropos: Bør smileyen stå foran el. bak punktum?

Bak. Etter mellomrom. Og jeg irriterer meg over de som ikke forstår (selv)ironi. :fortsatt arrogant:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 23:07   #2
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Jeg irriterer meg visst altfor lite, men heldigvis har denne tråden blant annet hjulpet meg. Nå irriterer jeg meg fælt over manglende mellomrom mellom punktum og smiley. Før det har jeg ikke irritert meg over egenskaper, selv om det er tre -fire stykker her som lettere får temperaturen min opp.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 23:08   #3
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Som dere kliner og koser i denne tråden, forresten. Fikk dere ikke med dere at dette handlet om å være irritert?

Edit: Eh, den passet liksom ikke fullt så godt når det kom et innlegg imellom, men skitt au.

Sist redigert av Balanse : 24-08-08 kl 23:08. Årsak: Treg som vanlig
Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 23:08   #4
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er tydeligvis en del av forumet jeg ikke får se.

Gammel 24-08-08, 23:11   #5
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

gajamor, jeg går ut i fra at du ikke prøver å rakke ned på Wikipedia her?

Gammel 24-08-08, 23:13   #6
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

gajamor, jeg går ut i fra at du ikke prøver å rakke ned på Wikipedia her?

Du mener; våger jeg å påstå at Wikipedia kan ta feil?

Gammel 24-08-08, 23:17   #7
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Du mener; våger jeg å påstå at Wikipedia kan ta feil?

Nei, så ille tror jeg ikke om deg.

Gammel 24-08-08, 23:19   #8
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, så ille tror jeg ikke om deg.

Hva hvis jeg sier at caplex, norsklæreren din på ungdomsskolen, helsesøster, fastlegen din OG mora di kan ta feil eller ha utdatert kunnskap?

Gammel 24-08-08, 23:20   #9
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Hva hvis jeg sier at caplex, norsklæreren din på ungdomsskolen, helsesøster, fastlegen din OG mora di kan ta feil eller ha utdatert kunnskap?

Er Jan Thomas homofil også?

Gammel 24-08-08, 23:21   #10
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Det viktigste er tross alt at Tinetoff har rett.

Gammel 24-08-08, 23:20   #11
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har ikke noe spesielt jeg kommer på i farta som jeg irriterer meg over, men noe jeg har lurt på lenge er: Hvorfor får man ikke sette punktum bak overskriften? Hvilken maktgal moddegud er det som har bestemt dette da ?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 23:35   #12
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Har ikke noe spesielt jeg kommer på i farta som jeg irriterer meg over, men noe jeg har lurt på lenge er: Hvorfor får man ikke sette punktum bak overskriften? Hvilken maktgal moddegud er det som har bestemt dette da ?

Språkrådet.

[http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=26111

Gammel 25-08-08, 21:06   #13
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Har ikke noe spesielt jeg kommer på i farta som jeg irriterer meg over, men noe jeg har lurt på lenge er: Hvorfor får man ikke sette punktum bak overskriften? Hvilken maktgal moddegud er det som har bestemt dette da?

Ingen som kan svare på dette altså?

Merk: Jeg har rettet noe på spørsmålet mitt. :lærer stadig:

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 00:10   #14
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet ikke om jeg irriterer meg så mye, men jeg kan bli litt oppgitt og klikke meg ut av tråder pga. folk som insisterer på å drasse rundt på gammelt nag. Sånt er kjedelig å være vitne til. For ikke å snakke om forutsigbart. Når man ser at bruker A har svart i bruker B sin tråd så trenger man ikke å åpne den for å vite at det er en spydighet, liksom.

Ellers har jeg veldig sans for folk som ikke er allergisk mot å si "sorry, jeg var skikkelig teit" eller noe fremfor å bare sutre, flørte eller kjefte seg ut av kritikken de får. Eventuelt satse på en kombinasjon. Jeg driter jo i grunnen om f.eks. him fikk mensen i dag eller har krangla med mannen, dersom hun tråkker på meg og ikke har anstendighet nok til å si unnskyld for det. Jeg hører gjerne om hvorfor dette var en kjip dag og det er fint å skjønne mer av hva som skjedde, men uten en beklagelse så kan jeg lett tolke det som "jeg har rett til å tråkke på andre om dagen min er dårlig". Og sånt liker jeg ikke.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 00:13   #15
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Som om det er noe galt i å flørte seg ut av kjipe situasjoner.

Gammel 25-08-08, 00:26   #16
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Som om det er noe galt i å flørte seg ut av kjipe situasjoner.

Hehe. Ikke om man klarer å beklage om man har vært skikkelig kjip. Da kan man flørte i vei. Men folk som bare blafrer med øynene og bytter tema hver gang de får reaksjoner på egen dårlige oppførsel er ikke så veldig sjarmerende i lengden.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 00:30   #17
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Hehe. Ikke om man klarer å beklage om man har vært skikkelig kjip. Da kan man flørte i vei. Men folk som bare blafrer med øynene og bytter tema hver gang de får reaksjoner på egen dårlige oppførsel er ikke så veldig sjarmerende i lengden.

Hvordan går det med psykodrittsekkmøkkamannen, forresten?

Gammel 25-08-08, 00:43   #18
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg spøker bare med de jeg vet vet bedre. Som Liven.

Jada. Jeg glemte en n, men jeg holder i alle fall med rett lag.

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

En uke i måneden blir jeg mer enn gjennomsnitlig irritert over brukere som er dumme. Resten av måneden klarer jeg mye bedre å overse det. Og med dumme mener jeg skikkelig korttenkte og virkelig ikke skarpeste knivene i skuffen.

Helt enig. :am there, do that:

I Torskens ånd: jeg irriterer meg over impotente.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 00:52   #19
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 00:56   #20
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

:notere på listen over verneverdige setninger:

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:40.