|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
|
Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?
Bak. Etter mellomrom. Og jeg irriterer meg over de som ikke forstår (selv)ironi. :fortsatt arrogant: |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Vaklende
|
Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?Jeg irriterer meg visst altfor lite, men heldigvis har denne tråden blant annet hjulpet meg. Nå irriterer jeg meg fælt over manglende mellomrom mellom punktum og smiley. Før det har jeg ikke irritert meg over egenskaper, selv om det er tre -fire stykker her som lettere får temperaturen min opp. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Vaklende
|
Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?Som dere kliner og koser i denne tråden, forresten. Fikk dere ikke med dere at dette handlet om å være irritert? Sist redigert av Balanse : 24-08-08 kl 23:08. Årsak: Treg som vanlig |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Travelt opptatt
|
Du mener; våger jeg å påstå at Wikipedia kan ta feil?
|
|
|
#8 |
|
Travelt opptatt
|
Hva hvis jeg sier at caplex, norsklæreren din på ungdomsskolen, helsesøster, fastlegen din OG mora di kan ta feil eller ha utdatert kunnskap?
|
|
|
#10 |
|
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det viktigste er tross alt at Tinetoff har rett.
|
|
|
#11 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?Har ikke noe spesielt jeg kommer på i farta som jeg irriterer meg over, men noe jeg har lurt på lenge er: Hvorfor får man ikke sette punktum bak overskriften? Hvilken maktgal moddegud er det som har bestemt dette da
|
|
|
#12 |
|
Ekvilist
|
Språkrådet.
|
|
|
#13 |
|
Har bakt søte kaker
|
Ingen som kan svare på dette altså?
|
|
|
#14 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?Jeg vet ikke om jeg irriterer meg så mye, men jeg kan bli litt oppgitt og klikke meg ut av tråder pga. folk som insisterer på å drasse rundt på gammelt nag. Sånt er kjedelig å være vitne til. For ikke å snakke om forutsigbart. Når man ser at bruker A har svart i bruker B sin tråd så trenger man ikke å åpne den for å vite at det er en spydighet, liksom.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#16 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hehe. Ikke om man klarer å beklage om man har vært skikkelig kjip. Da kan man flørte i vei. Men folk som bare blafrer med øynene og bytter tema hver gang de får reaksjoner på egen dårlige oppførsel er ikke så veldig sjarmerende i lengden.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
© All rights reserved
|
Jada. Jeg glemte en n, men jeg holder i alle fall med rett lag.
Helt enig. :am there, do that: |
|
|
|
|
|
#20 |
|
flisespikker
|
:notere på listen over verneverdige setninger:
|
![]() |
|
|