|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye og hva drikker du i julen?Husker ikke sist jeg var på polet, det må være når jeg var sommeren 07, og da handlet jeg en vinflaske i gave
![]() |
#102 |
Leser
|
![]() Sv: Hvor mye og hva drikker du i julen?
Ja, jeg ble overrasket.
![]() |
#103 |
Audacious
|
Ja, jeg mener jo ikke at man ikke blir blid og høyrøstet når man er edru.
![]() |
#104 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har hatt familiebesøk hele jula og hadde en polekspedisjon noen dager før jul. Kjøpe da 4 flasker rødvin og noen flasker juleøl. Nyttårsaften skal vi på besøk, og tar da med champagne som jeg allerede har liggende.
Julaften drakk jeg ett glass rødvin, og til 5 voksne gikk det med en flaske rødvin, tre flasker juleøl og to små akevittglass. Utover det gikk det i vann, brus og blåbærsaft.
Ja, alle dagene, men altså i måteholdne former. Jeg kan gjerne både servere og drikke mye vin når jeg har fest og middagsgjester ellers i året, men i jula går måteholdet ganske av seg selv. Drikkevarene har stått på bordet og det har vært mer å ta av, men ingen har drukket mer enn høyst et par glass.
![]() |
![]() |
#105 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye og hva drikker du i julen?Siden vi bor litt usentralt til handler vi "stort" før jul på polet. Vi handler inn for både jul og nyttår.
![]() |
#106 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor mye og hva drikker du i julen?1) Kjøper du inn til både jul og nyttår samtidig? Var på polet på lillejulaften og kjøpte da 3 flasker vin. De holder nok ett år eller noe... |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor mye og hva drikker du i julen?Ingenting. |
![]() |
![]() |
#108 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye og hva drikker du i julen?Jeg drikker ingenting i julen. Vi hadde julaften her hjemme, kjøpte inn litt juleøl til dem som ville ha det. Der gikk 2 juleøl (0,35 flaske) hele kvelden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Har bakt søte kaker
|
Ja, det er det med oss.
![]() |
#110 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor mye og hva drikker du i julen?Vi har endel vin liggende, mest fordi vi fyller opp innimellom, får og kjøper med når vi er ute og reiser. |
![]() |
![]() |
#111 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Hvor mye og hva drikker du i julen?1) Kjøper du inn til både jul og nyttår samtidig? Ble med en kollega på polet lillejulaften og kjøpte litt rødvin. Et par flasker var julegaver.
![]() |
#112 |
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye og hva drikker du i julen?1) Kjøper du inn til både jul og nyttår samtidig? Er ikke på polet jul/nyttår. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye og hva drikker du i julen?1) Kjøper du inn til både jul og nyttår samtidig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Tante Sofie
|
![]() Sv: Hvor mye og hva drikker du i julen?Mannen handlet inn to dunker rødvin og ei lita flaske akevitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|