|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Ville du tatt med barna på politiske demonstrasjoner?Jeg må si at jeg er helt målløs over at enkelte mener at man skal unngå å demonstrere fordi det "kan" bli bråk under en liten del av opplegget.
|
|
|
#2 |
|
Epikur
|
Sv: Ville du tatt med barna på politiske demonstrasjoner?Jeg ville ha tatt med ungene på demoen på Yougstorget, men ikke den utenfor den israelske ambassaden. Jeg har hatt med den eldste i demoer og markeringer/tog siden hun var baby. Veldig koselig.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville du tatt med barna på politiske demonstrasjoner?
Ja, det kunne vrt en grunn til å la det vre for vår del. Vi måtte forklare T. om krig og nød på torsdag, for vi skulle gå i fakkeltog her, og den samtalen hadde jeg ikke kunnet tatt for et halvt år siden.
|
|
|
#4 |
|
Deltidsmamma
|
Jeg var ikke med. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Absolut ateist
|
Jeg tenker at det er et veldig greit bilde på det som faktisk skjer i Gaza. Der barn og kvinner blir brukt som skjold mot Israel. Jeg hadde håpet at de på den måten tok avstand fra hvordan Hamas driver også, men det er vel bare noe jeg kan drømme om.
|
|
|
#6 |
|
Audacious
|
Sv: Ville du tatt med barna på politiske demonstrasjoner?Ja, intensjonen med å sette barn først var vel akkurat det - si fra at dere var en fredelig marsj. Men, det var veldig naivt. Noen fra disse gjengene løp en snarvei gjennom parken og var forlengst i gang med å lage bråk ved ambassaden da toget nådde dit.
|
![]() |
|
|