Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeansutfordring

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-09, 10:35   #101
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Jeansutfordring

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg kan bekrefte at buksa til smilefjes sitter som et skudd.

Når de skriver at de beregner stretchfit så blir den forresten ikke veldig trang likevel, så du trenger absolutt ikke legge til noe for å få puste. Bare mål rett på kroppen så fikser de resten.

Det som er viktig å merke seg er at dette IKKE gjelder på bluser - der er det anbefalt å måle på et plagg man har og ikke på kroppen.

Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 11:48   #102
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Det frister veldig dette her, jeg falt for Brazillian style. Jeg har såpass liten rumpe, at jeg må ha lommer som det er på den, for det gjør underverker for my bottom.

Gammel 02-09-09, 12:30   #103
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Inspirert av denne tråden har jeg nå akkurat vært på besøk hos den thailandske skredderen som er på jobben min akkurat nå. Har bestilt to bukser, en grå og en sort. Jeg synes nemlig at det går an å finne jeans som passer nå som stadig flere butikker tar inn jeans i korte benlengder.
Bukser derimot, spesielt litt penere, det er kul umulig å finne. Derfor har jeg nå tatt sjansen på å bestille fra denne thailandske skredderen

sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 16:07   #104
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har nå fått et nytt par jeans fra makeypurown. Nå sitter de så perfekt at det er ikke til å tro altså.

Og - jeg har testet dem.
Jeg ville ha stretch, sort/grå, med scrapewash. Det har de ikke i sortimentet sitt. Så jeg bestilte en sort stretch bare og skrev på at jeg ville ha den scrapewashed og med whiskers. Og hørte ikke noe mere før buksene kom i dag - med alt i orden uten ekstra pris eller noe som helst.

Jeg vil sterkt anbefale butikken videre kjenner jeg.

Blusen var jeg ikke fornøyd med - den ble ekstremt mye for vid. (Si fra hvis noen trenger en sort bluse i lin i veeeeeldig vid størrelse der ute...) Men jeg sendte dem en mail og de vil ha bilde så de kan se hva som ble feil. Jeg er veldig spent på om det betyr at jeg får en ny en eller hva. Forøvrig sto det at alle bluser leveres med hvite knapper. Jeg skrev i kommentarfeltet at jeg ville ha sorte, og den kom med sorte.

Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 16:10   #105
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mener du at makeyourownjeans.com? Hvordan er disse jeansene kontra andre? Vider de seg ut etter hvert? I så fall - hva er de skreddersydd etter? Før eller etter utvidelse?

Gammel 29-09-09, 16:12   #106
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Mener du at makeyourownjeans.com? Hvordan er disse jeansene kontra andre? Vider de seg ut etter hvert? I så fall - hva er de skreddersydd etter? Før eller etter utvidelse?

Derfra ja.

De er som andre jeans. De går seg litt ut, men ikke veldig mye. Jeg har bare kjøpt stretch derfra selv, men allium har vanlig tror jeg.

Du måler rett på kroppen din, så tar designeren høyde for at det skal vide seg ut og sånn. Det funker fint på meg. Nå bestilte jeg bittelitt trange for det liker jeg og det er de. De forrige har ikke endret seg noe spesielt i fasongen så langt synes jeg.

Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 16:14   #107
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var såvidt innom og kikket, men fikk akutt beslutningsvegring. Var det ikke himla mange tekstiler og kvaliteter man kunne velge mellom? Hvilke stoff har du valgt?

Gammel 29-09-09, 16:38   #108
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nice ass! :abonnerer på en litt mer elegant måte:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 16:38   #109
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har en bodyhugger stretch jeans og en av de sorte stretchdenimene som jeg har satt på ekstra med ulike vasker og sånt på. Helt ordinært stoff som er pimpet opp litt med lommer, glitreknapper og sånt.

Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 16:40   #110
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan vet man hvor høyt den sitter i livet, hvor lommene sitter og sånt noe? Jeg må ha relativt små lommer som sitter nesten litt under rumpen for å få sprett. : deler:

- No. 4 -
Gammel 29-09-09, 16:42   #111
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Hvordan vet man hvor høyt den sitter i livet, hvor lommene sitter og sånt noe? Jeg må ha relativt små lommer som sitter nesten litt under rumpen for å få sprett. : deler:

Det bestemmer du det. Du velger hva slags fasong du skal ha den i, og oppgir hvor mange cm det skal være fra sømmen mellom bena og opp både foran og bak. Du kan velge bredden på beltehempene, hva slags knapper, hva slags lommer og hvor lommene skal sitte osv. Det ligger i add-ons.

Jeg har også tummy-control på mine. Som holder magen ørlite mer på plass.

Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 16:56   #112
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Hvordan i all verden skal man vite hvordan lommene skal plasseres for å framheve rompa? Er dette noe jeg burde lært på skolen?

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 17:02   #113
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Hvordan i all verden skal man vite hvordan lommene skal plasseres for å framheve rompa? Er dette noe jeg burde lært på skolen?

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 17:16   #114
Slettet bruker
Passiv

Standard

Lommene skal litt opp på rompa for å illudere sprettrompe. Funker ikke på meg, men det blir vesentlig verre hvis lommene kommer for langt ned.
Det aller viktigste er at lommene ikke er for små. De må stå i stil med rompa.

Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 17:25   #115
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:intrisert:

Altså, hvis man har litt mye på magen, skal man måle akkurat slik magen er eller ta høyde for at man normalt pleier å dytte jeansen godt inn i magen for å få igjen knappen.

Begge dere med bilder: Flotte bukser og stjerter!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 17:28   #116
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

:intrisert:

Altså, hvis man har litt mye på magen, skal man måle akkurat slik magen er eller ta høyde for at man normalt pleier å dytte jeansen godt inn i magen for å få igjen knappen.

Begge dere med bilder: Flotte bukser og stjerter!

Jeg har utrolig myk mage så om jeg måler løst utenpå magen så blir den for stor. Jeg måler så stramt på magen ca som jeg vil at buksa skal sitte.

Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 17:28   #117
Slettet bruker
Passiv

Standard

Og tusen takk.

Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 17:33   #118
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forløbig skjønner jeg lite på den siden, men regner med at det er lurt å kjøpe målebånd først uansett.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 17:37   #119
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg måler med hyssing og tommestokk. :roter alltid bort målebåndet:

Det er sånn at man velger stoffet og klikker add på det. Så velger man modell og oppgir alle mål. Til slutt velger man add-ons for å pimpe plagget med knapper og dill og dall til slutt.

Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 17:39   #120
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Lommene skal litt opp på rompa for å illudere sprettrompe. Funker ikke på meg, men det blir vesentlig verre hvis lommene kommer for langt ned.
Det aller viktigste er at lommene ikke er for små. De må stå i stil med rompa.

Det er helt motsatt på meg, men nå har jeg vel egentlig etter hvert mer problem med flat rumpe enn stor. Jeg må ha lommene slik at du nesten ikke ser toppen på dem når jeg sitter. Og heller små enn store.

- No. 4 -
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:03.