Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

En venn er klar for å finnne en kjæreste

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-09, 19:21   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En venn er klar for å finnne en kjæreste

Dette ble plutselig helt annerledes enn jeg tenkte det...

Jeg satser på at han treffer noen, eller at jeg kan ta ham med å treffe noen.
Jeg dropper denne tråden.

Gammel 27-02-09, 19:31   #2
Alhelí
Fullverdig medlem

Alhelí sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Alhelí har et hav av muligheter foran seg
Standard

Nå som det begynte å bli moro....

Ok, seriøst. Her i byen er det i grunnen veldig få steder for vår aldersgruppe å gå ut. I hvertfall i mine øyne. Men folk går jo ikke akkurat med singel-stempel i panna, heller... Min erfaring er at steder som Credo, Saft Suse og Bari er av de mest aktuelle, dersom man ønsker å komme i kontakt med folk i vår aldersgruppe - med mindre man er av barte- og skinnvesttypen, som helst går på irsk. Da har man jo alternativer.

Ellers kan du ha hatt dårlig erfaring med Sukker. Har en kompis som har møtt ganske mange Sukker-damer her i byen, og han mener at det finnes masse søte, oppgegående, interessante damer på forumet, men for ham har det ikke klaffet enda. Men hvis kompisen din ikke er typen til å opprette profil på et sånt sted, hjelper det vel lite.

Jeg var forøvrig på skoleinnskriving med min yngste i går. Og på kvelden på foreldremøte for den eldste. Hittil to høydare hva angår sjekkearena... Det sier jo litt.

Gammel 27-02-09, 19:25   #3
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har prøvd å komme med noen konstruktive tips, men har ikke den heeelt store suksessen selv, så litt vrient.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 19:27   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg har prøvd å komme med noen konstruktive tips, men har ikke den heeelt store suksessen selv, så litt vrient.

Joda, det var flere gode tips, så ikke tenk på det.

Jeg bare kjente at jeg kanskje gikk litt langt og at dette ikke er det han hadde ønsket at jeg gjorde. Det ble mer for min skyld enn for hans, egentlig.

Beklager.

Gammel 27-02-09, 19:27   #5
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Jeg tar Kirsebær.

Gammel 27-02-09, 19:37   #6
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Problemet med "nettsjekking" er at det er så lett å ikke se skogen for bare trær.. eller hva det heter. Man får masse mail, noen er mer spennende enn andre og man siler de ut etter tilfeldige kriterier egentlig. Kommer helt ann på hvem andre som skriver da, og om de ordlegger seg rett osv. Blir egentlig ganske vanskelig, for man kan ende med å tro at man skal treffe en perfekt til slutt om man bare prøver nok, mens man kanskje egentlig har oversett noen som virkelig var bra, fordi man begynner bli blasert og mulighetene blir for mange.

Jeg er litt lei dette egentlig. Men jeg vet det fungerer for mange.

Ellers så satser jeg alle kluter på personlig oppmøte nå, dvs byen, fester, sosiale ting generelt. Man må ha:

*Minst en stk singel venn av samme kjønn.
*Være sosial og utadvendt.
*Ha guts nok til å kontakte folk ute.

Gammel 27-02-09, 19:40   #7
m|nken
Bør lage seg en tittel selv

m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så varmt som hovedinnlegger snakker om den aktuelle, så burde hun nesten ha "beholdt" han selv.

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 20:07   #8
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Enig med Joika. Det er ikke lett å nettsjekke, og man blir lei av å både si og høre de samme frasene. Jeg sjekker ikke så veeeldig da, men man merker at det er en type menn som sikkert gjør at man ikke finner de gode. Ergo, så fortsetter jeg nok som singel

Gammel 27-02-09, 20:23   #9
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er ikke det enkleste å holde øynene oppe for potensielle kandidater (både du og han, Kirsebær,) og vente på at den rette personen dukker opp?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 20:28   #10
Alhelí
Fullverdig medlem

Alhelí sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Er ikke det enkleste å holde øynene oppe for potensielle kandidater (både du og han, Kirsebær,) og vente på at den rette personen dukker opp?

Men hvor lenge skal man vente på at vedkommende bare skal "dukke opp"? Når er det på tide å...*kremt*...forsere prosessen litt?

Her man sitter og våker over sovende unger og venter på en feilsendt sms som skal utvikle seg til noe mer...

Nå gjorde jeg det igjen.

Gammel 27-02-09, 20:26   #11
Alhelí
Fullverdig medlem

Alhelí sin avatar

Standard

Snakker ikke om filleting, Joika. Snakker om personer som konstruerer ord og setninger man må vri hjernen på vrangen for å tolke betydningen av. Du skulle sett noen av henvendelsene jeg har fått... Man vet ikke om man skal le eller grine. Og det er ikke én og annen, det er veldig, veldig mange av dem som ikke kan skrive! Ord, tekst og formuleringsevne, skriftlig som muntlig, betyr mye for meg, jeg synes rett og slett det er sexy med mannfolk som har det i fingrene (). Så jeg tror ikke jeg er supermatch med dem som enda ikke har skjønt at det er en skrivefeil eller tre i "Er en vanelig mann som ikke er så aler værst".

Huff, er jeg fæl nå?

I hvertfall langt ute på tur på det gale jordet og plukker bær. Sorry.

Gammel 27-02-09, 21:48   #12
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Alhelí, her.

Snakker ikke om filleting, Joika. Snakker om personer som konstruerer ord og setninger man må vri hjernen på vrangen for å tolke betydningen av. Du skulle sett noen av henvendelsene jeg har fått... Man vet ikke om man skal le eller grine. Og det er ikke én og annen, det er veldig, veldig mange av dem som ikke kan skrive! Ord, tekst og formuleringsevne, skriftlig som muntlig, betyr mye for meg, jeg synes rett og slett det er sexy med mannfolk som har det i fingrene (). Så jeg tror ikke jeg er supermatch med dem som enda ikke har skjønt at det er en skrivefeil eller tre i "Er en vanelig mann som ikke er så aler værst".

Huff, er jeg fæl nå?

I hvertfall langt ute på tur på det gale jordet og plukker bær. Sorry.

Har sett mye av dette jeg også. Men jeg mener fortsatt at mange ikke klarer seg på "internettet" i denne settingen fordi de ikke skriver bra nok, og at man pga opplevelser før kanskje skuer hunden litt fort på hårene til tider. Og det er jo dumt.

Jeg hadde aldri truffet min ordblinde eks på nettet for å si det sånn...

Gammel 27-02-09, 19:46   #13
Alhelí
Fullverdig medlem

Alhelí sin avatar

Standard

Enig, Joika. Det kan nå et punkt når man blir litt lei. Og det er en uanstendig mengde nettmenn som har en rettskriving som 6-åringen min. Da fader min interesse ganske fort, gitt. Jepp, så fordomsfull er jeg.
Har møtt et lite utvalg nettmenn i virkeligheten, og det vil jeg i hvertfall si; samtlige har virket seriøse, samtlige har vært hyggelige. Ok, bortsett fra ham som var full allerede da jeg møtte ham, og stakk av tyve minutter ut i daten. Et par har jeg hatt veldig god kjemi med, resten har vært hyggelig lunsjakkompagnement.

Jeg har én stykk singel venninne...
Jeg er sosial, utadvendt og har guts...

Men jeg har ikke barnevakt!

Gammel 27-02-09, 19:57   #14
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Alhelí, her.

Enig, Joika. Det kan nå et punkt når man blir litt lei. Og det er en uanstendig mengde nettmenn som har en rettskriving som 6-åringen min. Da fader min interesse ganske fort, gitt. Jepp, så fordomsfull er jeg.

Jeg er normalt ikke det, men når man har et utvalg et klikk unna, så blir det fort til at man tillater seg å plukke på filleting. Det er rett og slett ganske "ukoselig" moral som hersker på sånne nettsteder. Og man blir vant til det... så lei det.

Gammel 27-02-09, 20:36   #15
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forsiktig med feilsendte sms-er.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 20:48   #16
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av m|nken, her.

Så varmt som hovedinnlegger snakker om den aktuelle, så burde hun nesten ha "beholdt" han selv.

Ja, kjærlighet, spenning, forelskelse og samme mål i livet er rimelig oppskrytt. Jeg kan sikkert ta han selv.

Det er altså det dummmeste jeg hører. Det er mange som sier slikt.
"Siden du og kompisen er så gode venner og liker samme mat, kanskje dere er ment for hverandre? "

"Siden du og ex'en ikke krangler så kommer dere sikkert til å finne tilbake til hverandre "

"Du snakker så bra om vennen din er du siiiiiiikker på at du ikke er bittelitt forelsket i ham :winkwink: :blafreblafre:"

Brøhuer, tenker jeg innimellom. Jeg kan vireklig ikke tenke meg å dele livet mitt med hvem som helst bare fordi jeg liker dem altså. Jeg liker Bauche også, men jeg tenker ikke gifte meg med henne av den grunnn.

Gammel 27-02-09, 20:57   #17
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Ja, hvis du sier det så, Cherry.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:20.