Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Twist-byttesirkel

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-07, 17:46   #101
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Twist-byttesirkel

Når kommer det Cocos i postkassen min?

Banan ligger i skålen, klar til å sendes avsted!

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 21:18   #102
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Først spiser jeg:

Toblerone
Japp
Daim
Nougat crisp
Golden toffee
Chocolate toffee
Caramel

Disse blir liggende litt lenger:

Lakris
Cocos
Banan

Disse blir liggende igjen: kan sendes i posten!

Pearl Nut
Marsipan
Nøtti

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 21:33   #103
Andromeda
Nybegynner

Andromeda sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Andromeda er litt kul
Standard

Jeg er ny her, så dette blir mitt andre innlegg.

Men selvsagt har også jeg meninger om dette:

Favoritt
Lakris (spiser alle jeg kommer over)

Greie nok
Chocolate toffee
Caramel
Japp
Golden toffee

I nødens stund
Toblerone
Nougat crisp
Banan (den var bedre før)

Rører ikke
Marsipan
Nøtti
Cocos

Kjenner ikke
Pearl Nut

Savner
Kaffe
Jordbær

Andromeda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 22:29   #104
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg savner også jordbær. Veldig. Og så sånt gult rør med bruspulver med lakrispinne oppi. Nå var ikke det twist, men likevel.

Gammel 03-01-07, 00:02   #105
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Nå ryddet jeg i restene av julegodten. Ikke mindre enn 23 chocolade toffee ligger igjen i skåla. Resten har forsvunnet på mystisk vis. Noen som vil ha?

Min ja liste blir:
banan (den er min, men den skulle vært rund og med annen innpakning.)
marsipan
den med karamell og nøtt (hva heter den)
daim
lakris

Spiser hvis det er noen igjen:
toblerone
karamell
pearl nut

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 10:24   #106
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Visste dere at i den bittelille Freiabutikken på Karl Johan får man kjøpt Twist i løsvekt? Det går altså an å kjøpe en hel pose med favorittbiter.

Tar de innbytte der?

Jeg har begynt et nytt og bedre liv med snoprestriksjoner. 2 dager har gått bra, så får vi se videre... Jeg sitter her og leser om sjokolade og slevjer nesten....

Ok, over til lista:

Disse går først:
Toblerone
Daim
Lakris
Cocos
Japp
Nougat crisp

Spises, men er ikke favoritter:

Marsipan (litt usikker på hvor denne skulle være. Spiser den, liker den, men gir den gjerne bort.)
Chocolate toffee
Golden toffee

Klarer meg uten:
Nøtti
Banan
Caramel

Ukjent:

Pearl Nut (Er det den som ser ut som en fjelltopp med snø på?)

Om lakris er favoritten, så selges det poser med kick i små biter (og hver enkelt er pakket i papir). Lurer på om ikke det er samme som twistlakrisen?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-07, 14:13   #107
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Hos meg går all sjokolade unna, men noen går såklart før de andre. Samtidig prøver jeg å spare noen av de gode til slutt. Men det som ikke går i første omgang fungerer som nødgodt, driver ikke med godismisbruk heller.

Godis:
marsipan
lakris

nøgodt:
Chocolate toffee
Golden toffee
Caramel
japp

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-07, 14:24   #108
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Også vil jeg bare påpeke at listen i første innlegget ikke er min liste. Det er bare en oppramsing. Min liste er selvfølgelig hemmelig helt til jeg finner min Perfekte Twist Venn.

Nå venter jeg i spenning på hvem som du er mest kompatibel med - og ikke minst din egen prioriterte lite. Slike lister sier ALT om en person. Du har vel ingen ambisjoner om å forbli mystisk & spennende? :fy:

Gammel 04-01-07, 14:30   #109
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Nå ryddet jeg i restene av julegodten. Ikke mindre enn 23 chocolade toffee ligger igjen i skåla. Resten har forsvunnet på mystisk vis.

Er det mulig? Det er min ubestridte favoritt.

Jeg er godtemonster og spiser alt som ikke har nøtter/ nougat i seg. Kokosen liker jeg visst ikke så godt.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-07, 14:40   #110
Eria
Fångad av en stormvind

Eria sin avatar

Hvor: Frittgående
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Favoritter:
Lakris
Toblerone
Banan

Helt OK:
Japp
Pearl Nut
Marsipan
Daim
Nougat crisp

Æsj:
Chocolate toffee
Golden toffee
Nøtti
Cocos
Caramel

Savner:
Jordbær
Aprikos

Gammel 04-01-07, 15:49   #111
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Nå ryddet jeg i restene av julegodten. Ikke mindre enn 23 chocolade toffee ligger igjen i skåla. Resten har forsvunnet på mystisk vis. Noen som vil ha?

Ærru gæærn?!!

Den er jo NYDELIG !!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-07, 20:48   #112
@nne
Ikke fra NM

@nne sin avatar

Hvor: arendal
@nne er litt kul@nne er litt kul@nne er litt kul
Standard

Den twistposen som er naa bryr jeg meg ikke nok om til aa gidde aa lage en rekke en gang, men maa bare faa slenge meg paa hylekoret om aa faa tilbake jordbaer og aprikos. Naar det gjelder aprikos, saa maa det ikke vaere den forrige, men den runde seige. Jordbaer kan jeg ikke huske aa ha smakt, men den ville helt sikkert blitt en favoritt. Hvis ikke de har belagt den med ekkel veldig moerk sjokjolade da.

Gammel 04-01-07, 20:57   #113
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Hvor er jordbær

Jeg spiser:

Daim
Japp
Chocolate toffee
Lakris
Toblerone
Banan

Sender resten videre:

Golden toffee
Marsipan
Nøtti
Cocos
Pearl Nut
Caramel
Nougat crisp

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 11:18   #114
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det aller verste med twist, er at vi åpnet en pose dagen før nyttårsaften. Jeg spiser ikke så mye på en gang, og ville også spare litt til nyttårsaften. Nyttårsaften hadde jeg ikke lyst på sjokolade, og når klokka bikket 12 begynte et nytt og bedre liv med mindre/ ingenting snop. Så nå ligger en nesten full pose twist i skapet og frister meg.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 11:19   #115
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Det aller verste med twist, er at vi åpnet en pose dagen før nyttårsaften. Jeg spiser ikke så mye på en gang, og ville også spare litt til nyttårsaften. Nyttårsaften hadde jeg ikke lyst på sjokolade, og når klokka bikket 12 begynte et nytt og bedre liv med mindre/ ingenting snop. Så nå ligger en nesten full pose twist i skapet og frister meg.

Hah. Jeg har et helt skap fullt av godteri. Vi har fått så mye av besteforeldre og snille naboer etter julebukkrunde at vi nesten flommer over.

Gammel 05-01-07, 18:39   #116
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg måtte kjøpe en pose twist i dag. Og hva fant jeg? Jo

8 chocolate toffee
8 lakris
7 caramel
7 daim
6 nougat crisp
5 toblerone
4 nøtti
4 cocos
4 banan
3 japp
3 marsipan
2 pearl nut
2 golden toffee

2 GOLDEN TOFFEE!!! 50% av grunnen til at jeg lot meg friste av den dumme twistposen, også var det 2 biter av min favorittbit oppi!? Møkk.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 19:16   #117
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Disse går først:
Banan (bedre før, men absolutt den største favoritten)
Japp
Nougat crisp

Deretter:
Caramel
Lakris
Nøtti

Kan spises til nød:
Daim
Golden toffee
Pearl Nut
Toblerone
Chocolate toffee

Disse ligger igjen:
Marsipan
Cocos

Kjøper sjeldent twist, tar heller å kjøper en større favoritt bit.

Gammel 05-01-07, 19:22   #118
Albertine
Passiv

Standard

Her er min rekkefølge:

Raserianfall kan forventes hvis noen andre rasker til seg disse:
Banan
Toblerone

Disse kan jeg til nød spise etter at de to favorittene er borte:
Marsipan
Nougat crisp

Hvis det er tomt for godteri i huset og jeg er desperat kan det hende at jeg tar disse:
Japp
Cocos
Caramel
Golden toffee
Pearl Nut
Chocolate toffee

Til slutt de jeg gjerne kaster med en gang:
Lakris
Nøtti
Daim

Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 19:39   #119
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Jeg måtte kjøpe en pose twist i dag. Og hva fant jeg? Jo

8 chocolate toffee
.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 20:13   #120
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

LItt av en ny idé faktisk! Her er min rekkefølge:
Nøtti
Cocos
Caramel
Banan
Toblerone
Japp
Nougat crisp
Daim
Golden toffee
Chocolate toffee
Marsipan

Lakris- spiser jeg kun om jeg er desperat

Pearl Nut- litt usikker på denne, men er det den som ser ut som et fjell? Denne er kvalm. Det ser ut som de har feid gulvet, fått med seg en ostepop og noen hyblekaniner som de har dyppet i sjokolade...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:06.