|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete? | |||
| Ja. Bor i byen |
|
38 | 17,84% |
| Nei. Bor i byen |
|
117 | 54,93% |
| Ja. Bor på landet |
|
14 | 6,57% |
| Nei. Bor på landet |
|
44 | 20,66% |
| Deltakere: 213. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?Tja, det kommer an på flekken. Er det store, stygge flekker så legges plagget gjerne nederst i kleshaugen og kastes når det er for lite. Små flekker bryr jeg meg ikke om.
|
|
|
#102 |
|
Fortynnet
|
Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?Jeg har ikke noe baljesystem for flekkfjerning, men klær blir aldri liggende i to uker før de vaskes. Hvis de har potensielt gjenstridige flekker passer jeg på å vaske dem fort. Det er egentlig veldig sjelden at noe ikke går vekk i vask. |
|
|
|
|
|
#104 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?Jeg bruker flekkete barnehageklær som er nyvaskede og bor på landet. Dvs at jeg ikke alltid får bort flekker (gidder ikke å prøve hardt). Da bruker jeg klærne så lenge de passer og kaster når de er blitt for små/ødelagte. Har for mange barn til å være helt snobbete |
|
|
|
|
|
#105 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Spinnoff: Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?
Jeg ser for meg at 007 og Nin ser ut som det paret på strykesprayen.
|
|
|
#107 |
|
Live and let live
|
Sv: Spinnoff: Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?Nei. Og ikke har jeg dobbelt sett med klær til ungene heller (egne barnehageklær liksom ...).
|
|
|
#108 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?Jeg tenker alt annet enn finklærne er barnehageklær.
|
|
|
#109 |
|
Bedreviter
|
Jeg har noen få klær som jeg ville synes det var leit om det kom flekker på, og disse brukes ikke i barnehagen. Utover det har vi ikke egne barnehageklær, nei. |
|
|
|
|
|
#110 |
|
can-jur
|
Sv: Spinnoff: Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?Pållen viser en helt klar tendens.....
|
|
|
|
#113 |
|
Passiv
|
Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?
Jeg er nok her. Bor i byen kan man vel si, selv om jeg bor i en av nabokommunene til Oslo. |
|
|
|
#115 |
|
Ute av produksjon
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?Endå eit par urbane, flekkete barn her.
|
|
|
#116 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Spinnoff: Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?Bor nå i byen, men bodde på landet før. En liten flekk hist og her driter jeg i, så lenge plagget er nyvasket ellers. Skulle jeg kastet klær pga en liten malingsflekk som ikke gikk av, eller tomatsuppedekorerte bodyer, så hadde hatt en god del mindre klær enn de har nå.
|
|
|
|
#117 |
|
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?Jeg kaster ikke klær med flekker , jeg prøver å vaske og fjerne dem . plagg med gjennstridige flekker blir bhg/skiftetøy . Det er som regel der de oppstår alikevel . Og hun er ekspert på å søle tomat/ketchup flekker som verken vanish eller gallesåpe tar . |
|
|
|
|
|
#118 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Spinnoff: Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?Hvis flekken ikke går vekk kaster jeg plagget. Prøver med flekkfjerning først. Bor i en by. |
|
|
|
|
|
#119 |
|
Ustabil
|
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?Jeg bor i byen og kaster ikke barnehageklær med flekker på. De kan selvsagt bli litt for flekkete, som den jakken datteren min klarte å søle neglelakk utover hele. Om de går i barnehagen med slike klær synes jeg gjør ingenting. Ikke er jeg alltid superflink til å huske bløtlegging og flekkfjerning før vask, men det skyldes heller travelt liv enn for mange fritidstilbud.
|
![]() |
|
|